Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-06-2013, 21:28
JustSaying
JustSaying is offline
hoi ik heb laatst een nieuwe modem van kpn gekregen(die kon je gratis aanvragen)
en nu loopt mijn laptop spontaan vast kan dat door de nieuwe modem komen? daarvoor deed alles gewoon normaal.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-06-2013, 21:30
TheHunter
TheHunter is offline
Modem of router? Modems worden toch allang niet meer gebruikt of heb ik t nu mis?

Verder denk ik dat het dan niet zo snel ligt aan het modem. Het modem verbindt je slechts met internet en hierdoor zou hooguit je laptop zonder internet kunnen komen, maar niet vastlopen denk ik.
Met citaat reageren
Oud 26-06-2013, 21:40
huntingyade
huntingyade is offline
Citaat:
Modem of router? Modems worden toch allang niet meer gebruikt of heb ik t nu mis?

Verder denk ik dat het dan niet zo snel ligt aan het modem. Het modem verbindt je slechts met internet en hierdoor zou hooguit je laptop zonder internet kunnen komen, maar niet vastlopen denk ik.
modems worden nog wel gebruikt maar zitten volgens mij vaak bij de router ingebouwd. ik heb hier glasvezel en daar zit het modem dus wel apart.

maar voor zover ik weet kan een modem of router niet zomaar je laptop vast laten lopen. loop hij ook vast als je geen verbinding hebt met het internet ?
Oud 27-06-2013, 00:54
JustSaying
JustSaying is offline
Citaat:
modems worden nog wel gebruikt maar zitten volgens mij vaak bij de router ingebouwd. ik heb hier glasvezel en daar zit het modem dus wel apart.

maar voor zover ik weet kan een modem of router niet zomaar je laptop vast laten lopen. loop hij ook vast als je geen verbinding hebt met het internet ?
ow hehe kweet het verschil nie sorry :# en nee
Met citaat reageren
Oud 27-06-2013, 09:31
huntingyade
huntingyade is offline
Citaat:
ow hehe kweet het verschil nie sorry :# en nee
mischien kan je kijken of er een update is voor de drivers van je netwerkkaarten. of als je deze pas hebt geupdate de vorige driver terugzetten ?
Oud 27-06-2013, 11:39
Verwijderd
Als je denkt dat dat het geval is haal je de modem toch los en kijk je wat hij dan doet?
Met citaat reageren
Oud 29-06-2013, 22:57
Naimin
Naimin is offline
Een nieuwe router/modem kan je pc niet laten crashen... Het zorgt er alleen voor dat de data binnen gehaald en verzonden kan worden. Je kan je netwerkkaart updaten, maar dat zal het probleem wel niet zijn.
Waarschijnlijk een virus oid
Oud 29-06-2013, 23:20
JustSaying
JustSaying is offline
Citaat:
Een nieuwe router/modem kan je pc niet laten crashen... Het zorgt er alleen voor dat de data binnen gehaald en verzonden kan worden. Je kan je netwerkkaart updaten, maar dat zal het probleem wel niet zijn.
Waarschijnlijk een virus oid
ik had eerst zo'n rare ding genaamd starforce protection ofzo en dag dat dathet probleem was, maar het was te mooi om waard te zijn. nu nog steeds geen flauw idee en ik heb het met andere routers/modems geprobeert daar doet mijn laptop het gwn normaal maar maar @home met die newe omg >.> still the problem
Met citaat reageren
Oud 30-06-2013, 09:20
Naimin
Naimin is offline
Kijk anders is even in apparaatbeheer. Staan daar ergens uitroeptekens of rode kruisjes? (als je modem is aangesloten)

Start -> zoek Apparaatbeheer
of
Start -> Rechtermuisknop Computer -> Beheren -> Apparaatbeheer
Reageren

Regels voor berichten