Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-06-2013, 21:27
Veertje6
Veertje6 is offline
Hey,
Ik ben bijna 14, heb geen verkering en vinger mezelf af en toe maar het doet wat pijn , is dit omdat ik te 'rustig' ben ?
Ik vraag me af hoe diep je mag gaan... ( ik ga niet diep)
Hoe kan je het het beste doen ?

Veertje6
Antwoord alsjeblief...
Met citaat reageren
Oud 09-06-2013, 22:22
Verwijderd
Als je de topics in seksualiteit van boven naar beneden volgt vind je vast wel topics over vingeren met tips etc.
Met citaat reageren
Oud 09-06-2013, 22:23
BorderCross
BorderCross is offline
Citaat:
Hey,
Ik ben bijna 14, heb geen verkering en vinger mezelf af en toe maar het doet wat pijn , is dit omdat ik te 'rustig' ben ?
Ik vraag me af hoe diep je mag gaan... ( ik ga niet diep)
Hoe kan je het het beste doen ?

Veertje6
Antwoord alsjeblief...
Alles mag, dat het pijn doet is een ander verhaal.
Zorg ervoor dat je ontspannen bent, en zorg ervoor dat het nat is. Als je er de eerste 2 seconden al gelijk wat naar binnen stopt dan kan het pijn doen ja. Raak wat andere plekken van tevoren aan. Succes
Oud 10-06-2013, 16:28
Em.
Em. is offline
Je hoeft helemaal niets 'erin' te stoppen. Als je manier van vingeren is, om alleen vingers in jezelf te stoppen, is het ook niet gek dat het pijn doet. Dat is niet omdat je te rustig bent (wat bedoel je daar trouwens precies mee?) maar omdat je nog niet geil/nat genoeg bent.

Probeer je eens meer op het gebied eromheen te richten. Bij vrouwen is de clitoris (en niet de kut zelf ) vaak het gevoeligst, die zit een paar centimeter hoger.

En je mag zo diep gaan als je zelf wilt, zolang je er geen rare dingen in stopt en het geen pijn doet, kun je eigenlijk niet verkeerd zitten.
Oud 10-06-2013, 16:57
Verwijderd
Ik verbaas me altijd over deze topics. Ten eerste: google, ten tweede: hoe komt het dat je geen notie hebt van je clitoris? Iedereen heeft toch weleens als kind, ook al was de intentie totaal géén seks (en wist je ws niet eens wat dat was) meegemaakt dat je eh, weet ik veel op een paaltje ofzo ging zitten en dacht GOH DAT IS LEKKER/GEVOELIG.

Dus ja, probeer je clitoris eens uit. Lees een van de 398539857438 topics erover.
En wat bedoel je met 'hoe diep je mag gaan'. Daar zijn geen regels voor en sommige mensen kunnen d'r ook een vuist in kwijt dus eh.
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten