Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Studeren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-09-2013, 13:49
Hopeloos99999
Hopeloos99999 is offline
Hallo allemaal,

Ik ben pas begonnen met me opleiding. De opleiding zelf is erg leuk. De vakken die worden gegeven zijn echt dingen die me staan... maar er is 1 ding..
HET ZIT VOL MET TURKEN EN MAROKKANEN. Ze vormen constant groepjes en praten telkens met een accent wat ik schijt irritant vind. Telkens walla dit walla dat.... Daarnaast hebben bijna alle meisjes hoofddoekjes wat ik nergens op vind slaan. Het verpest het beeld van nederland.

Ik zit hier echt mee. Ik heb nu moeite om bijvoorbeeld nieuwe vrienden te maken omdat ze allemaal turks of marokkaans zijn en ze toch alleen maar met 'hun soort' omgaan.
Ik ging zo enthousiast me studie in... maar nu twijfel ik of ik wel zou doorgaan.

Wat vinden jullie wat ik moet doen?

Groetjes
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-09-2013, 14:28
Verwijderd
Niet zo janken
Met citaat reageren
Oud 07-09-2013, 14:35
Hopeloos99999
Hopeloos99999 is offline
Citaat:
Niet zo janken
Geloof me... ik wou dat ik dat kon
Met citaat reageren
Oud 07-09-2013, 14:36
Verwijderd
Hoe ben jij anders dan deze mensen? Jij wil kennelijk ook alleen maar met "jouw" soort omgaan. Ik ben het behoorlijk met Ertur eens, niet zo janken. Als je dat niet kan, stoppen met studeren en thuis blijven zitten zodat de rest van de mensen in Nederland niet met jou geconfronteerd worden .
Met citaat reageren
Oud 07-09-2013, 14:46
WolterB
WolterB is offline
Doe je de studie voor jezelf of ga je er naartoe in vrienden te maken? Genoeg andere plekken waar je wel 'jouw soort mensen' tegen kan komen.
Draai het eens om, je hebt een verschrikkelijke studie qua inhoud maar wél hele toffe mensen. Dan ga je toch ook niet door omdat de mensen zo leuk zijn?
Oud 07-09-2013, 15:10
Hopeloos99999
Hopeloos99999 is offline
Citaat:
Doe je de studie voor jezelf of ga je er naartoe in vrienden te maken? Genoeg andere plekken waar je wel 'jouw soort mensen' tegen kan komen.
Draai het eens om, je hebt een verschrikkelijke studie qua inhoud maar wél hele toffe mensen. Dan ga je toch ook niet door omdat de mensen zo leuk zijn?
Kijk, dat is advies waar ik wat aan heb....
Met citaat reageren
Oud 07-09-2013, 15:17
Hopeloos99999
Hopeloos99999 is offline
Citaat:
Hoe ben jij anders dan deze mensen? Jij wil kennelijk ook alleen maar met "jouw" soort omgaan. Ik ben het behoorlijk met Ertur eens, niet zo janken. Als je dat niet kan, stoppen met studeren en thuis blijven zitten zodat de rest van de mensen in Nederland niet met jou geconfronteerd worden .
Ik wil niet met 'mijn soort mensen' omgaan, ik wil met normale mensen omgaan. Ik vind die allochtonen die hier in nederland komen maar toch hun eigen landgenoten opzoeken en cultuur hiernaar toe brengen niet normaal. Als je in nederland komt past je je ook aan.
Als ze zo erg van hun eigen mensen en cultuur houden gaan ze maar lekker terug.
Met citaat reageren
Oud 07-09-2013, 15:31
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Wat vinden jullie wat ik moet doen?
Je niet zo druk maken om hoe anderen praten en hoe ze hun schedel isoleren.
Met citaat reageren
Oud 08-09-2013, 07:52
feniks
feniks is offline
Zeik niet zo vreselijk.
Je doet je opleiding niet voor een ander maar voor jezelf.
Met citaat reageren
Oud 08-09-2013, 09:15
Verwijderd
Ik vind dat je moet stoppen want met jouw instelling past laag opgeleid beter bij je.
Met citaat reageren
Oud 08-09-2013, 11:24
Verwijderd
Had je maar niet zo onintelligent moeten zijn, dan kwam je automatisch op een opleiding zonder allochtonen.
Met citaat reageren
Oud 08-09-2013, 14:58
Shenron
Shenron is offline
Citaat:
Had je maar niet zo onintelligent moeten zijn, dan kwam je automatisch op een opleiding zonder allochtonen.
Woo woo woo. Dus je wilt zeggen dat er geen allochtonen zijn die op een opleiding zitten voor intelligenten mensen?
Met citaat reageren
Oud 08-09-2013, 15:31
Verwijderd
Niet de allochtonen die de TS schuwt, nee.
Met citaat reageren
Oud 08-09-2013, 16:11
Schrödinger
Schrödinger is offline
Walla, ik ben ook een allochtoon en ik doe een spange opleiding voor tantoe intelligente mensen, jeweetzellef.
Met citaat reageren
Oud 10-09-2013, 11:41
moja
moja is offline
Zeikerd. Marokkanen zijn chille mensen. MOet je maar vragen of je met ze mag chillen. Dit soort mensen haten ze, racisten.
Met citaat reageren
Oud 11-09-2013, 13:33
Verwijderd
Citaat:
Zeikerd. Marokkanen zijn chille mensen. MOet je maar vragen of je met ze mag chillen. Dit soort mensen haten ze, racisten.
Met citaat reageren
Oud 11-09-2013, 14:32
Verwijderd
Citaat:
Niet de allochtonen die de TS schuwt, nee.
Heb jij überhaupt ooit een universiteit van binnen gezien?

En ik snap echt niet hoe je hier druk om kunt maken , je zit daar om iets te leren en niet om vrienden te maken. Als je meteen zo'n domme houding aanmeet is het ook niet zo verwonderlijk dat niemand je moet.
Met citaat reageren
Oud 11-09-2013, 14:38
Verwijderd
Citaat:
Ik wil niet met 'mijn soort mensen' omgaan, ik wil met normale mensen omgaan. Ik vind die allochtonen die hier in nederland komen maar toch hun eigen landgenoten opzoeken en cultuur hiernaar toe brengen niet normaal. Als je in nederland komt past je je ook aan.
Als ze zo erg van hun eigen mensen en cultuur houden gaan ze maar lekker terug.
Waarom zouden ze niet met hun "eigen" mensen mogen omgaan? Ik waande me op de technische universiteit af en toe ook in chinatown...lekker boeiend man.
Met citaat reageren
Oud 11-09-2013, 16:57
Verwijderd
Citaat:
Heb jij überhaupt ooit een universiteit van binnen gezien?
Ja?
Met citaat reageren
Oud 11-09-2013, 21:46
Verwijderd
Citaat:
Waarom zouden ze niet met hun "eigen" mensen mogen omgaan? Ik waande me op de technische universiteit af en toe ook in chinatown...lekker boeiend man.
Omdat het allemaal achterlijke idioten zijn die aan ons belastingsgelden verdienen en niks toevoegen aan dit land. Laat ik maar niet beginnen over de marokkaanse jeugd. Wanneer ze met nederlanders een uniformiteit zouden vormen zouden ze misschien goed nederlands en menieren leren.

Chinezen aan de andere hand... niemand heeft last van ze. Het zijn bijna altijd nette, hoog opgeleide en goed nederlands sprekende mensen!
Met citaat reageren
Oud 11-09-2013, 21:49
Verwijderd
Citaat:
goed nederlands en menieren
Met citaat reageren
Oud 11-09-2013, 21:55
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Ik wil niet met 'mijn soort mensen' omgaan, ik wil met normale mensen omgaan.
Met citaat reageren
Oud 11-09-2013, 22:31
WolterB
WolterB is offline
Offtopic:
Citaat:
Omdat het allemaal achterlijke idioten zijn die aan ons belastingsgelden verdienen en niks toevoegen aan dit land. Laat ik maar niet beginnen over de marokkaanse jeugd. Wanneer ze met nederlanders een uniformiteit zouden vormen zouden ze misschien goed nederlands en menieren leren.

Chinezen aan de andere hand... niemand heeft last van ze. Het zijn bijna altijd nette, hoog opgeleide en goed nederlands sprekende mensen!
Ik weet niet in welke wereld jij leeft (en hoe goed jij denkt je taal te beheersen), maar praktisch alle Chinese studenten praten vaak niet beter dan gebrekkig Engels. En aan de andere hand gedragen Nederlanders in het buitenland zich precies op de manier waar jij je bij niet-Nederlanders aan ergert.

Laatst gewijzigd op 11-09-2013 om 22:33. Reden: :facepalm:
Met citaat reageren
Oud 11-09-2013, 22:32
Verwijderd
Gohard =/= ts
Met citaat reageren
Oud 11-09-2013, 22:32
WolterB
WolterB is offline
Advertentie
Oud 14-09-2013, 12:43
Verwijderd
Citaat:
Ja?
Goh dat zou je niet zeggen. Genoeg allochtonen die aan de universiteit studeren en ja daar zitten Marokkanen en turken tussen.
Citaat:

Lol, die studenten spreken juist enkel gebrekkig Engels en klitten onderling samen. Ze spreken onderling ook gewoon hun eigen taal. Dat boeit verder ook niemand.

Wat jammer dat je niet meer kunt uitleggen hoe jij de samenleving verrijkt.
Met citaat reageren
Oud 14-09-2013, 15:25
Verwijderd
Citaat:
Goh dat zou je niet zeggen. Genoeg allochtonen die aan de universiteit studeren en ja daar zitten Marokkanen en turken tussen.
Ik denk dat je niet begreep wat ik schreef, maar enfin.
Met citaat reageren
Oud 01-11-2013, 10:01
omnomnom
omnomnom is offline
Als je graag van die mensen af wilt, moet je kijken of dezelfde opleiding ook op hoger niveau te vinden is, bijv. hbo of universitair, en dan via staatsexamen of vavo proberen hogerop te komen... Tenminste, als je er bereid bent zoveel ervoor te doen..
Ik neem aan dat dit over mbo gaat?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten