![]() |
|
Verwijderd
|
Mutant, hier is de medische wereld de laatste jaren een beetje op terug aan het komen, artsen raden bijvoorbeeld in Engeland steeds vaker juist mensen aan om iedere dag minstens een kwartier ZONDER bescherming in de zon te gaan zitten. De voordelen zijn groter dan de nadelen, zo blijkt.
TS: voor jou maakt bovenstaande natuurlijk weinig uit, je zit al genoeg in de zon. Bij mij is mijn hoofd ook zo ongeveer het minst bruine gedeelte van mijn lichaam, dat hebben meer mensen. Dat ligt geloof ik aan de opbouw van de huid of zoiets. En er kan ook wat minder pigment zitten in je gezicht. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb daar niet voor gestudeerd natuurlijk of onderzoek naar gedaan, maar een kwartier zonder bescherming in de zon is voor mij iets anders dan 5 uur op het strand liggen (al dan niet met bescherming). Als ik nu buiten kom, heb ik ook geen zonnebrand op, dus ik word ook wel een kwartier blootgesteld aan de zon. Ik denk niet dat het hem daar in zit.
Ik denk vooral aan hoe ik zelf was destijds, onbeschermd uren in de zon liggen, want dan werd ik sneller bruin. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat: