![]() |
|
![]() |
Ik doe het om de 2 dagen zeker af, is niet zo leuk voor de meiden dt ze bij het pijpen eerst 3 minuten haartjes uit hun mond moeten gaan vissen, tenslotte wil ik ook een glad kutje, dus vindt ik het maar normaal dt ik mijn vriendin en fuckbuddies hetzelfde bied. En inderdaad een hele hoop minder gezweet.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Zelf scheer ik het ook af omdat het voor een meisje heel vervelend is als ze bij orale sex eerst haar tussen haar tanden weg moet halen. Vind ik bij orale sex ook niet fijn. Ook heb je inderdaad minder last van gezweet en in vind het een stuk hygiënischer omdat je alles makkelijker schoon kan houden. Zelf vind ik het tijdens de seks ook veel prettiger. Het is echter je eigen keuze. Als je niet zoveel hebt of nog niet echt seksueel actief bent, zou ik het nog niet doen. Je bent nog jong, dus voorlopig nog lekker laten zo. |
![]() |
|
Iedereen is anders, en heeft andere wensen. Sommige vrouwen vinden een kaal rondje tussen je beenhaar etc juist totaal niet sexy en heel raar. Anderen vinden het kale zaakje wel fijn. Hou het gewoon zoals je zelf wilt. Krijg je een relatie/vaste scharrel kun je eventueel altijd overleggen als je het vervelend vindt.
Zelf hou ik het gewoon kort, en vind ik helemaal kaal maar raar staan. Ook bij een vrouw hoeft het van mij niet kaal te zijn, ookal is het tegenwoordig bij een groot deel van de dames allemaal kaal.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Een heel mooi subtiel streepje of mooi klein bijgewerkt bosje boven haar kutje vind ik wel mooi. ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
balhaar: wat doet men er mee? CrashSymbal | 19 | 23-04-2013 16:59 | |
Muziek |
Welke liedje(s) haat jij?? Verwijderd | 5 | 18-04-2012 19:20 | |
Seksualiteit |
Schaamhaar, Wat kan wel en wat niet? Sexy Lexy | 57 | 29-12-2002 18:13 | |
Seksualiteit |
Het scheren van de mannelijke edele delen... Scorpion3000 | 155 | 26-11-2002 13:53 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Homo's en moslims steeds vaker gediscrimineerd! Dutchy15 | 144 | 16-05-2002 22:35 | |
Vrije tijd |
Voorspellingen KPN Eredivisie - 19/04-21/04 (24/04-25/04) Tofke_H | 68 | 23-04-2002 16:59 |