Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-08-2013, 22:42
Iemand26
Iemand26 is offline
Er was een meisje in mijn klas die ik leuk vond en dat was in 2011/2012 een tijd geleden. Ik had toen wel de indruk dat ze mij leuk vond maar ik durfte het toen niet te vragen. Ik vind haar nu nog wel een beetje leuk maar ik weet wel dat ik geen kansen meer heb want ik heb haar een jaar niet gezien en toen ik nog bij haar in de klas zat heb ik het ook niet echt laten zien dat ik haar leuk vond. Ze zit nu op een andere school maar toch vraag ik me af en toe af of ze mij toen leuk vond. Ik weet niet echt waarom ik het wil weten maar ik ben best nieuwsgierig ernaar.
Dus ik zat te denken om haar op twitter een prive bericht te sturen met dat ik haar toen leuk vond en dat ik niet vraag of ze met mij wil daten of iets maar gewoon omdat ik toen het niet durfte te vragen en dat ik het nu wil weten uit nieuwsgierigheid. Gewoon of ze me leuk vond en dan als antwoord alleen een ja of een nee.

En dan was mijn vraag, Is het raar om dat te sturen en te vragen? Wat zouden jullie er van vinden als je z'n bericht krijgt? want het is nu 1 jaar verder zonder dat ze iets heeft gehoord en op school praatte ik ook niet veel tegen haar maar toch zijn er best veel momenten waarvan ik echt dacht ze vind me leuk.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-08-2013, 23:05
SchoolierAlex
SchoolierAlex is offline
Wat je het best kan doen denk ik is eerst voorzichtig weer met haar in contact komen, en niet gelijk tegen haar zeggen: vroeger vond ik je leuk, en nu nog steeds! Voel jij ook nog wat voor mij?
Met citaat reageren
Oud 05-08-2013, 23:10
Elin3
Elin3 is offline
Een twitterberichtje lijkt me niet ideaal, het is super kort en daardoor ook vrij onpersoonlijk.
Je zou denk ik beter een e-mail kunnen sturen. Zet daarin dat jij haar toen leuk vond, dat je soms dacht dat dat wederzijds was en dat je nieuwsgierig bent of dat ook daadwerkelijk zo was.
Wees gewoon eerlijk, zeker weten dat ze die eerlijkheid kan waarderen

Het is best vreemd om te vragen, maar aangezien je haar toch niet meer ziet heb je weinig te verliezen, toch?
Oud 05-08-2013, 23:31
Silvano08
Silvano08 is offline
Kun je niet beter eerst een normaal gesprekje starten en er dan subtiel naartoe gaan i.p.v. straight to the point? Misschien kom je dan wel over als een creep, je weet maar nooit of ze ook echt gevoelens voor je had of niet..
Met citaat reageren
Oud 06-08-2013, 08:10
Iemand26
Iemand26 is offline
Citaat:
Kun je niet beter eerst een normaal gesprekje starten en er dan subtiel naartoe gaan i.p.v. straight to the point? Misschien kom je dan wel over als een creep, je weet maar nooit of ze ook echt gevoelens voor je had of niet..
Maar ik probeer niet iets met haar te krijgen ik wil alleen weten of ze toen en niet eens nu me leuk vond.

Citaat:
Een twitterberichtje lijkt me niet ideaal, het is super kort en daardoor ook vrij onpersoonlijk.
Je zou denk ik beter een e-mail kunnen sturen. Zet daarin dat jij haar toen leuk vond, dat je soms dacht dat dat wederzijds was en dat je nieuwsgierig bent of dat ook daadwerkelijk zo was.
Wees gewoon eerlijk, zeker weten dat ze die eerlijkheid kan waarderen

Het is best vreemd om te vragen, maar aangezien je haar toch niet meer ziet heb je weinig te verliezen, toch?
Ja, het is een poging waard.

Laatst gewijzigd op 06-08-2013 om 08:21. Reden: Samengevoegd, je kunt ook meerdere berichten quoten in één post.
Met citaat reageren
Oud 06-08-2013, 18:52
Silvano08
Silvano08 is offline
Citaat:
Maar ik probeer niet iets met haar te krijgen ik wil alleen weten of ze toen en niet eens nu me leuk vond.
Dat probeer ik ook niet te zeggen. Alleen, zo'n vraag uit het niets van een persoon die je misschien totaal niet zag staan toendertijd komt misschien wel wat afschrikwekkend en/of vreemd over. En dat wil je niet, denk ik
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten