Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik ben een keer met de Eurostar (trein) geweest en dat vond ik echt super relaxed. Je komt in tegenstelling tot de boot of goedkope vluchten echt in Londen aan en bij het treinkaartje is vaak ook inbegrepen dat je van elk station in Nederland naar Brussel mag reizen waar je dan op de trein naar Londen stapt. Het lijkt verder dan vliegen maar met vliegen moet je ook x uur van te voren aanwezig zijn en kaartjes naar Londen zelf zijn ook niet goedkoop.
|
Ik denk dat de boot de goedkoopste en makkelijkste oplossing is om de UK te komen, ondanks dat hij er wel redelijk lang overdoet, maar het hangt er wel heel erg vanaf waar je in de UK wilt zitten. Als je naar London wilt is misschien de trein inderdaad het handigste hoewel vrij prijzig, maar vanaf Harwich (boot van Hoek van Holland) is het ook nog wel een eindje. De low-cost vliegmaatschappijen zitten meestal ook op een aardig eindje van de grote steden af maar dat kunnen nog acceptabele transfers zijn
![]()
|
Bedankt voor de vele reacties! Trein lijkt me ook wel relaxed inderdaad, en duurtbeen maand voor een retourticket, dan heb ik loon.
|
![]() |
|
|