![]() |
|
Je hoeft helemaal niets 'erin' te stoppen. Als je manier van vingeren is, om alleen vingers in jezelf te stoppen, is het ook niet gek dat het pijn doet. Dat is niet omdat je te rustig bent (wat bedoel je daar trouwens precies mee?) maar omdat je nog niet geil/nat genoeg bent.
Probeer je eens meer op het gebied eromheen te richten. Bij vrouwen is de clitoris (en niet de kut zelf ![]() En je mag zo diep gaan als je zelf wilt, zolang je er geen rare dingen in stopt en het geen pijn doet, kun je eigenlijk niet verkeerd zitten.
|
Verwijderd
|
Ik verbaas me altijd over deze topics. Ten eerste: google, ten tweede: hoe komt het dat je geen notie hebt van je clitoris? Iedereen heeft toch weleens als kind, ook al was de intentie totaal géén seks (en wist je ws niet eens wat dat was) meegemaakt dat je eh, weet ik veel op een paaltje ofzo ging zitten en dacht GOH DAT IS LEKKER/GEVOELIG.
Dus ja, probeer je clitoris eens uit. Lees een van de 398539857438 topics erover. En wat bedoel je met 'hoe diep je mag gaan'. Daar zijn geen regels voor en sommige mensen kunnen d'r ook een vuist in kwijt dus eh. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
aftrekken/vingeren Snickers | 2 | 19-02-2013 14:00 | |
Seksualiteit |
vingeren? hoe oud?! IkBenEenWortel | 5 | 01-01-2013 22:58 | |
Seksualiteit |
vriendin vingeren; hoe vraag je dat? gangbang | 26 | 14-12-2011 15:23 | |
Lichaam & Gezondheid |
Gekneusde vinger: hoe lang hoort dat te duren? Verwijderd | 11 | 25-02-2008 18:19 | |
Seksualiteit |
hoe vinger je botergeil | 42 | 10-09-2003 17:09 | |
Seksualiteit |
Beffen/vingeren hoe vinden jullie dat om te doen jonte beffen of te vingeren? Ruby_temp | 32 | 26-09-2002 12:01 |