Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Als hij echt zo'n lieve jongen was, dan moet hij rekening houden met jou. Of dat zou wel heel fijn zijn. Ik denk dat je gewoon met hem kan praten. Jij wilt er van af en dat wil hij vast ook.
En dat hij bij je op school zit is natuurlijk lastig. Maar het beste is praten en afwachten. Ik weet niet hoe erg je van hem houd dus zal dingen als ontwijken en negeren niet veel zin hebben. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik heb het gewoon moeilijk met het feit dat hij sommige dagen mij het gevoel geeft dat hij mij ook nog leuk vind & andere dagen doet hij kortaf. Kweet gewoon niet meer wat ik moet denken ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als hij signalen afgeeft, onbewust of niet is er over praten het beste. Je ziet hem ook immers elke week dus veel andere opties zijn er niet. ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
En ja, dat is moeilijk, maar niet onmogelijk. Je kan ook een keer bij anderen gaan staan. Je kan ook niet met hem praten, ondanks dat jullie in dezelfde vriendengroep zitten. Dat je hem ziet is misschien onvermijdelijk, maar je hoeft niet nog net zoveel met hem te praten als toen jullie nog een relatie hadden. |
![]() |
||
Citaat:
"allerliefste jongen van de hele wereld" en "we maakten teveel ruzie", en oh ja; HIJ maakte het uit.. Was hij zó lief dat hij je wilde beschermen tegen al die ruzies? ![]() I.p.v. te kijken naar alle positieve dingen, kun je ook eens kijken waarom het niet werkte. Nog beter is het je open te stellen voor een andere relatie, zonder schuldgevoelens. |
![]() |
|
Hij heeft het uitgemaakt om dat hij heel opvliegend is en heel snel kwaad wordt, en hij wou mij geen pijn doen.. Ik snap dat jullie dat misschien raar vinden, ma ik geloof hem als hij dat zegt. Er waren zowiezo nog andere redenen, maar dit is de belangrijkste. We komen als vrienden heel goed overeen en ik wil dat ook nie kwijt, ik kan serieus met hem praten en ook heel veel plezier met hem maken. Ik wil onze band houden, ik wil alleen dat dat verliefd gevoel weggaat, want ik weet dat de kans klein is dat het nog goedkomt..
![]() |
![]() |
|
![]() |
Het verhaal komt me bekend voor, ik heb namelijk het zelfde. Bij mij word er alleen nog gezegt dat er wel gevoelens zijn. Het beste is om hem te negeren ook al is dat heel moeilijk, besteed weer meer tijd aan jezelf en verzorg je goed laat zien dat je gelukkig bent want wat is nou aantrekkelijker , een lach of een traan? Een zelfverzekerd iemand of een wrak? Door te laten zien dat je verder bent gegaan laat je zien hoe sterk je bent en als jij niet met dat gevoel over weg kan net zo al mij.. Is het heel lastig maar een vriendschap met je ex werkt gewoon niet altijd.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Hoe vergeet ik hem? Droppiex | 15 | 13-11-2012 22:25 | |
Liefde & Relatie |
hoe vergeet ik hem? anoniemert | 9 | 08-05-2011 14:50 | |
Liefde & Relatie |
heeelp!!! hoe kan ik hem vergete?? smile4laif | 27 | 22-10-2007 14:11 | |
Liefde & Relatie |
Hoe moet ik hem loslaten nu het over is niem | 14 | 12-10-2005 11:25 | |
Liefde & Relatie |
ik besef ineens weer dat ik hem al jaren mis...hoe vergeet ik hem ooit, of krijg ik h Lilything | 7 | 07-07-2003 22:20 | |
Liefde & Relatie |
hoe moet ik hem vergeten? xxxemmyxxx | 3 | 16-02-2002 22:38 |