Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-08-2013, 14:56
Commander2
Commander2 is offline
-

Laatst gewijzigd op 27-04-2014 om 20:18.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-08-2013, 17:25
BorderCross
BorderCross is offline
Citaat:
Hallo iedereen, ik denk dat de meeste van jullie wel uitkijken naar GTA V ! Lancering 17 september, ik heb m iig al ge-preorderd, de map is even groot als GTA IV , GTA SA en Red Dead Redemption bij elkaar, nu dacht ik, is deze game niet een beetje TE groot voor het goede als de map zo verschrikkelijk groot is, waar moet je dan eindigen.. de Online trailer is pas uitgekomen en er zijn ziek veel dingen te doen zoals appartementen kopen , races maken , gangs vormen en nog veel meer, wat denken jullie van deze game en hebben jullie hem al besteld?

mvg
Sowieso dat ik hem vanaf het begin gepre-ordered heb, hoewel dat bij Freerecordshop was, hoop ik dat ze hem gewoon kunnen leveren. Ik kijk met een grote groep vrienden zeker uit naar dit spel. De grootte van het spel zal wel meevallen als je kijkt naar de verschillende spelmogelijkheden.
Oud 21-08-2013, 17:45
Verwijderd
Ziet er wel cool uit. Ik wacht alleen ff tot hij een tientje kost op steam.
Met citaat reageren
Oud 21-08-2013, 19:46
Changshan
Changshan is offline
Citaat:
Sowieso dat ik hem vanaf het begin gepre-ordered heb, hoewel dat bij Freerecordshop was, hoop ik dat ze hem gewoon kunnen leveren. Ik kijk met een grote groep vrienden zeker uit naar dit spel. De grootte van het spel zal wel meevallen als je kijkt naar de verschillende spelmogelijkheden.
Waarom zou je hem preorderen bij FRS of welke andere fysieke winkel dan ook? Dat kost je zo'n 15 euro voor veel nieuwe games...
Oud 21-08-2013, 22:15
BorderCross
BorderCross is offline
Citaat:
Waarom zou je hem preorderen bij FRS of welke andere fysieke winkel dan ook? Dat kost je zo'n 15 euro voor veel nieuwe games...
Het kostte helemaal niks, dus ik weet niet waar je deze conclusie vandaan haalt?
Oud 24-08-2013, 20:28
Changshan
Changshan is offline
Citaat:
Het kostte helemaal niks, dus ik weet niet waar je deze conclusie vandaan haalt?
Oh je had de game gratis via een cadeaubon? Ik doelde vooral op het feit dat gevestigde winkels standaard voor bijv. nieuwe PC-games vijftig à zestig euro vragen, terwijl dit als je goed zoekt eerder 35 euro kan zijn.
Oud 01-09-2013, 12:30
Verwijderd
Citaat:
Ziet er wel cool uit. Ik wacht alleen ff tot hij een tientje kost op steam.
Dan zie ik je over 10 jaar, Reverend. Maar waarschijnlijk zul je het al een maand na release toch kopen wanneer je ziet hoe geweldig het is.

Ik heb hem ook gereserveerd, het eerste wat ik ga doen is over de stoep rijden denk ik Dit wordt het beste spel ooit!
Met citaat reageren
Oud 01-09-2013, 13:12
Verwijderd
Waarschijnlijk niet, want behalve bij GTA 1 en 2 heb ik de games na een korte periode kloten eigenlijk nooit meer aangeraakt. Behalve vice city dan, maar die heb ik ook nooit uitgespeeld.

En hoewel de trailers er redelijk uit zien is het verder natuurlijk niets nieuws.
Met citaat reageren
Oud 01-09-2013, 17:51
Verwijderd
Citaat:
En hoewel de trailers er redelijk uit zien is het verder natuurlijk niets nieuws.
Je hebt het spel niet goed genoeg bestudeerd. Bijna alles aan GTA V is nieuw. De map, voertuigen, Multiplayer, 3 personages ipv 1, Je kunt zelf dingen organiseren, sporten (wielrennen, tennis, yoga), wapens en auto's customizen, en nog meer. Hoe durf je eigenlijk te zeggen dat het niets nieuws is??
Met citaat reageren
Oud 01-09-2013, 19:41
Changshan
Changshan is offline
Citaat:
Je hebt het spel niet goed genoeg bestudeerd. Bijna alles aan GTA V is nieuw. De map, voertuigen, Multiplayer, 3 personages ipv 1, Je kunt zelf dingen organiseren, sporten (wielrennen, tennis, yoga), wapens en auto's customizen, en nog meer. Hoe durf je eigenlijk te zeggen dat het niets nieuws is??
Ik denk dat 'ie het meer over de gamewereld als geheel heeft. Alle elementen die jij hier noemt kun je wel al ergens bij een spel vinden.
Oud 01-09-2013, 20:14
Verwijderd
Citaat:
Het is gewoon GTA 4 maar dan groter, beter en meer fancy dus. Een gezonde evolutie van een gameserie. Dat is geen kritiek, dat is een constatering.
Met citaat reageren
Oud 02-09-2013, 12:41
Verwijderd
Citaat:
Lees nou 'ns door wat je zelf schrijft. Granted, het ziet er slick uit, maar het is toch heus geen 'nieuw' spel hoor.
Met citaat reageren
Oud 02-09-2013, 16:45
Carn
Carn is offline
Citaat:
Het is gewoon GTA 4 maar dan groter, beter en meer fancy dus. Een gezonde evolutie van een gameserie. Dat is geen kritiek, dat is een constatering.
Nou ja, eigenlijk is het meer een vervolg op San Andreas.
Oud 02-09-2013, 18:38
Verwijderd
Citaat:
Dat komt nog minder in de buurt, aangezien SA zich niet in het HD tijdperk van GTA afspeeld. Maar leuk geprobeerd.
Met citaat reageren
Oud 02-09-2013, 20:20
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Dat komt nog minder in de buurt, aangezien SA zich niet in het HD tijdperk van GTA afspeeld. Maar leuk geprobeerd.
Met citaat reageren
Oud 02-09-2013, 22:14
Verwijderd
Citaat:
Haha, jij weet echt niks man.

Game overigens in de pre-order gezet. Nacht release yo.

Laatst gewijzigd op 02-09-2013 om 22:20.
Met citaat reageren
Oud 03-09-2013, 11:27
Verwijderd
Citaat:
Jij begrijpt er duidelijk heel weinig van
Met citaat reageren
Oud 03-09-2013, 13:39
DAH
DAH is offline
Citaat:
Het HD tijdperk? Waar heb je t over?
Oud 03-09-2013, 14:26
Verwijderd
Ik dacht dat het aan mij lag, maar gelukkig toch niet.

Ik heb alle GTA-spellen op China Town Wars en Advance na omdat ik die speelplatformen niet heb. Oh en misschien ontbreekt er een London, dat weet ik even niet zeker. Zoals gewoonlijk wacht ik vol ongeduld, omdat ik het spel altijd leuk vind, al komt er weinig nieuws bij kijken. Het principe blijft hetzelfde, alleen kunnen de computers meer aan zodat men steeds uitgebreidere mogelijkheden kan bieden qua mapgrootte, vrijheid in uiterlijkheden, bezigheidsmogelijkheden naast de verhaallijn, ingewikkeldere questen enz.
Alleen ben ik niet meer zo gek om het aan te schaffen voor de PS3 als dat eerst uitkomt, GTA is een PC-game en ik ben al over de zeik dat niet alle uitgaves voor de PC te krijgen zijn, al ben ik wel blij dat VCS en LCS voor PS2 zijn uitgekomen, zodat ik ze (met veel gevloek en getier omdat het niet op een console hoort) toch op mijn PS3 kan spelen.

En dieren <3
Met citaat reageren
Oud 03-09-2013, 15:16
BorderCross
BorderCross is offline
Citaat:

En dieren <3
Om neer te knallen ja
Oud 03-09-2013, 19:20
Carn
Carn is offline
Citaat:
GTA is een PC-game

Oud 06-09-2013, 09:20
Verwijderd
Mja, ik heb het geprobeerd, maar ik vind het helemaal niks om GTA op mijn PS3 te spelen. Ik ben een keyboardgamer wat dat soort dingen betreft.
Met citaat reageren
Oud 06-09-2013, 12:05
Verwijderd
En je hoeft geen pixels te tellen, en je hebt mods, en je hebt betere controls.
Met citaat reageren
Oud 06-09-2013, 12:29
DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
Ik vind de meeste niet pc games sowieso toch fijner op de pc, met een fatsoenlijk scherm en een keyboard.

Zit ook nog wel met zo'n analoge koelkast als tv.
Oud 06-09-2013, 15:03
joeryvg
joeryvg is offline
GTA V wordt echt een ziek vet spel Graphics zijn goed verbeterd, en aangezien de verhaallijn van GTA IV waardeloos was, hebben ze die aangepakt. Je kunt alles wat je maar wilt in het spel, en dat het net echt lijkt maakt het zo gaaf! Ik heb hem uiteraard gepreordered.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-09-2013, 15:18
Schrödinger
Schrödinger is offline
Aandoenlijk hoor, die fanboys die nog niet hebben geleerd dat grote, gehypete releases ook tegen kunnen vallen.
Met citaat reageren
Oud 06-09-2013, 15:22
Verwijderd
Citaat:
Aandoenlijk hoor, die fanboys die nog niet hebben geleerd dat grote, gehypete releases ook tegen kunnen vallen.
Mja ach. Ik ben allesbehalve een GTA fanboy maar ik kan er moeilijk onderuit dat elke GTA tot nu toe gametechnisch gewoon heel sterk in elkaar zat. Tenzij rockstar opeens compleet uit de slof schiet kan er weinig verkeerd gaan met de al beproefde formule.

Maargoed, datzelfde viel te zeggen over Diablo en je ziet wat ze met deel 3 hebben gedaan. Echter waren de omstandigheden daar ook heel anders.
Met citaat reageren
Oud 06-09-2013, 15:24
Verwijderd
Citaat:
Mijn fangirldom heeft de vorige keer een opdoffer gehad, dus ik doe niet meer mee ^^
Met citaat reageren
Oud 07-09-2013, 11:04
Verwijderd
Citaat:
zat er sws aan te komen, san andreas is baas, 4 suckt een beetje.
Met citaat reageren
Oud 18-09-2013, 07:52
Verwijderd
Wow, het is nog beter dan ik verwacht had!
Met citaat reageren
Oud 18-09-2013, 17:51
TheHunter
TheHunter is offline
Ik ben zelf fan van een beetje freeroamen, maar dit was ver te zoeken in IV (geen vliegtuigen, onhandige manier van lopen, één grote stad etc...). SA was tot nu toe het beste (zelf server scripten met SA:MP). Ben benieuwd als V voor de PC uitkomt.

- Stiekem toch wel hopen dat rockstar het een beetje mogelijk maakt om servers zelf de scripten.
Met citaat reageren
Oud 19-09-2013, 12:01
Carn
Carn is offline
nou ja, men komt nu met GTA Online hè; per 1 oktober.
Oud 19-09-2013, 14:20
robbie14
robbie14 is offline
http://www.youtube.com/watch?v=-7ZwG9uiAGk

Cheats for Gta 5
Met citaat reageren
Oud 19-09-2013, 14:58
Carn
Carn is offline
alleen werken je trophies/achievements dan niet.
Oud 19-09-2013, 16:37
Verwijderd
Citaat:
nou ja, men komt nu met GTA Online hè; per 1 oktober.
Fucking handig juist, nu kan je eerst even de main story spelen, want het verhaal schijnt (en voor zover ik heb gespeeld is het ook zo) geweldig te zijn en kunnen ze hun boodschap delen.
Met citaat reageren
Oud 20-09-2013, 12:18
Verwijderd
Ik ben chagrijnig, ik wil het ook hebbennnn, maar niet voor de PS3.
Met citaat reageren
Oud 20-09-2013, 14:20
Verwijderd
Dit weekend ga ik er ook eens lekker van genieten
Met citaat reageren
Oud 20-09-2013, 18:55
Changshan
Changshan is offline
Citaat:
Ik ben chagrijnig, ik wil het ook hebbennnn, maar niet voor de PS3.
Idd. En ook Watch Dogs wordt ons PC-gamers voorlopig door de neus geboord.
Oud 20-09-2013, 19:18
Verwijderd
Citaat:
Idd. En ook Watch Dogs wordt ons PC-gamers voorlopig door de neus geboord.
Wait, what, why?!!?
Met citaat reageren
Oud 20-09-2013, 19:35
Changshan
Changshan is offline
Citaat:
Wait, what, why?!!?
Och sorry, misleidende reclame op TV net. Ff nagetrokken en toch niet PS4-exclusive ondanks wat ze zeggen...
Oud 21-09-2013, 21:45
Dr. Durrr
Dr. Durrr is offline
Ik heb GTA 4 destijds overgeslagen, omdat die storyline van die Rus me niet echt trok. Maar verdorie wat is GTA 5 voor mij een revolutie.

Jagen, duiken, dealen. Pedestrians die niet random rondlopen, maar écht een dagelijks leven hebben. Prachtig!
Oud 21-09-2013, 22:26
IGiveYouAdvice
IGiveYouAdvice is offline
Gta 5 is zo een verschrikkelijk goed spel. Als je kijkt naar het aantal mogelijkheden overtreft het echt alles! Dat spel kun je uren spelen, wat niet echt handig is als je nog veel voor school moet doen...
Met citaat reageren
Oud 22-09-2013, 22:30
Carn
Carn is offline
Citaat:
Ff nagetrokken en toch niet PS4-exclusive ondanks wat ze zeggen...
Dat is het nooit geweest, het komt zelfs op de Wii U uit
Oud 23-09-2013, 03:07
Changshan
Changshan is offline
Citaat:
Dat is het nooit geweest, het komt zelfs op de Wii U uit
Don't blame me, het werd letterlijk in de reclame op TV gezegd.
Oud 23-09-2013, 09:00
Carn
Carn is offline
Ben je zo ontvankelijk voor kapitalistische commerciële leuzen? Foei jongen, ik had je hoger ingeschat!

Spoiler
Oud 23-09-2013, 09:29
huntingyade
huntingyade is offline
ik heb hem zelf gister toch maar digitaal gekocht. en omdat ik nog een goede hardeschijf uit mijn laptop had liggen dus 7200 of 7500 RPM geen idee meer .

en ik moet zeggen dat ik geen probleme heb met de genoemde perfomance issues op een keer na dat de textures voor een reling langzamer laden. verder vind mijn playstation het wel zwaar want hij klinkt de hele tijd als een opstijgende straaljager maar dat is meer stof in mijn fan dan iets anders.

maar het is tot nu toe wel een vette game.
Reageren

Regels voor berichten