Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Wat ook nog zou kunnen is dat ze jou meer ziet als vriend van haar ex dan als vriend van zichzelf, en dat ze gewoon met alles wil breken wat met haar ex te maken heeft. Dan heb je dikke pech. En dan kan het ook nog dat je overkwam als iemand die zijn kans wilde grijpen bij die meid omdat het eindelijk uit was. Wat het ook mag zijn, mijn advies staat als een huis. ![]() |
![]() |
|
![]() |
oke A3 nee ik ben meer bevriend dan haar dan met haar vriendje die zie ik niet bijzonder veel haar wel en dat 2e kan natuurlijk altijd (had zelf niet die indruk) en ik heb al voor ik dit bericht stuurde toen ze me echt net negeerde een bericht gestuurd met waarom ik dacht dat ze boos was en dat het niet zo bedoeld was (als dat het was) en dat negeerde ze ook ( of niet gelezen). nu heb ik vanaf morgen een sport evenment van een week en zal ik haar de hele week zien dus moet ik dan met een grote boog om haar heen lopen zoals de meeste zeggen?
|
![]() |
|
Je hoeft haar heus niet te gaan negeren. Dat heeft volgens mij niemand gezegd. Maar je moet wel ophouden met haar lastigvallen met e-mails en sms'jes.
Als je haar gewoon tegenkomt, kun je echt wel "hoi" zeggen of zo, en je komt er snel genoeg achter of ze zin heeft in een gesprek of niet. |
![]() |
|
Precies. Kijk, als zij jou aanspreekt dan moet je haar natuurlijk niet negeren, want met haar praten is toch juist wat je wilt? Maar als zij (op welke manier dan ook) laat merken (even) geen contact te willen, dan kun je het inderdaad alleen maar erger maken als je toch door blijft gaan. Gewoon geduld hebben, je merkt vanzelf wel hoe ze zich voelt en of ze er zin in heeft.
Heb je ooit wel bedacht dat het misschien wél uit is met die jongen en ze gewoon überhaupt geen zin heeft in praten (liefdesverdriet en zo)? Dat zou namelijk iets zijn dat ik zelf bijvoorbeeld zou doen. Me gewoon een paar dagen alleen opsluiten. ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Meisje doet raar. hendroit | 19 | 08-10-2011 21:43 | |
Liefde & Relatie |
Advies zou handig zijn: Meisje uit mijn klas mee uitvragen GroeneDag | 16 | 07-02-2010 18:53 | |
Verhalen & Gedichten |
De Blauwe Overall joes | 0 | 11-06-2007 10:18 | |
Seksualiteit |
Sex met pijn Dobomobo | 31 | 21-09-2005 17:33 | |
Liefde & Relatie |
mijn ex doet vaag! (alwéér) rabecca | 9 | 02-10-2002 06:44 | |
Liefde & Relatie |
hij doet raar tinuviel | 8 | 28-09-2002 19:15 |