Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-07-2013, 23:37
SchoolierAlex
SchoolierAlex is offline
Dag allemaal,

Ik heb sinds kort veel contact via whatsapp met een leuke meid. Nou zien wij elkaar wel zitten, alleen wonen wij 200km van elkaar vandaan! Iemand die dit ooit al een keer heeft meegemaakt? En wat deed je eraan, elk weekend naar haar/hem toe?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-07-2013, 23:47
Em.
Em. is offline
Ik geloof dat ik dat nu heb. Hoe het precies uitpakt als we beiden weer naar school moeten, weet ik nog niet, maar dat zal de tijd wel uitwijzen. Al scheelt het natuurlijk een hoop dat ik ondertussen studentenov heb, maar ik denk dat het ook voor jullie echt wel te doen is, als je elkaar leuk genoeg vindt en ermee kan leven dat je elkaar niet altijd ziet/kunt zien.
Oud 30-07-2013, 00:14
SchoolierAlex
SchoolierAlex is offline
Het is z'n heerlijk gevoel dat verliefd zijn. Nu heb ik eindelijk ''de ware'' gevonden. En dan is het op een hele verre afstand! Als ik er heen wil moet ik vaak met de tram/bus en op de trein overstappen Maar als we goed contact blijven houden, dan komen we er wel!
Met citaat reageren
Oud 30-07-2013, 00:45
Em.
Em. is offline
Succes ermee in ieder geval. En veel plezier.
Oud 30-07-2013, 01:12
DAH
DAH is offline
Het is me opgevallen dat het via internet wel makkelijker gaat. Wel jammer van de afstand. Het is dan wel ongelooflijk fijn als je elkaar ziet.
Oud 31-07-2013, 20:38
Silvano08
Silvano08 is offline
Nouja, concluderen dat je de ware gevonden heb op basis van wat er op je beeldscherm verschijnt is misschien ietwat te voorbarig, niet?
Met citaat reageren
Oud 31-07-2013, 21:04
Verwijderd
Mwah. Of je het nu op beeldscherm leest of dat je een week met dezelfde uit school naar huis fietst.. Eerste liefde noem je meteen voor eeuwig, internet of niet. IRL of online, beide hebben voor- en nadelen.
Met citaat reageren
Oud 31-07-2013, 21:08
igfy
igfy is offline
Veel contact hebben via skype en telefoon. dat je in ieder geval elkaars stem kan horen en eventueel gezicht kan zien. En verder idd zo vaak mogelijk naar elkaar toe, af in het midden afspreken....
Oud 02-08-2013, 16:22
Verwijderd
Citaat:
Dag allemaal,

Ik heb sinds kort veel contact via whatsapp met een leuke meid. Nou zien wij elkaar wel zitten, alleen wonen wij 200km van elkaar vandaan! Iemand die dit ooit al een keer heeft meegemaakt? En wat deed je eraan, elk weekend naar haar/hem toe?
ik ken het wel mijn vriendin woont in Cyprus maar ik zie haar dagelijks via Skype het is wel eens waar niet veel maar het is beter dan niks want ik weet dat ik haar echt heel leuk vind. als jij haar echt leuk vind dan kun je naar haar toegaan in de vakantsies en daar dan blijven voor een paardagen of langer. dat is wat ik doe teminste waneer ik geld heb ;p .
Met citaat reageren
Oud 02-08-2013, 23:00
Steefdb
Steefdb is offline
mijn ex woont in denhaag en het ging heel goed, iedere dag bellen en msnen en cammen, smoorverliefd lukt dat wel xd. Helaas ook weer uit mekaar een jaar geleden en contact verbroken om een reden die alleen zij weet.
Oud 03-08-2013, 15:09
Barca1
Barca1 is offline
Willen jullie ook samen een (afstand)relatie beginnen? Of zitten jullie nog in de beginfase?

Wat ik uit eigen ervaring kan vertellen, is dat als je er aan begint, het afspreken na de 1e keer, alleen maar beter word. De 1e keer is het wat onwennig en alles. Maar wanneer de 1e keer heel goed gaat, worden de keren erna alleen maar beter. En ga je haar alleen maar meer, en meer missen, als jullie weer naar huis moeten. De afstand is misschien heel erg ver weg, maar als jullie echt heel erg van elkaar houden, is alles te overbruggen. En als het klikt, kan je ook 1 of 2x per maand afspreken in de weekenden.

En voor de rest gewoon veel WhatsApp, Skype en bellen. Dan komt het allemaal goed! Succes!
Met citaat reageren
Oud 03-08-2013, 16:03
Vowel
Vowel is offline
Gaat dit over hetzelfde meisje dat je aan het negeren is? Zij is "de ware?"

Ok. Ik denk dat je je niet druk hoeft te maken over hoe ver weg ze woont.
Met citaat reageren
Oud 03-08-2013, 19:32
Sebastien
Sebastien is offline
Nouja zal ik even een tegengeluid laten horen voor de verandering, bij mij werkt een afstandsrelatie dus echt Niet. Heb het een maand uitgehouden maar vond het toen toch echt wel genoeg. Was er ook van overtuigt dat ik het vol zou houden maar ik kwam er al snel achter dat het erg moeilijk is zo'n relatie levend te houden. Mijn advies zou dus zijn om er niet aan te beginnen om snelle teleurstellingen te voorkomen. Maargoed, misschien houd jij het wel vol!
Oud 03-08-2013, 19:48
Verwijderd
Een maand? Na een maand was de relatie dood? In langeafstandrelaties zíé je elkaar soms maar eens in de maand, of zelfs minder. Ik heb langeafstandrelatie gehad van een jaar. Zag je elkaar de ene maand weinig, dan deed je hard je best elkaar de volgende maand wat meer te kunnen zien. Als het na een maand kapot was dan stelde het niks voor. Al was het je buurmeisje, het ging dan wel uit omdat ze niet snel genoeg reageerde op whatsapp of een keer niet mee kon naar een verjaardag.
Met citaat reageren
Oud 10-08-2013, 20:25
Verwijderd
ik heb exact hetzelfde.. maar maakt niet uit. ICE trein is wel 50 euro das minder, maar als je dat splitst is het goed te doen
Met citaat reageren
Oud 12-08-2013, 17:58
Karien.
Karien. is offline
Ik heb zo'n 4 jaar een relatie gehad met een jongen die aan de andere kant van Nederland woonde. Ging altijd heel erg goed. We zagen elkaar gewoon elk weekend en in de vakanties.
Met citaat reageren
Oud 16-08-2013, 21:33
Rednom
Rednom is offline
Ik heb precies tzelfde op dit moment, ik woon in het noorden van nl en heb een vriendin in België.
Het is best mogelijk, alleen je moet elkaar wel zo vaak mogelijk opzoeken
Met citaat reageren
Oud 18-08-2013, 14:58
thesombrero
thesombrero is offline
TS kan de deur naar OV niet vinden.. jammer dit
Met citaat reageren
Oud 21-08-2013, 12:14
Verwijderd
Lange afstand relaties hebben bij mij nooit gewerkt, misschien dat dit bij TS anders is? Ik hoop het wel voor je

In ieder geval veel succes TS!
Met citaat reageren
Oud 21-08-2013, 19:56
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik heb drie en een half jaar een relatie gehad en de grootste afstand was zo'n 250 km toen ik in België studeerde. We zagen elkaar om het weekend zodat je ook nog tijd had voor je eigen leven met je eigen vrienden. Als je elk weekend en elke vakantie samen bent, moet je wel proberen te voorkomen dat je je vrienden niet meer ziet Je loopt dan snel het gevaar dat je alleen nog maar oog hebt voor elkaar en niet meer voor de mensen om je heen terwijl je het daar toch ook mee moet doen op de momenten dat je niet samen bent.
Oud 25-08-2013, 16:00
bullguard17
bullguard17 is offline
Mijne woont 130 km verderop, we hebben sinds kort en proberen zoveel mogelijk in weekenden af te spreken!
Met citaat reageren
Oud 25-08-2013, 16:52
-Hellshooter-
-Hellshooter- is offline
Ik heb het ook wel gehad. Dat was toen ook iets van 150km verderop. Dat is toen 2 jaar goed gegaan, alleen uiteindelijk liep het bij ons stuk omdat we totaal verschillende ideeën hadden, en daar dus ook vaak ruzie om hadden. Afstand hoeft helemaal geen probleem te zijn, het is maar net hoe jullie er tegenover staan. Heb je het voor elkaar over? of niet? Dat is het enige waar je echt aan hoeft te denken. (dat is mijn mening natuurlijk).
Reageren

Regels voor berichten