Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-07-2013, 18:56
drozax
drozax is offline
ik was vandaag bij een sportevenement en daar kwam ik een goede vriendin van me tegen.
na wat gepraat te hebben vroeg ik hoe het met haar vriendje en haar was ze zei dat het uit was omdat ze telkens ruzie hadden.
nou geloofde ik daar niks van en vroeg later op de dag of ze met niet voor de gek hield, nou zei ze dat ze inderdaad en grapje had gemaakt en dat het nog steeds aan was.
nou kom ik later thuis en beweren al mijn vrieden dat het uit is tussen mijn vriendin en haar vriendje en opeens negeert mij vriendin me.

ik snap er echt niks meer van misschien dat jullie mij verder kunnen helpen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-07-2013, 20:18
Schrödinger
Schrödinger is offline
Praat erover.
Met citaat reageren
Oud 24-07-2013, 20:20
drozax
drozax is offline
Citaat:
Praat erover.
dat probeer ik ook maar ze blijft me maar negeren
Met citaat reageren
Oud 24-07-2013, 20:46
TheHunter
TheHunter is offline
meisjes

Misschien lijkt het alsof ze je negeert maar heeft ze het druk met andere dingen?
Met citaat reageren
Oud 24-07-2013, 21:34
Verwijderd
Misschien wil ze er niet over praten? Sowieso raar om de hele tijd over iemands relatie te beginnen..
Met citaat reageren
Oud 24-07-2013, 21:46
drozax
drozax is offline
ik denk het niet want ze praat ook rustig met anderen mensen en wat dat relatie betreft is niet zo raar omdat het 2 goede vrienden van mij zijn en ze eigenlijk altijd ruzie hebben daarom vroeg ik het, ik wil het niet eens over haar en der vriendje hebben maar op alles wat ik probeer negeert ze me
Met citaat reageren
Oud 25-07-2013, 12:36
Verwijderd
Nou, het blijkt dus echt uit te zijn. Jij vraagt ernaar en zij vertelt je zoals het is. Jij gelooft dat niet en probeert verder te vissen. Zij is beledigt dat je haar niet gelooft en zegt dan maar dat ze een grapje maakte met in gedachte: 'heb het zoals je het wilt en bekijk het maar'. Daarom negeert ze je.

Denk ik.
Met citaat reageren
Oud 25-07-2013, 16:55
drozax
drozax is offline
A3 dat zou best nog wel eens kunnen ja nu vraag ik mij alleen af wat ik er aan moet doen want het was niet zo bedoeld. ik kon het gewoon niet geloven omdat ze zo goed met elkaar omgingen en ze wel vaker grappen maakt. wil het nu zo graag duidelijk maken maar ze negeert alles wat ik doe dus weet geen oplossing
Met citaat reageren
Oud 25-07-2013, 17:55
Vowel
Vowel is offline
Laat haar gewoon met rust. Door haar steeds maar lastig te blijven vallen maak je het alleen maar erger en zorg je er wellicht voor dat ze nooit meer contact met je wil (ik zou er ook ziek van worden als ik duidelijk laat merken met rust gelaten te worden maar iemand toch blijft doorgaan).

Als ze weer met je wil praten neemt ze vanzelf contact op.
Met citaat reageren
Oud 25-07-2013, 18:00
Verwijderd
Stuur haar een email / sms en vertel haar dat je niet precies weet waarom ze je negeert maar dat als je haar gekwetst hebt dat het je spijt en dat je de vriendschap niet kwijt wil.

Hoe ze erop reageert is aan haar. Blijft ze je negeren dan geen energie meer instoppen en laten gaan. Vaak komen ze dan zelf op een gegeven moment terug.
Met citaat reageren
Oud 25-07-2013, 22:17
BorderCross
BorderCross is offline
Citaat:
Stuur haar een email / sms en vertel haar dat je niet precies weet waarom ze je negeert maar dat als je haar gekwetst hebt dat het je spijt en dat je de vriendschap niet kwijt wil.

Hoe ze erop reageert is aan haar. Blijft ze je negeren dan geen energie meer instoppen en laten gaan. Vaak komen ze dan zelf op een gegeven moment terug.
Dit juist niet en luister naar wat Vowel zei, lijkt me duidelijk zat
Oud 26-07-2013, 09:45
Verwijderd
Citaat:
Dit juist niet en luister naar wat Vowel zei, lijkt me duidelijk zat
Ik zou toch echt naar mij luisteren hoor.

Wat ook nog zou kunnen is dat ze jou meer ziet als vriend van haar ex dan als vriend van zichzelf, en dat ze gewoon met alles wil breken wat met haar ex te maken heeft. Dan heb je dikke pech.

En dan kan het ook nog dat je overkwam als iemand die zijn kans wilde grijpen bij die meid omdat het eindelijk uit was.

Wat het ook mag zijn, mijn advies staat als een huis.
Met citaat reageren
Oud 26-07-2013, 11:45
Verwijderd
Absoluut niet emailen inderdaad. Dat zou belachelijk zijn.
Met citaat reageren
Oud 26-07-2013, 12:07
Verwijderd
Het domste dat je kunt doen is emailen of smsen erover.
Met citaat reageren
Oud 26-07-2013, 15:12
drozax
drozax is offline
oke A3 nee ik ben meer bevriend dan haar dan met haar vriendje die zie ik niet bijzonder veel haar wel en dat 2e kan natuurlijk altijd (had zelf niet die indruk) en ik heb al voor ik dit bericht stuurde toen ze me echt net negeerde een bericht gestuurd met waarom ik dacht dat ze boos was en dat het niet zo bedoeld was (als dat het was) en dat negeerde ze ook ( of niet gelezen). nu heb ik vanaf morgen een sport evenment van een week en zal ik haar de hele week zien dus moet ik dan met een grote boog om haar heen lopen zoals de meeste zeggen?
Met citaat reageren
Oud 26-07-2013, 15:18
Verwijderd
Uiteraard moet je dat niet doen. Gewoon geen aandacht meer aan haar schenken.
Met citaat reageren
Oud 26-07-2013, 15:24
drozax
drozax is offline
oke dus als ik haar tegen kom gewoon door lopen (staat dat niet nog raarder
Met citaat reageren
Oud 26-07-2013, 15:26
Verwijderd
Tuurlijk zeg je dan wel gedag ofzo als je echt langs haar loopt, maar verder niets.
Met citaat reageren
Oud 26-07-2013, 15:34
Verwijderd
Citaat:
oke dus als ik haar tegen kom gewoon door lopen (staat dat niet nog raarder
Dan met een grote boog om haar heen lopen? Nee.
Met citaat reageren
Oud 26-07-2013, 15:38
Vowel
Vowel is offline
Je hoeft haar heus niet te gaan negeren. Dat heeft volgens mij niemand gezegd. Maar je moet wel ophouden met haar lastigvallen met e-mails en sms'jes.

Als je haar gewoon tegenkomt, kun je echt wel "hoi" zeggen of zo, en je komt er snel genoeg achter of ze zin heeft in een gesprek of niet.
Met citaat reageren
Oud 26-07-2013, 15:43
drozax
drozax is offline
vowel dat is de informatie die ik zocht want als ze dan me toch aanspreekt kan ik het misschien uit praten en zo niet dan niet en wat de berichten betreft ben ik met je eens en doe ik ook niet meer want daar kun je, je alleen maar aan gaan ergeren en dan gaat van kwaad tot erger
Met citaat reageren
Oud 26-07-2013, 15:49
Vowel
Vowel is offline
Precies. Kijk, als zij jou aanspreekt dan moet je haar natuurlijk niet negeren, want met haar praten is toch juist wat je wilt? Maar als zij (op welke manier dan ook) laat merken (even) geen contact te willen, dan kun je het inderdaad alleen maar erger maken als je toch door blijft gaan. Gewoon geduld hebben, je merkt vanzelf wel hoe ze zich voelt en of ze er zin in heeft.

Heb je ooit wel bedacht dat het misschien wél uit is met die jongen en ze gewoon überhaupt geen zin heeft in praten (liefdesverdriet en zo)? Dat zou namelijk iets zijn dat ik zelf bijvoorbeeld zou doen. Me gewoon een paar dagen alleen opsluiten.
Met citaat reageren
Oud 26-07-2013, 16:27
drozax
drozax is offline
denk het niet vowel toen ze het vertelde was ze vrolijk omdat al het gezeur nu achter de rug was. ook vertelde ze veel over waarom het uit was en ze praat ook nog met anderen vrienden. maar dan snap ik het nu en hoop ik dat ze op een gesprek ingaat
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten