Advertentie | |
|
![]() |
|
die jongen houdt je kennelijk aan het lijntje jou en dat andere grietje doe er iets verstandigs mee maak het uit en zeg het tegen de andere meisje.. als zij je niet gelooft dan zoek ze het zelf maar uit
|||||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
oei... normaal gezien ben k niet een overdreven jaloers persoon maar in dit geval zou k het toch moeilijk hebben... vertrouwen wordt moeilijk als hij zijn ex nog steeds vertelt 'k hou van je en mis je', k denk dat k er eens goed met mijn vriend zou over babbelen... als hij van me houdt begrijpt hij me wel zegt hij wat er scheelt en... zal hij dat wel niet meer doen... ben k overtuigd van
x
|
Misschien dom om deze vraag te stellen, maar waarom mailt je vriendje zijn ex nog?
Ik zou het wel met hem bespreken. Straks gaat het tussen jullie in staan. Nog meer als nu al het geval is.
||
![]() |
Citaat:
![]() k heb t nog niet uitgemaakt. k heb hem er wel mee geconfronteerd. hij zegt dat het niet waar is en dat ie zeker niks voor dr voelt en dat ie mij echt niet kwijt wil. k w8 turkije af. dan hoor k wel of ie vreemd is gegaan of niet. zo ja, dan ist uit. zo niet, dan hou k t aan. alleen k hoop maar dat ie t eerlijk zegt als ie vreemd is gegaan en dat ie t niet verzwijgt. en straks gaat ie vreemd, heb k me hier rustig lopen houden voor hem ![]() |
![]() |
|||||
Citaat:
Werk een beetje aan je assertiviteit, meid, anders gaat het nog veel meer kosten dan alleen je relatie! Citaat:
Citaat:
1) Dat hij jou niet de waarheid vertelt zodat hij een leuke relatie met je kan hebben (om je te gebruiken)? 2) Dat hij jou de waarheid vertelt, gedumpt wordt, en alleen zit. Mannen denken heeeel erg simpel als het om TROTS gaat hoor. Citaat:
|
![]() |
|
|