Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik heb hem ook gereserveerd, het eerste wat ik ga doen is over de stoep rijden denk ik ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Ik dacht dat het aan mij lag, maar gelukkig toch niet.
Ik heb alle GTA-spellen op China Town Wars en Advance na omdat ik die speelplatformen niet heb. Oh en misschien ontbreekt er een London, dat weet ik even niet zeker. Zoals gewoonlijk wacht ik vol ongeduld, omdat ik het spel altijd leuk vind, al komt er weinig nieuws bij kijken. Het principe blijft hetzelfde, alleen kunnen de computers meer aan zodat men steeds uitgebreidere mogelijkheden kan bieden qua mapgrootte, vrijheid in uiterlijkheden, bezigheidsmogelijkheden naast de verhaallijn, ingewikkeldere questen enz. Alleen ben ik niet meer zo gek om het aan te schaffen voor de PS3 als dat eerst uitkomt, GTA is een PC-game en ik ben al over de zeik dat niet alle uitgaves voor de PC te krijgen zijn, al ben ik wel blij dat VCS en LCS voor PS2 zijn uitgekomen, zodat ik ze (met veel gevloek en getier omdat het niet op een console hoort) toch op mijn PS3 kan spelen. En dieren <3 |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maargoed, datzelfde viel te zeggen over Diablo en je ziet wat ze met deel 3 hebben gedaan. Echter waren de omstandigheden daar ook heel anders. |
![]() |
|
Ik ben zelf fan van een beetje freeroamen, maar dit was ver te zoeken in IV (geen vliegtuigen, onhandige manier van lopen, één grote stad etc...). SA was tot nu toe het beste (zelf server scripten met SA:MP). Ben benieuwd als V voor de PC uitkomt.
- Stiekem toch wel hopen dat rockstar het een beetje mogelijk maakt om servers zelf de scripten. |
![]() |
|
Ik heb GTA 4 destijds overgeslagen, omdat die storyline van die Rus me niet echt trok. Maar verdorie wat is GTA 5 voor mij een revolutie.
Jagen, duiken, dealen. Pedestrians die niet random rondlopen, maar écht een dagelijks leven hebben. Prachtig!
|
ik heb hem zelf gister toch maar digitaal gekocht. en omdat ik nog een goede hardeschijf uit mijn laptop had liggen dus 7200 of 7500 RPM geen idee meer
![]() en ik moet zeggen dat ik geen probleme heb met de genoemde perfomance issues op een keer na dat de textures voor een reling langzamer laden. verder vind mijn playstation het wel zwaar want hij klinkt de hele tijd als een opstijgende straaljager maar dat is meer stof in mijn fan dan iets anders. maar het is tot nu toe wel een vette game.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
GTA V en Fifa 16 op PS3 Hagenees! | 0 | 08-08-2016 23:49 | |
Games |
GTA V dingen te doen Verwijderd | 1 | 05-07-2016 17:05 | |
Games |