Advertentie | |
|
![]() |
|
Hij wil het niet vertellen omdat hij jou niet kwijt wil, maar in de eerste plaats die fout niet begaan was kennelijk geen optie. Het is niet het vreemdgaan, maar het ervoor uitkomen dat de relatie schaadt? Kom nou.
Bovendien zal hij haar nu niet meer vertrouwen juist omdat ze iets doet waaruit vertrouwen en eerlijkheid blijkt. Dus iemand is enkel te vertrouwen als hij of zij iets juist niet tegen je vertelt, wanneer het iets is dat jij echt hoort te weten? Kom nou. Moet je hem dumpen? Ja natuurlijk. Dat antwoord hoor je zelf ook al te weten. Kom nou. Je hebt een hoop dingen achterwaarts en ondersteboven.
||
Citaat:
|
![]() |
|
Tja, eerlijk gezegd zou ik daar schijt aan hebben. Hij bedriegt je en jij maakt je zorgen om de relatie tussen hem en je vriendin. Misschien gedraagt hij zich raar sinds hij is vreemdgegaan en kun je daar over beginnen. Dan hoef je je vriendin er ook niet bij te betrekken. Ik weet niet hoe goed/serieus jullie relatie is en hoe lang jullie samen zijn enzo. Maar als je antwoord wilt op je vragen zul je naar hem toe moeten gaan. Of verder niks zeggen en doorleven alsof er nooit iets is gebeurd. de keuze is aan jou.
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik heb gehoord over wat er op het feest van A. is gebeurd. Ik heb geen behoefte aan een relatie met iemand die vreemdgaat. Of het nou een eenmalige fout is of niet, de gevolgen ervan moet je toch echt onder ogen zien. Onze relatie is voorbij. Het is waarschijnlijk beter als we elkaar een tijdje met rust laten. Voila. Vervolgens gaan jullie uit elkaar en wacht je tot hij weer contact met jou opneemt en niet andersom.
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
er zijn idd geen excuses voor vreemdgaan, gewoon niet, heb je niet de kracht om er iets van te zeggen betekend dat dat hij voortaan kan doen wat hij wil? en liefde is mooi, maar heeft ook zijn grenzen, kom op meid, be a man!
![]() En boven alles geld: Jij bent het belangrijkste in deze situatie! Succeess ![]() Laatst gewijzigd op 26-07-2009 om 20:26. Reden: was wat vergeten |
![]() |
||
![]() Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik snap je punt wel, cenerentola, maar ik heb persoonlijk het idee dat het vergeven van een 'foutje' een heel verkeerde boodschap is. Alsof het op één of andere manier echt maar een 'foutje' is en dus forgivable.
Bovendien vind ik het woord 'foutje' sowieso debiel. Er is geen enkel excuus. Mij een cola geven in plaats van een sinas. Dat is een foutje. Je tong in iemands strot steken is geen foutje. Dat gebeurt niet per ongeluk. En als ik op dat moment niet belangrijk genoeg ben voor hem om het niet te doen, dan is het wat mij betreft vrij duidelijk. |
![]() |
||
Citaat:
De TS heeft immers aangegeven dat ze haar vriendje niet kwijt wil en dat ze hem nog leuk vindt. In dit geval is zij wel in staat om hem te vergeven, dus lijkt het me niet het juiste advies om hem te dumpen. In haar geval moet ze die jongen vertellen dat ze dit soort gedrag van hem niet accepteert, maar dat hij wel een tweede kans krijgt. |
![]() |
||
Wauw, dat is het antwoord voor alles!
Heb je een moord gepleegd? - Je broer mishandelt? - De kat een schop gegeven? - De hond vergeten uit te laten, waardoor hij het niet meer kon houden? Citaat:
![]()
|
ten eerste maakt het niet uit of hij dronken was of niet, ook dan ben je verantwoordelijk voor wat je doet.
of je het uit moet maken, hangt ervan of of jij hem kunt vergeven en opnieuw kunt vertrouwen. zo niet, maak het dan uit zodat je jezelf geen pijn doet. verder vind ik nog dat je die vriendin niet verraad. zij heeft hem zien zoenen neem ik aan? dan is het dus niet vertrouwelijk en is zij alleen maar eerlijk tegen je geweest. heeft hij het in vertrouwen tegen haar verteld dan is het een ander verhaal. |
![]() |
|
Verwijderd
|
^Dat is waar, maar dan nog mag je toch wel hopen dat zij dan haar loyaliteit bij haar vriendin legt. Bovendien krijgt een vreemdganger van mij doorgaans weinig respect, dus zelfs als iemand mij dat in vertrouwen vertelt (en ik ook bevriend ben met de andere persoon), dan vertel ik het dus echt wel.
Trouwens, hij heeft sowieso geen recht van spreken, want hij is degene die vreemdgaat. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Ben je wel eens vreemd gegaan? DaStar | 169 | 21-07-2008 13:14 | |
Verhalen & Gedichten |
Vreemd gaan Reem | 10 | 29-09-2005 18:09 | |
Liefde & Relatie |
vreemd gaan ? RL | 73 | 03-06-2003 20:03 | |
Liefde & Relatie |
Stelling; het is egoistisch je partner te vertellen dat je vreemd gegaan bent Bo | 19 | 21-03-2003 11:02 | |
Liefde & Relatie |
Een van de velen...vreemd gegaan Janicha | 35 | 20-05-2002 11:57 | |
Liefde & Relatie |
hij is vreemd gegaan... *mystery* | 24 | 11-05-2002 02:38 |