Advertentie | |
|
![]() |
|
mijn ex woont in denhaag en het ging heel goed, iedere dag bellen en msnen en cammen, smoorverliefd lukt dat wel xd. Helaas ook weer uit mekaar een jaar geleden en contact verbroken om een reden die alleen zij weet.
|
Willen jullie ook samen een (afstand)relatie beginnen? Of zitten jullie nog in de beginfase?
Wat ik uit eigen ervaring kan vertellen, is dat als je er aan begint, het afspreken na de 1e keer, alleen maar beter word. De 1e keer is het wat onwennig en alles. Maar wanneer de 1e keer heel goed gaat, worden de keren erna alleen maar beter. En ga je haar alleen maar meer, en meer missen, als jullie weer naar huis moeten. De afstand is misschien heel erg ver weg, maar als jullie echt heel erg van elkaar houden, is alles te overbruggen. En als het klikt, kan je ook 1 of 2x per maand afspreken in de weekenden. En voor de rest gewoon veel WhatsApp, Skype en bellen. Dan komt het allemaal goed! Succes! |
![]() |
|
Nouja zal ik even een tegengeluid laten horen voor de verandering, bij mij werkt een afstandsrelatie dus echt Niet. Heb het een maand uitgehouden maar vond het toen toch echt wel genoeg. Was er ook van overtuigt dat ik het vol zou houden maar ik kwam er al snel achter dat het erg moeilijk is zo'n relatie levend te houden. Mijn advies zou dus zijn om er niet aan te beginnen om snelle teleurstellingen te voorkomen. Maargoed, misschien houd jij het wel vol!
|
Verwijderd
|
Een maand? Na een maand was de relatie dood? In langeafstandrelaties zíé je elkaar soms maar eens in de maand, of zelfs minder. Ik heb langeafstandrelatie gehad van een jaar. Zag je elkaar de ene maand weinig, dan deed je hard je best elkaar de volgende maand wat meer te kunnen zien. Als het na een maand kapot was dan stelde het niks voor. Al was het je buurmeisje, het ging dan wel uit omdat ze niet snel genoeg reageerde op whatsapp of een keer niet mee kon naar een verjaardag.
|
![]() |
|
Ik heb drie en een half jaar een relatie gehad en de grootste afstand was zo'n 250 km toen ik in België studeerde. We zagen elkaar om het weekend zodat je ook nog tijd had voor je eigen leven met je eigen vrienden. Als je elk weekend en elke vakantie samen bent, moet je wel proberen te voorkomen dat je je vrienden niet meer ziet Je loopt dan snel het gevaar dat je alleen nog maar oog hebt voor elkaar en niet meer voor de mensen om je heen terwijl je het daar toch ook mee moet doen op de momenten dat je niet samen bent.
|
Ik heb het ook wel gehad. Dat was toen ook iets van 150km verderop. Dat is toen 2 jaar goed gegaan, alleen uiteindelijk liep het bij ons stuk omdat we totaal verschillende ideeën hadden, en daar dus ook vaak ruzie om hadden. Afstand hoeft helemaal geen probleem te zijn, het is maar net hoe jullie er tegenover staan. Heb je het voor elkaar over? of niet? Dat is het enige waar je echt aan hoeft te denken. (dat is mijn mening natuurlijk).
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Ik ben homo en verliefd, maar hij woont ver weg :( MarcA | 11 | 20-05-2011 07:13 | |
Liefde & Relatie |
Weekendrelatie vs. eigen dingen doen Missy1234567890 | 37 | 17-10-2007 11:04 | |
Verhalen & Gedichten |
Een bericht van bovenaf Liefs Jeanne | 1 | 11-04-2006 17:49 | |
Liefde & Relatie |
Waar studeren?! Ivm vriend... Fluff-Ball | 51 | 04-09-2004 13:51 | |
Verhalen & Gedichten |
De amulet van Antar Twijg | 26 | 12-01-2004 06:15 | |
Verhalen & Gedichten |
wat vinden jullie van het boek kinderjaren?? Fantôme | 0 | 04-10-2003 18:31 |