Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-08-2002, 14:06
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
met daarin de teksten als, k hou van je, k mis je, k wil je zien, etc....

k heb nu 2 weken met hem. hij heeft 2 maanden geleden met dit meisje gezoend. nu mailen, smsen en bellen ze dus met elkaar. deze mailtjes stuurden ze al naar elkaar voor mij, blijkt. maar het gaat nu gewoon door. ze weet ook niet dat hij een vriendin heeft.

deze jongen heeft mij verteld dat ie (ook van mij )van me houdt. dat ie geduld met me heeft en dat ie me nooooooit kwijt wil. en nu krijg ik dit te horen van een jongen uit me klas!! (dat meisje van 16 is zijn tante).

die jongen wil niet dat k dit tegen me vriend zeg. maar wat moet ik hiermee? hoe weet k of hij te vertrouwen is? hij zegt van wel, maar waarom die slijm mailtjes dan??

help
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-08-2002, 14:11
Angeles
Angeles is offline
Die jongen is ook weer zo'n lekker makkelijk persoon. Hij is het kwijt, hij heeft kunnen zeggen wat hij op zijn hart had en jij moet je mond erover houden, terwijl het jou juist aangaat? Als die jongen uit je klas niet wil dat jij je vriend ermee confronteert had hij zelf lekker zijn mond kunnen houden, dat kon hij ook niet, dus dan moet hij maar begrijpen dat jij dat ook niet doet.

Dus wat je moet doen is gewoon je vriend er mee confronteren. Als het waar is dan zie ik het niet zo rooskleurig in. Het is natuurlijk aan jou om te bepalen of jij dat pikt of niet, maar het lijkt mij heel normaal dat je zoiets niet accepteert in een relatie.

Kortom, blijf er niet mee rondlopen, maar confronteer je vriend ermee en als je weet hoe het zit, doe dan wat juist is voor jou.
Met citaat reageren
Oud 02-08-2002, 14:18
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
ja maar eindelijk een jongen die me begrijpt en met wie k kan praten. doet ie zoiets, zucht!!

k wil hem niet kwijt, maar k wil ook niet in onzekerheden leven.

k heb trouwens die mailtjes gelezen *shame* die jongen plakte ze neer in msn.

tja, waarom zegt mijn vriend dan dat ie een fout met d'r heeft gemaakt, maar hij verstuurd wel die mailtjes??

uit die mailtjes zou k bijna kunnen concluderen dat ie net zoveel van haar houdt, als van mij

en hij gaat morgen 2 weken naar turkije!!!

Laatst gewijzigd op 02-08-2002 om 14:21.
Met citaat reageren
Oud 02-08-2002, 14:29
Sithan
Sithan is offline
Tja de vraag blijft wie vertrouw je meer die jongen uit je klas of je vriend...

Voor t zelfde geld is alles wat dat joch zegt gelogen, want als je vriend contact met zn ex had dan zou hij dat denk ik niet aan iedereen vertellen dus waarom wel aan die jongen dan

Dit noemen ze heden ten dage nou roddels

Laatst gewijzigd op 02-08-2002 om 14:32.
Met citaat reageren
Oud 02-08-2002, 14:32
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
Sithan schreef:
Tja de vraag blijft wie vertrouw je meer die jongen uit je klas of je vriend...

Voor t zelfde geld is alles wat dat joch zegt gelogen, want als je vriend contact met zn ex had dan zou hij dat denk ik niet aan iedereen vertellen dus waarom wel aan die jongen dan
neej dat meisje met wie mijn vriend contact heeft, is de tante van die jongen. hij heeft vaak contact met haar en weet dat mijn vriend en zij ook nog veel contact hebben. dus verbaasde t hem dat ik wat met hem heb en dat verontrustte hem. dus heeft hij die emailtjes bekeken van zijn tante en zag dat deze nog steeds verstuurd worden.
Met citaat reageren
Oud 02-08-2002, 15:15
girl18
girl18 is offline
die jongen houdt je kennelijk aan het lijntje jou en dat andere grietje doe er iets verstandigs mee maak het uit en zeg het tegen de andere meisje.. als zij je niet gelooft dan zoek ze het zelf maar uit
Oud 04-08-2002, 22:13
Icey
Icey is offline
Confronteer hem met die mailtjes.
Je zegt dat je goed met hem kan praten.
Dus waarom zou je hier niet over praten?
Misschien geeft hij het toe... Who Knows...
Oud 04-08-2002, 23:40
snoopy
snoopy is offline
hmm.. ik geloof niet dat ik dit zou pikken... praat met je vriend zou ik zeggen!
Oud 05-08-2002, 00:04
AtHell
AtHell is offline
Ja het leven is oneerlijk nietwaar
Oud 05-08-2002, 00:25
Unexplained
Unexplained is offline
Citaat:
*RainBow* schreef:
ja maar eindelijk een jongen die me begrijpt en met wie k kan praten. doet ie zoiets, zucht!!
Hoeveel jongens denk je dat er nog bestaan, die jou begrijpen en met wie je kunt praten? Hij is niet de enige in dit universum kan ik je alvast verklappen.
Citaat:
k wil hem niet kwijt, maar k wil ook niet in onzekerheden leven.
Liefde kan gelukkig heel blind maken, dus wellicht hebben jullie een kans als je maar verliefd genoeg bent. Dat de sluimerbewolking genaamd 'verliefdheid' na een paar maanden weg gaat, zul je op de koop toe moeten nemen. En ook dat je dan nogmaals geconfronteerd wordt met hem, zul je op de koop toe moeten nemen.
Citaat:
k heb trouwens die mailtjes gelezen *shame* die jongen plakte ze neer in msn.
Hoe betrouwbaar is die informatie?
Citaat:
tja, waarom zegt mijn vriend dan dat ie een fout met d'r heeft gemaakt, maar hij verstuurd wel die mailtjes??
Omdat hij je warm wilt houden, zodat hij je kan gebruiken. En dat gebruiken gaat door totdat hij iets beters heeft gevonden.
Citaat:
uit die mailtjes zou k bijna kunnen concluderen dat ie net zoveel van haar houdt, als van mij
Variate op mijn lijfspreuk: hij houdt van geen van jullie genoeg om onvoorwaardelijk te kunnen kiezen.
Citaat:
en hij gaat morgen 2 weken naar turkije!!!
Als ik jou was zou ik het nog voor de vakantie uitmaken. Je verdient beter (tenzij je een sukkel bent, dan is het je verdiende loon).
Oud 05-08-2002, 12:50
BELLEKE
BELLEKE is offline
oei... normaal gezien ben k niet een overdreven jaloers persoon maar in dit geval zou k het toch moeilijk hebben... vertrouwen wordt moeilijk als hij zijn ex nog steeds vertelt 'k hou van je en mis je', k denk dat k er eens goed met mijn vriend zou over babbelen... als hij van me houdt begrijpt hij me wel zegt hij wat er scheelt en... zal hij dat wel niet meer doen... ben k overtuigd van
x
Oud 05-08-2002, 14:56
Sister Bliz
Sister Bliz is offline
Misschien dom om deze vraag te stellen, maar waarom mailt je vriendje zijn ex nog?

Ik zou het wel met hem bespreken. Straks gaat het tussen jullie in staan. Nog meer als nu al het geval is.
Oud 05-08-2002, 15:50
MissKiss1985
MissKiss1985 is offline
Ik zou met hem praten en om een reden vragen!
Met citaat reageren
Oud 06-08-2002, 20:20
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
Unexplained schreef:

Als ik jou was zou ik het nog voor de vakantie uitmaken. Je verdient beter (tenzij je een sukkel bent, dan is het je verdiende loon).
k ben een sukkel.... nouw uh, k geloof niet dat k dit verdien en een sukkel ben k hopelijk ook niet....

k heb t nog niet uitgemaakt. k heb hem er wel mee geconfronteerd. hij zegt dat het niet waar is en dat ie zeker niks voor dr voelt en dat ie mij echt niet kwijt wil. k w8 turkije af. dan hoor k wel of ie vreemd is gegaan of niet. zo ja, dan ist uit. zo niet, dan hou k t aan.

alleen k hoop maar dat ie t eerlijk zegt als ie vreemd is gegaan en dat ie t niet verzwijgt.

en straks gaat ie vreemd, heb k me hier rustig lopen houden voor hem
Met citaat reageren
Oud 07-08-2002, 00:13
Unexplained
Unexplained is offline
Citaat:
*RainBow* schreef:
k ben een sukkel.... nouw uh, k geloof niet dat k dit verdien en een sukkel ben k hopelijk ook niet....
Nogal idioot dat je het dan jou laat gebeuren..
Werk een beetje aan je assertiviteit, meid, anders gaat het nog veel meer kosten dan alleen je relatie!
Citaat:
k heb t nog niet uitgemaakt. k heb hem er wel mee geconfronteerd. hij zegt dat het niet waar is en dat ie zeker niks voor dr voelt en dat ie mij echt niet kwijt wil. k w8 turkije af. dan hoor k wel of ie vreemd is gegaan of niet. zo ja, dan ist uit. zo niet, dan hou k t aan.
Je kunt niet weten of hij is vreemd gegaan of niet, aangezien hij geen enkel motief heeft om daar eerlijk over te zijn. Net zoals hij geen motief heeft om eerlijk te zijn over die mailtjes.
Citaat:
alleen k hoop maar dat ie t eerlijk zegt als ie vreemd is gegaan en dat ie t niet verzwijgt.
Wat is waarschijnlijker:
1) Dat hij jou niet de waarheid vertelt zodat hij een leuke relatie met je kan hebben (om je te gebruiken)?
2) Dat hij jou de waarheid vertelt, gedumpt wordt, en alleen zit.

Mannen denken heeeel erg simpel als het om TROTS gaat hoor.
Citaat:
en straks gaat ie vreemd, heb k me hier rustig lopen houden voor hem
That's the least of your worries..
Reageren

Regels voor berichten