| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
En er is een antibioticumprik die 2 weken werkt, maar het kan goed zijn dat het niet het spectrum dekt die de DA gedekt wil hebben, omdat het om darmbacteriën gaat. En in principe zou je ook zelf elke dag langs kunnen gaan voor een prik, maar dat kost je en heel veel centen meer, en meer tijd, en die kat is vast niet zo hels dat je de pillen er écht niet in krijgt.
|
|
||
|
Citaat:
Ik wou zeggen dat ik in hetzelfde schuitje zit, want ik moet een biologie-onderzoek doen in drie weken tijd. En ik heb nog drie dagen om een onderzoeksvraag met hypothese te bedenken, anders heb ik niet meer genoeg tijd voor het onderzoek zelf. En je raadt het al, ik ben ook Koos inspiratieloos.
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
|
Verwijderd
|
Pioentje wilde ook nooit iets slikken. Ik deed dan de pillen pletten tussen 2 lepels, en het poeder over een kleine hoeveelheid slagroom of iets anders waar ze helemaal horny van wordt. Dat ging prima
![]() en ik moet nu weg voor examen engels en daarna zal ik jouw whatsappies beantwoorden Para, maar het antwoord is ja maar hangt er vanaf hoe laat. |
|
|
|
|
Ja, wij ook
Misschien moeten we de kinderen eens uit huis plaatsen. Zelf heb ik er drie, twee in een open pot en één in een gesloten, en beneden staat de moederplant van twee van mijn planten. De derde heb ik als ukkig miniplantje in een tuincentrum gekocht, maar die is nu behoorlijk uit zijn pot aan het groeien.
|
|
|||
|
Citaat:
Citaat:
Ik ben nu steeds de lange stengels uit mijn kinderen aan het plukken, zodat de plantjes wat voller worden. Sinds gisteren heb ik een draecena, ik ben benieuwd hoe die het gaat doen. Ik heb ook eens een aloë verastek gehad en een spathiphyllum, maar die gingen allebei dood toen ik in Wales zat (omdat mijn moeder ze geen water gaf ). Dus ik wil eigenlijk ook wel weer een aloë en een spatty.
|
|
|||
|
Citaat:
![]() Citaat:
| Advertentie |
|
|
![]() |
|
|