Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-10-2013, 22:54
Verwijderd
hihihi me broertje had weer een gek vraagje en dat maakte mij ook wel nieuwsgierig . moet je balhaar eigenlijk afknippen of vinden meisje dat niet zo boeient.
Met citaat reageren
Oud 01-10-2013, 23:18
Verwijderd
Balhaar bijhouden.
Met citaat reageren
Oud 01-10-2013, 23:20
DAH
DAH is offline
Verschilt per meisje.
Oud 02-10-2013, 00:17
bloodyb
bloodyb is offline
Op je ballen groeit geen haar, hoogstens op de zak waar ze in zitten en ik denk niet dat het op jouw leeftijd al zo lang is dat je het met schaar kunt knippen. En een keer misknippen is ERG PIJNLIJK. Als je het zo nodig weg wil halen gebruik dan scheerzeep en goedkope wegwerpmesjes. En het ene meisje wil dat je er uitziet als een kleuter en andere boeit het niet echt. Dus doe wat je zelf wil.
Oud 02-10-2013, 13:32
Verwijderd
Het is geen kwestie van 'moeten' hoor.
Met citaat reageren
Oud 02-10-2013, 16:05
Verwijderd
okay maar ehm ik heb wel wat balhaar voor iemand van 14 :X teminste dat denk ik sommiga haartjes zijn namelijk 4 cm
Met citaat reageren
Oud 02-10-2013, 16:05
Verwijderd
en me broertje is btw haarlos op dat plekje op een paar haartjes na hij begint ze namelijk te krijgen
Met citaat reageren
Oud 02-10-2013, 16:06
Nitrogen
Nitrogen is offline
Sommige meisjes willen je superglad, sommige willen een beetje haar en sommige meisjes vinden een heel oerwoud sexy.

En als je nooit neukt zou ik het gewoon niet scheren. Je hebt er toch geen last van denk ik.
Oud 08-10-2013, 22:10
Verwijderd
Citaat:
Sommige meisjes willen je superglad, sommige willen een beetje haar en sommige meisjes vinden een heel oerwoud sexy.

En als je nooit neukt zou ik het gewoon niet scheren. Je hebt er toch geen last van denk ik.
Dat scheren/bijknippen, kan ook prettig zijn als je nooit neukt hoor, bijvoorbeeld in de zomer is het net wat minder zweterig/warm.
Met citaat reageren
Oud 09-10-2013, 00:10
Verwijderd
Citaat:
Dat scheren/bijknippen, kan ook prettig zijn als je nooit neukt hoor, bijvoorbeeld in de zomer is het net wat minder zweterig/warm.
Onzin.
Bovendien vervult het haar een functie.
Met citaat reageren
Oud 10-10-2013, 05:50
pumaboy
pumaboy is offline
Ik doe het om de 2 dagen zeker af, is niet zo leuk voor de meiden dt ze bij het pijpen eerst 3 minuten haartjes uit hun mond moeten gaan vissen, tenslotte wil ik ook een glad kutje, dus vindt ik het maar normaal dt ik mijn vriendin en fuckbuddies hetzelfde bied. En inderdaad een hele hoop minder gezweet.
Met citaat reageren
Oud 10-10-2013, 20:36
Verwijderd
Citaat:
Ik doe het om de 2 dagen zeker af, is niet zo leuk voor de meiden dt ze bij het pijpen eerst 3 minuten haartjes uit hun mond moeten gaan vissen, tenslotte wil ik ook een glad kutje, dus vindt ik het maar normaal dt ik mijn vriendin en fuckbuddies hetzelfde bied. En inderdaad een hele hoop minder gezweet.
Jij praat zoveel over je 'fuckbuddy's' dat het bijna geloofwaardig wordt.
Met citaat reageren
Oud 10-10-2013, 22:41
Verwijderd
Citaat:
Onzin.
Bovendien vervult het haar een functie.
Wat is er precies onzin aan wat ik schreef?
Met citaat reageren
Oud 12-10-2013, 15:33
jongscholiertje
jongscholiertje is offline
Citaat:
Ben het zeker eens met pumaboy.
Zelf scheer ik het ook af omdat het voor een meisje heel vervelend is als ze bij orale sex eerst haar tussen haar tanden weg moet halen. Vind ik bij orale sex ook niet fijn.
Ook heb je inderdaad minder last van gezweet en in vind het een stuk hygiënischer omdat je alles makkelijker schoon kan houden.

Zelf vind ik het tijdens de seks ook veel prettiger.

Het is echter je eigen keuze.
Als je niet zoveel hebt of nog niet echt seksueel actief bent, zou ik het nog niet doen. Je bent nog jong, dus voorlopig nog lekker laten zo.
Met citaat reageren
Oud 12-10-2013, 18:27
bierkoning
bierkoning is offline
Iedereen is anders, en heeft andere wensen. Sommige vrouwen vinden een kaal rondje tussen je beenhaar etc juist totaal niet sexy en heel raar. Anderen vinden het kale zaakje wel fijn. Hou het gewoon zoals je zelf wilt. Krijg je een relatie/vaste scharrel kun je eventueel altijd overleggen als je het vervelend vindt.

Zelf hou ik het gewoon kort, en vind ik helemaal kaal maar raar staan. Ook bij een vrouw hoeft het van mij niet kaal te zijn, ookal is het tegenwoordig bij een groot deel van de dames allemaal kaal.
Oud 13-10-2013, 11:42
Verwijderd
Citaat:
Inderdaad! Hoe vinden mannen het als ze bij een kutje een hele bos haar aantreffen?
Met citaat reageren
Oud 13-10-2013, 13:08
bierkoning
bierkoning is offline
Citaat:
Inderdaad! Hoe vinden mannen het als ze bij een kutje een hele bos haar aantreffen?
er is een verschil tussen een bos haar, en bijgewerkt. Een net streepje of iets dergelijks vind ik prima hoor. Kaal is zo kinderlijk. Mag wel maar ik vind het niet nodig.
Oud 13-10-2013, 14:10
Verwijderd
Citaat:
er is een verschil tussen een bos haar, en bijgewerkt. Een net streepje of iets dergelijks vind ik prima hoor. Kaal is zo kinderlijk. Mag wel maar ik vind het niet nodig.
Klopt, maar mijn reply is op het verhaal veel haar. Daar ging het dus ook om
Met citaat reageren
Oud 13-10-2013, 14:34
bierkoning
bierkoning is offline
oke. ja dat zou voor mij niet hoeven nee.
Oud 14-10-2013, 09:14
jongscholiertje
jongscholiertje is offline
Citaat:
Meisjes/vrouwen met een complete deurmat tussen hun benen vind ik niet zo prettig en sexy en al helemaal niet bij orale seks.
Een heel mooi subtiel streepje of mooi klein bijgewerkt bosje boven haar kutje vind ik wel mooi.
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten