Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-07-2009, 13:04
Denise1993
Denise1993 is offline
mijn vriend (t) is vreemd gegaan op een verjaardag van een vriend van hem (a).
hij heeft daar gezoent met de ex van die a. ik heb van de nieuwe vriendin van a gehoord dat hij vreemd gegaan is en ik weet zeker dat het zo is. ik wil dat hij het zelf verteld maar dat durft hij niet omdat hij me niet kwijt wil. hoe kan ik zorgen zonder die vriendin te veraden dat hij het zegt en zal k hem dumpen of niet?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-07-2009, 13:15
Sherlock
Sherlock is offline
Waarom ben je bang om die vriendin te verraden hij maakte een grote fout zij niet zij is alleen eerlijk tegen je en ik zou hem dumpen als je verliefd bent moet je jezelf tog echt wel in kunnen houden,,,
Oud 06-07-2009, 13:18
Denise1993
Denise1993 is offline
als ik haar veraad vertrouwd hij haar niet meer
Met citaat reageren
Oud 06-07-2009, 13:19
Volk
Volk is offline
Hoe weet je zo zeker dat het zo is? Is de vriendin de enige die het heeft gezien of waren er meer mensen bij? Als er meer mensen bij waren kun je heel makkelijk zeggen dat je niet wilt zeggen wie het is zonder dat hij er ooit achter komt van wie je het hebt gehoord. Of je het uit moet maken moet je zelf weten. Dat kan ik niet voor je bepalen.
Met citaat reageren
Oud 06-07-2009, 13:21
Denise1993
Denise1993 is offline
Citaat:
Hoe weet je zo zeker dat het zo is? Is de vriendin de enige die het heeft gezien of waren er meer mensen bij? Als er meer mensen bij waren kun je heel makkelijk zeggen dat je niet wilt zeggen wie het is zonder dat hij er ooit achter komt van wie je het hebt gehoord. Of je het uit moet maken moet je zelf weten. Dat kan ik niet voor je bepalen.
je die a was er ook bij maar dan weet hij dat ik het van die 2 gehoord kan hebben en ik ben giede vriendinnen met die vriendin dus zal hij gelijk denken dat zij het zei
Met citaat reageren
Oud 06-07-2009, 13:25
TheConfidant
TheConfidant is offline
Hij wil het niet vertellen omdat hij jou niet kwijt wil, maar in de eerste plaats die fout niet begaan was kennelijk geen optie. Het is niet het vreemdgaan, maar het ervoor uitkomen dat de relatie schaadt? Kom nou.

Bovendien zal hij haar nu niet meer vertrouwen juist omdat ze iets doet waaruit vertrouwen en eerlijkheid blijkt. Dus iemand is enkel te vertrouwen als hij of zij iets juist niet tegen je vertelt, wanneer het iets is dat jij echt hoort te weten? Kom nou.

Moet je hem dumpen? Ja natuurlijk. Dat antwoord hoor je zelf ook al te weten. Kom nou.

Je hebt een hoop dingen achterwaarts en ondersteboven.
Oud 06-07-2009, 13:26
Denise1993
Denise1993 is offline
Citaat:
Hij wil het niet vertellen omdat hij jou niet kwijt wil, maar in de eerste plaats die fout niet begaan was kennelijk geen optie. Het is niet het vreemdgaan, maar het ervoor uitkomen dat de relatie schaadt? Kom nou.

Bovendien zal hij haar nu niet meer vertrouwen juist omdat ze iets doet waaruit vertrouwen en eerlijkheid blijkt. Dus iemand is enkel te vertrouwen als hij of zij iets juist niet tegen je vertelt, wanneer het iets is dat jij echt hoort te weten? Kom nou.

Moet je hem dumpen? Ja natuurlijk. Dat antwoord hoor je zelf ook al te weten. Kom nou.

Je hebt een hoop dingen achterwaarts en ondersteboven.
hij was dronke
Met citaat reageren
Oud 06-07-2009, 13:28
TheConfidant
TheConfidant is offline
Oh, dan maakt het niet uit wat hij doet.
Oud 06-07-2009, 13:31
Denise1993
Denise1993 is offline
Citaat:
Oh, dan maakt het niet uit wat hij doet.
dat wel maar ik weet niet hoe ik het moet zeggen tegen hem
Met citaat reageren
Volk
Volk is offline
Tja, eerlijk gezegd zou ik daar schijt aan hebben. Hij bedriegt je en jij maakt je zorgen om de relatie tussen hem en je vriendin. Misschien gedraagt hij zich raar sinds hij is vreemdgegaan en kun je daar over beginnen. Dan hoef je je vriendin er ook niet bij te betrekken. Ik weet niet hoe goed/serieus jullie relatie is en hoe lang jullie samen zijn enzo. Maar als je antwoord wilt op je vragen zul je naar hem toe moeten gaan. Of verder niks zeggen en doorleven alsof er nooit iets is gebeurd. de keuze is aan jou.
Met citaat reageren
Sherlock
Sherlock is offline
Dat je dronke bent betekent nog niet dat je opeens vergeet dat je een vriendin hebt....
Oud 06-07-2009, 13:33
Denise1993
Denise1993 is offline
Citaat:
Tja, eerlijk gezegd zou ik daar schijt aan hebben. Hij bedriegt je en jij maakt je zorgen om de relatie tussen hem en je vriendin. Misschien gedraagt hij zich raar sinds hij is vreemdgegaan en kun je daar over beginnen. Dan hoef je je vriendin er ook niet bij te betrekken. Ik weet niet hoe goed/serieus jullie relatie is en hoe lang jullie samen zijn enzo. Maar als je antwoord wilt op je vragen zul je naar hem toe moeten gaan. Of verder niks zeggen en doorleven alsof er nooit iets is gebeurd. de keuze is aan jou.
nix zegge en door gaan hou ik niet eens 2 dagen uit laat staan voor altijd
Met citaat reageren
Oud 06-07-2009, 13:35
Volk
Volk is offline
Citaat:
nix zegge en door gaan hou ik niet eens 2 dagen uit laat staan voor altijd
Dan heb je je antwoord eigenlijk al. Ga naar hem toe en confronteer hem ermee
Met citaat reageren
Oud 06-07-2009, 13:35
Denise1993
Denise1993 is offline
Citaat:
Dat je dronke bent betekent nog niet dat je opeens vergeet dat je een vriendin hebt....
wel dat je makkelijker begint met zoenen enz
Met citaat reageren
Oud 06-07-2009, 13:36
Volk
Volk is offline
Citaat:
wel dat je makkelijker begint met zoenen enz
Als het goed is weet hij dat ook. En dus zou hij minder kunnen drinken om rekening te houden met jou. Als je dronken echt een goed excuus vind moet je je gewoon doorgaan en het niet erg vinden. Ook niet als hij de volgende keer weer naar alcohol en vrouwen grijpt.
Met citaat reageren
Oud 06-07-2009, 13:38
Denise1993
Denise1993 is offline
Citaat:
Als het goed is weet hij dat ook. En dus zou hij minder kunnen drinken om rekening te houden met jou. Als je dronken echt een goed excuus vind moet je je gewoon doorgaan en het niet erg vinden. Ook niet als hij de volgende keer weer naar alcohol en vrouwen grijpt.
helaas is dat zo maar hij laat zich wel is mee slepen door vrienden
Met citaat reageren
Oud 06-07-2009, 13:38
Sherlock
Sherlock is offline
Zelfs als ik zo lam ben dat ik zowat bijna omval kan ik mezelf nog inhouden maar dat kan ook aan de persoon liggen

(behalve met blackouts maar als je daar last van hebt moet je weten hoe je het kan voorkomen)
Oud 06-07-2009, 13:39
TheConfidant
TheConfidant is offline
Citaat:
dat wel maar ik weet niet hoe ik het moet zeggen tegen hem
Hier is hoe (zonder gejank, gezeik of geschreeuw; zo rustig mogelijk):

Ik heb gehoord over wat er op het feest van A. is gebeurd. Ik heb geen behoefte aan een relatie met iemand die vreemdgaat. Of het nou een eenmalige fout is of niet, de gevolgen ervan moet je toch echt onder ogen zien. Onze relatie is voorbij. Het is waarschijnlijk beter als we elkaar een tijdje met rust laten.

Voila. Vervolgens gaan jullie uit elkaar en wacht je tot hij weer contact met jou opneemt en niet andersom.
Oud 06-07-2009, 13:41
Denise1993
Denise1993 is offline
Citaat:
Hier is hoe (zonder gejank, gezeik of geschreeuw; zo rustig mogelijk):

Ik heb gehoord over wat er op het feest van A. is gebeurd. Ik heb geen behoefte aan een relatie met iemand die vreemdgaat. Of het nou een eenmalige fout is of niet, de gevolgen ervan moet je toch echt onder ogen zien. Onze relatie is voorbij. Het is waarschijnlijk beter als we elkaar een tijdje met rust laten.

Voila. Vervolgens gaan jullie uit elkaar en wacht je tot hij weer contact met jou opneemt en niet andersom.
als je egt van iemand houd is dat lastig
Met citaat reageren
Oud 06-07-2009, 13:41
Volk
Volk is offline
Citaat:
helaas is dat zo maar hij laat zich wel is mee slepen door vrienden
Tja, als zijn vrienden belangrijker voor hem zijn dan zijn loyaliteit naar jou toe...
Met citaat reageren
Oud 06-07-2009, 13:42
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
Nou ik wil niet lullig zijn maar als hij echt van jou had gehouden was hij niet vreemdgegaan
Volk
Volk is offline
Citaat:
zelfde met vreemdgaan denk ik zo.
Met citaat reageren
TheConfidant
TheConfidant is offline
Citaat:
Niet als je meer van jezelf houdt.
Oud 06-07-2009, 16:11
Verwijderd
Dumpen die handel. Wil jij echt een relatie met iemand die jou niet respecteert? Een beetje zelf respect mag ook wel.
En waarom maak je je druk om zijn relatie met dat meisje? Hij maakte zich ook niet druk om jou.

Als je hem niet dumpt ben je echt een dom wicht.
Met citaat reageren
Oud 06-07-2009, 16:12
Verwijderd
En stop alsjeblieft met het maken van excuses voor hem. Er zijn GEEN excuses for vreemdgaan. En als je dronken bent vergeet je echt niet zomaar dat je een relatie hebt.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-07-2009, 17:20
Verwijderd
Echt he.. je loopt hier constant excuses voor zijn gedrag te maken. Het is fout wat hij gedaan heeft punt. Al vertel je tegen hem dat je het van die vriendin hebt, boeiend!
Meid, je bent veels te jong om bij zulke losers te blijven hangen!
Met citaat reageren
Oud 06-07-2009, 17:37
Verwijderd
Mens, kweek eens wat zelfrespect!
Met citaat reageren
Oud 06-07-2009, 17:37
Verwijderd
Citaat:
Mens, kweek eens wat zelfrespect!
agree
Met citaat reageren
Oud 06-07-2009, 18:40
I C U
I C U is offline
Vreemdgaan is not done, dronken of niet.
Oud 06-07-2009, 19:12
Verwijderd
nog niet dumpen, de bom barst vanzelf wel een keer. En dan ben je veel ongelukkiger
Met citaat reageren
Oud 07-07-2009, 12:00
Denise1993
Denise1993 is offline
tnx allemaal
Met citaat reageren
Oud 26-07-2009, 20:23
Whoops
Whoops is offline
er zijn idd geen excuses voor vreemdgaan, gewoon niet, heb je niet de kracht om er iets van te zeggen betekend dat dat hij voortaan kan doen wat hij wil? en liefde is mooi, maar heeft ook zijn grenzen, kom op meid, be a man! talk to the guy! en zeker nog niet dumpen. vraag naar zijn kant van het verhaal en zeg daarbij ook dat je hem nu niet meer kan vertrouwen. wacht zijn reactie af. barst hij in huilen uit van schuldgevoel. laat hem dan maar lekker zitten huilen. laat hem praten. en kom samen tot de beste oplossing. laat hem beloven dat hij het echt nooit meer doet, en laat hem bewijzen dat jij hem waard bent!

En boven alles geld: Jij bent het belangrijkste in deze situatie!

Succeess

Laatst gewijzigd op 26-07-2009 om 20:26. Reden: was wat vergeten
Met citaat reageren
Oud 27-07-2009, 06:49
Verwijderd
^Hoezo niet dumpen?

Daar had-ie dan maar aan moeten denken voordat-ie met z'n tong haar strot ging verkennen.
Met citaat reageren
Oud 27-07-2009, 14:56
cenerentola
cenerentola is offline
Citaat:
^Hoezo niet dumpen?

Daar had-ie dan maar aan moeten denken voordat-ie met z'n tong haar strot ging verkennen.
Je hoeft niet meteen iemand te dumpen na een foutje. Als de relatie nog goed is, hij spijt heeft van zijn actie, hij belooft dat hij het nooit meer zal doen, dan is het toch zonde om het uit te maken?
Met citaat reageren
Oud 27-07-2009, 19:28
yuck fou
yuck fou is offline
jaja, en wat als hij iedere week spijt heeft van een nieuw foutje? Ik zou ook voor uitmaken gaan, mannen zat .
Met citaat reageren
Oud 27-07-2009, 20:42
Changshan
Changshan is offline
Als je hem wil vergeven, moet dit toch eerst echt besproken worden. Verder vind ik dat die vriendin prima werk heeft geleverd door het aan jou te vertellen; hij mag echt niet over vertrouwen spreken als ie zelf is vreemdgegaan.
Oud 27-07-2009, 21:15
cenerentola
cenerentola is offline
Citaat:
jaja, en wat als hij iedere week spijt heeft van een nieuw foutje? Ik zou ook voor uitmaken gaan, mannen zat .
er staat nergens dat hij iedere week met een ander zoent
Met citaat reageren
Oud 28-07-2009, 05:48
Verwijderd
Ik snap je punt wel, cenerentola, maar ik heb persoonlijk het idee dat het vergeven van een 'foutje' een heel verkeerde boodschap is. Alsof het op één of andere manier echt maar een 'foutje' is en dus forgivable.

Bovendien vind ik het woord 'foutje' sowieso debiel. Er is geen enkel excuus. Mij een cola geven in plaats van een sinas. Dat is een foutje. Je tong in iemands strot steken is geen foutje. Dat gebeurt niet per ongeluk. En als ik op dat moment niet belangrijk genoeg ben voor hem om het niet te doen, dan is het wat mij betreft vrij duidelijk.
Met citaat reageren
Oud 28-07-2009, 11:45
cenerentola
cenerentola is offline
Citaat:
Ik snap je punt wel, cenerentola, maar ik heb persoonlijk het idee dat het vergeven van een 'foutje' een heel verkeerde boodschap is. Alsof het op één of andere manier echt maar een 'foutje' is en dus forgivable.

Bovendien vind ik het woord 'foutje' sowieso debiel. Er is geen enkel excuus. Mij een cola geven in plaats van een sinas. Dat is een foutje. Je tong in iemands strot steken is geen foutje. Dat gebeurt niet per ongeluk. En als ik op dat moment niet belangrijk genoeg ben voor hem om het niet te doen, dan is het wat mij betreft vrij duidelijk.
Ik snap jouw punt ook heel goed, maar laten we hierover niet in discussie gaan.

De TS heeft immers aangegeven dat ze haar vriendje niet kwijt wil en dat ze hem nog leuk vindt. In dit geval is zij wel in staat om hem te vergeven, dus lijkt het me niet het juiste advies om hem te dumpen. In haar geval moet ze die jongen vertellen dat ze dit soort gedrag van hem niet accepteert, maar dat hij wel een tweede kans krijgt.
Met citaat reageren
Oud 28-07-2009, 13:42
borstenvooruit
borstenvooruit is offline
Ik zou het hem niet al te kwalijk nemen als hij dronken was, als je dronken bent sta je niet in voor je daden
Met citaat reageren
Oud 28-07-2009, 15:24
Prue Halliwell
Prue Halliwell is offline
Wauw, dat is het antwoord voor alles!

Heb je een moord gepleegd?
- Je broer mishandelt?
- De kat een schop gegeven?
- De hond vergeten uit te laten, waardoor hij het niet meer kon houden?

Citaat:
Ik zou het hem niet al te kwalijk nemen als hij dronken was, als je dronken bent sta je niet in voor je daden
Jij bent zeker nog nooit belazerd?! Of je pikte het, want hij was dronken... OMG..
Oud 31-07-2009, 20:11
Verwijderd
*eens is met prue*
Dronken zijn is geen excuus. Het is (voor mij) eerder iets wat het nóg erger maakt. dronken én vreemdgaan? Hmm, hij weet blijkbaar zijn grenzen niet.
Met citaat reageren
Oud 13-08-2009, 17:37
Nebel
Nebel is offline
Dronken zijn is nooit een excuus. Hoe dronken je ook ben, je vergeet heus niet dat je een vriendin hebt.
Met citaat reageren
Oud 14-08-2009, 18:29
Lasagna
Lasagna is offline
ten eerste maakt het niet uit of hij dronken was of niet, ook dan ben je verantwoordelijk voor wat je doet.
of je het uit moet maken, hangt ervan of of jij hem kunt vergeven en opnieuw kunt vertrouwen. zo niet, maak het dan uit zodat je jezelf geen pijn doet.

verder vind ik nog dat je die vriendin niet verraad. zij heeft hem zien zoenen neem ik aan? dan is het dus niet vertrouwelijk en is zij alleen maar eerlijk tegen je geweest. heeft hij het in vertrouwen tegen haar verteld dan is het een ander verhaal.
Met citaat reageren
Oud 14-08-2009, 18:34
Verwijderd
^Dat is waar, maar dan nog mag je toch wel hopen dat zij dan haar loyaliteit bij haar vriendin legt. Bovendien krijgt een vreemdganger van mij doorgaans weinig respect, dus zelfs als iemand mij dat in vertrouwen vertelt (en ik ook bevriend ben met de andere persoon), dan vertel ik het dus echt wel.

Trouwens, hij heeft sowieso geen recht van spreken, want hij is degene die vreemdgaat.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten