Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Werk, Geld & Recht
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-08-2013, 20:50
robiinn_x
robiinn_x is offline
Ik ga in Breda studeren en ik wil graag op kamers. Nu ben ik al aan het rondkijken maar ik heb gehoord dat ik beter kan wachten tot december/januari omdat er dan veel kamers vrijkomen en ze dan ook goedkoper zijn. Heeft iemand hier ervaring mee en weet iemand of dit klopt?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-08-2013, 14:33
Duckdonkey
Duckdonkey is offline
Ik heb het niet eerder gehoord maar het klinkt best logisch, er zijn rond die tijd nl altijd wel mensen die stoppen met de studie waar ze aan begonnen zijn.
Oud 16-08-2013, 15:52
Verwijderd
Ik ben ook op zoek naar een kamer en ben al sinds Januari bezig. Helaas heb ik weinig gemerkt van een groter aanbod rond die maanden. Wat ik in elk geval zou doen is jezelf aanmelden op www.klikvoorkamers.nl, hoe langer je daar ingeschreven staat hoe meer kans je hebt een kamer te vinden. Verder is het slim om aan vrienden en familie te laten weten dat je op zoek bent (maak een post op Facebook en probeer die zo vaak mogelijk te laten delen etc.)

Het vinden van een kamer in Breda is (helaas) een stuk lastiger dan je zou denken... Zelfs een kamer vinden in Amsterdam, waar ik tot vorig jaar studeerde, ging makkelijker.
Met citaat reageren
Oud 18-08-2013, 11:07
Pluis
Pluis is offline
zoek gewoon vast een kamer, want heen en weer reizen is kut. Desnoods verhuis je gewoon nog een keer als je een betere kamer tegenkomt.
Oud 19-08-2013, 07:30
Verwijderd
Het zou best kunnen dat er in december/januari meer kamers vrijkomen, maar waarom zou je dan maar meteen helemaal stoppen met zoeken?
Met citaat reageren
Oud 19-08-2013, 09:26
highplaces
highplaces is offline
Is het handig voor jou? Weet niet hoe lang je moet reizen?
Oud 20-08-2013, 14:40
robiinn_x
robiinn_x is offline
In moet 1,5 uur reizen alleen maar heen. 3 kwartier met de bus en dan nog 3 kwartier met de trein... Ik ben nu al wel aan het zoeken vooral omdat ik aan het bedenken ben hoe ik het met de financiën moet gaan doen.

Mijn moeder wilt nog niet dat ik gelijk op kamers ga omdat ze eerst wilt weten dat ik de opleiding wel echt leuk vind. En dat vind ik ook nog wel een reden om te wachten tot december ofzo, kan ik ook nog even sparen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten