Hai,
Ik heb vorige week een artikel besteld bij een online webshop in Duitsland en betaald met i-deal.
Ik kreeg de volgende dag keurig netjes een mailtje dat er helaas een productiefout was en dat ze dus niet konden leveren, ik zou het geld terugkrijgen op mijn rekening.
Ik bestelde een ander artikel bij ze en betaalde weer met i-deal, kreeg netjes de volgende dag het pakketje thuis.
Helaas is het nu dus al 1,5 week geleden dat ze hebben gezegd dat ik mijn geld terug zou krijgen, en heb ik nog niets op mijn rekening gezien.
Ik heb nog een e-mail gestuurd maar kreeg geen reactie. Een telefoontje naar de winkel leverde op dat ze een notitie neer zouden leggen voor degene die hierover ging.
2 dagen later nog steeds geen resultaat en eerlijk gezegd had ik weinig vertrouwen in die telefoniste.
Nou snap ik ook wel dat zoiets niet binnen een dag gebeurd, maar aangezien ik ook maar een student ben die zijn geld hard nodig heeft is het toch wel vervelend.
Wat zijn nou de gebruikelijke termijnen waarin zoiets gebeurt?
En wat kan ik verder doen als er niets gebeurt?
Ik heb een betalingsbevestiging van i-deal en de e-mail die ze me stuurde nog bewaard.
Groetjes,