Advertentie | |
|
![]() |
|
Was dat serieus een deceptie? Er is namelijk nog steeds een online community voor... kan me wel herinneren dat er een onnodig buggy start was voor heel veel spelers en dat er flinke patches nodig waren.
En dan nog zal het toch geen deceptie in de zin van verkopen zijn geweest? Alleen dat zou Rockstar ervan weerhouden het weer op de PC uit te brengen.
||
Citaat:
Daarnaast, zoals je zelf al zei, was de port naar de PC gewoon slecht. Zelfs na alle updates zijn er nog genoeg mensen die het spel niet fatsoenlijk op de PC kunnen spelen, ondanks dat hun computer wel gewoon voldoet aan de systeemeisen. |
![]() |
|
Hm, na die eerste patches en door een recente videokaart te kopen (8800GT toen) leek het allemaal wel opgelost, maar dat kan idd een individueel geval zijn geweest... en tsja, wat betreft het downloadprobleem: als zelfs makers van echte singleplayergames (waar ik GTA niet toe reken) nog vol voor de PC kunnen ontwikkelen, zal Rockstar GTA ook nog wel op de PC willen uitbrengen.
||
Citaat:
![]() http://www.escapistmagazine.com/vide...2-Just-Cause-2
|
Als je hier een KLIKJE doet gaan ze het anders aanpakken. Gelijke release met console maybe?
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
GTA Chinatown Wars GTA Advance London 1961 na. London 1961 heb ik nog niet gevonden en Chinatown Wars en Advance zijn voor handhelds die ik niet heb. Van de LC en VC stories ben ik blij dat er uiteindelijk nog een PS2 versie is gemaakt zodat ik die toch kon spelen op mijn PS3 (die gelukkig het model is dat wel PS2 games kan spelen). Toen IV uitkwam was ik zwaar over de zeik dat eerst de consoleversie werd uitgebracht, maar omdat ik zooooo lang had gewacht en hem zooooooooo graag wou hebben, heb ik hem tegen beter weten in voor de PS3 aangeschaft. Na 3 dagen had ik er al geen zin meer in en heb ik het niet meer aangeraakt. Toen de PC-versie uitkwam, heb ik de PS3 versie ingeruild en ik kreeg er nog 10 euro voor ofzo (fijn was dat, 60 euro neertellen, 3 dagen spelen, 50 euro erop inleveren, nog eens 50 euro neertellen voor de PC-game), dat doe ik dus nevernooit meer. Als ze hem niet uitbrengen op de PC dan vervloek ik ze en dan wacht ik wel tot V geen stukken van mensen meer kost en koop ik hem voor de PS3 om hem te hebben en eens rond te kijken. Overigens zouden er deze keer honden in het spel zitten, heb ik ergens gelezen. In één van de trailers is ook een hond te zien. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Oh en een leuke anekdote, ik heb een ex gehad die een maandje bij me heeft ingewoond en in die tijd was ik alle GTA's opnieuw aan het uitspelen. Ik had vaak genoeg gekankerd over dat het geen consolegame was. Komt hij op een dag thuis met een cadeautje: een controller voor mijn pc zodat ik GTA daarmee kon spelen. Goed en lief bedoeld, maar dat is dus precies waarom ik het haat op de PS3
![]() |
![]() |
|
Niets mis met een gamepad voor een pc hoor, recentelijk Sleeping Dogs er nog mee uitgespeeld.
Ik speel GTA meestal met een pad, tenzij het mullti theft auto was. ![]() Over de onvermijdelijke pc versie maak ik me na Max Payne 3 geen zorgen meer qua preformance.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Tot nog toe heb ik dat alleen bij GTA maar ik heb sowieso niet veel PS-spellen, ik blijf een PC-gamer in hart en nieren en ik ben nog geen PC-game tegengekomen waarbij ik dacht dat een gamepad fijner zou zijn dan een toetsenbord. |
![]() |
|
Die zijn er genoeg hoor
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Ik verwacht dus dat Metro: Last Light, Witcher 3 (min of meer aangekondigd) en gezien de developer Cyberpunk 2077 zeker veeleisend en goed schaalbaar gaan worden.
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
GTA V RickSanchez | 4 | 12-12-2016 20:33 | |
Games |