Advertentie | |
|
![]() |
|
Waarom zou je een boek kopen, terwijl veel goede en handige tutorials en ebooks op het net te vinden zijn?
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
een gerootte android tablet (met desnoods een klein los toetsenbordje) met busybox, ruby (zie ruboto) en aldiko, in plaats van een ereader.
En een aantal leuke ruby ebooks, naar keuze. Daarnaast een audio podcast van coderradio, op je tablet. Zo kan ik mij wel een vlucht voorstellen. (vergeet niet om je tablet op flightmode te zetten) Maar waarom Ruby, wanneer je dit soort vragen stelt? Nee, ga dan voor python, want die lijkt meer op de populaire talen. (Naar mijn mening)
Laatst gewijzigd op 21-06-2013 om 09:59. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Bij mij gaat het juist andersom. Bedenk een oplossing voor een bepaald probleem, kies een platform uit, leer de taal, ontwikkel je applicatie.
Functionele apps maken kan best leuk zijn, vooral wanneer mensen je werk ook gebruiken en handig vinden: ik Heb een grafische schil gemaakt, voor een populair testprogramma die je alleen via tekst commando's kon besturen. Daarna deze op het internet geplaatst en op een internationaal forum gepubliceerd. Op moment van schrijven maken mensen uit verschillende werelddelen gebruik van mijn frontend. Heb in elke werelddeel wel een gebruiker, behalve de noord- en zuidpool. ![]()
Laatst gewijzigd op 24-06-2013 om 22:45. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Heb een beetje gezocht op internet, maar heb nog niet echt een goede tutorial gevonden. Heb jij misschien tips? Tekstbestand met voorbeelden zou fijn zijn maar ook filmpjes. |
![]() |
|||
Citaat:
Dus de boel constant vernieuwen, verbeteren, repareren, documenteren en support moet leveren. Daar heb ik op dit moment geen tijd voor. Citaat:
Laatst gewijzigd op 27-06-2013 om 06:47. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Ik zoek een boek. Verwijderd | 22 | 18-12-2007 15:07 | |
Verhalen & Gedichten |
Jóuw bibliotheek Verwijderd | 20 | 27-11-2007 17:26 | |
Games |
Centraal Pokemon topic 'I'he Prophet | 252 | 07-10-2007 11:28 | |
Verhalen & Gedichten |
Om welk boek heb jij gehuild? Verwijderd | 108 | 12-05-2006 12:13 | |
Verhalen & Gedichten |
Hoe oud was jij toen jij begon met het lezen van boeken bestemd voor "volwassene" I love stars | 47 | 14-06-2005 16:27 | |
Verhalen & Gedichten |
(verhaal) Ruby miss x | 8 | 24-02-2004 23:19 |