Advertentie | |
|
![]() |
|
Kijk even goed naar de tijden van je lesuren. Ik had vroeger wel pauzes op mijn rooster staan, maar je kon het ook nagaan door te kijken in welke vleugel je leshad en welke lestijden daar dan bij hoorden. Pauzes staan misschien niet als pauzes aangegeven, maar als je een gat hebt van een kwartier tussen de eindtijd van het ene lesuur en begintijd van de ander, dan denk ik dat je het wel kunt vinden.
![]()
|
Je moet goed kijken naar evt. kleine lettertjes onder aan het rooster en/of asterixjes. Bij ons was het bijvoorbeeld zo dat er bij het 4e, 5e en 6e uur onderdaan de pagina aangegeven was dat er pauzes vielen. In het rooster kon je die vrije tijd niet zien, daar stonden alle lesuren gewoon achter elkaar. Maar als je goed kijkt, moet er wel ergens (misschien klein) aangegeven zijn dat er ten tijde van bepaalde lesuren (waarschijnlijk voor de leerjaren verschillende) pauzes ingepland staan.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
In mijn rooster staan ook geen pauzes. Zeker heb je pauzes. Het staat er alleen niet op. wij hebben altijd na het 2e en 4e en het 7e uur pauze. Maar het 7e uur pauze houdt niet elke leraar zich aan, want als je een blokuur hebt ben je wel lekker een kwartier eerder uit.
![]() Laatst gewijzigd op 17-08-2013 om 10:02. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
geen zin meer Verwijderd | 5 | 06-06-2016 09:15 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
'Geen drankverkoop meer aan jongeren onder 21' Wawl | 280 | 10-11-2005 18:04 | |
Psychologie |
Niet naar school, geen werk, >18 jaar, mag dit wel? *Ster* | 38 | 08-03-2005 12:27 | |
Verhalen & Gedichten |
gekkenhuis niña | 10 | 18-08-2003 17:01 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
JLH:op scholen mag je niet in een buitenlandse taal praten, ook niet in de pauze. Isa | 33 | 24-01-2003 22:29 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het grote lijntopic #6! Snufje | 254 | 18-11-2002 18:36 |