Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-10-2013, 19:21
biggie123
biggie123 is offline
yoo mensen van het goede leven, ik ben 15 en heb vorige week voor de eerste keer alcohol gedronken, 4 baco's in vrij korte tijd en toen was ik al een beetje aangeschoten is dit normaal? en wanneer werden jullie voor het eerst aangeschoten? ik ben 68 kilo en 1,80 btw..
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-10-2013, 10:33
tomska
tomska is offline
Citaat:
yoo mensen van het goede leven, ik ben 15 en heb vorige week voor de eerste keer alcohol gedronken, 4 baco's in vrij korte tijd en toen was ik al een beetje aangeschoten is dit normaal? en wanneer werden jullie voor het eerst aangeschoten? ik ben 68 kilo en 1,80 btw..
ik denk dat het vrij normaal is om na 4 bacos aangeschoten te worden jah . en ik was denk deze carnaval voor de eerste keer echt goed aangeschoten en dronken geweest
Met citaat reageren
Oud 15-10-2013, 14:04
American Psycho
American Psycho is offline
weer wat bereikt in jullie leven
Oud 15-10-2013, 18:20
Verwijderd
Extreem abnormaal.
Met citaat reageren
Oud 17-10-2013, 22:38
tomska
tomska is offline
Citaat:
weer wat bereikt in jullie leven
echt enorm nuttige reactie dit
Met citaat reageren
Oud 27-10-2013, 09:35
biggie123
biggie123 is offline
Ik heb nog een vraagje, wat is nou echt een lekker drankje en waar je snel dronken van wordt maar wel de drank die je kan halen als je nog nog geen 18 bent
Met citaat reageren
Oud 27-10-2013, 09:49
Verwijderd
Smaken verschillen.
Met citaat reageren
Oud 27-10-2013, 10:38
Verwijderd
Citaat:
Ik heb nog een vraagje, wat is nou echt een lekker drankje en waar je snel dronken van wordt maar wel de drank die je kan halen als je nog nog geen 18 bent
Snel dronken worden leidt maar tot kotsen en black-outs. Beter word je langzaam dronken, zodat je kunt stoppen voordat je laag gaat, zeker als je je grenzen nog niet kent. Wat jij lekker vindt weet ik verder niet maar als je niet van bier houdt en ook niet te veel wil uitgeven zou je apfelkorn eens kunnen proberen.
Met citaat reageren
Oud 27-10-2013, 11:26
Verwijderd
Apfelkorn zou ik juist afraden, ik weet niet of het met de appels te maken heeft, maar daar kun je echt behoorlijk ziek van worden, zelfs als je al wat gewend bent (Gesproken uit eigen ervaring als in meegemaakt en anderen zien meemaken). Dan eerder bessen of Safari. Ciders (dan geen appel, perzik ofzo) misschien, die zijn vaak wat goedkoper te krijgen en in lagere percentages.
Met citaat reageren
Oud 27-10-2013, 14:04
arPos
arPos is offline
Petrikov Rode Wodka

blegh.
Oud 27-10-2013, 20:04
steve01
steve01 is offline
Waarom moet je gelijk dronken worden?
Ik zelf drink in het weekend ook wel eens maar ben maar een keer licht aangeschoten geweest en dat was op me verjaardag.

Je hoef toch niet gelijk 4 biertjes te drinken?
Met citaat reageren
Oud 27-10-2013, 21:37
Verwijderd
Citaat:
Waarom moet je gelijk dronken worden?
Ik zelf drink in het weekend ook wel eens maar ben maar een keer licht aangeschoten geweest en dat was op me verjaardag.

Je hoef toch niet gelijk 4 biertjes te drinken?
Ben je ooit dronken geweest?
Met citaat reageren
Oud 27-10-2013, 23:51
arPos
arPos is offline
t is een goede vraag, dronken mensen zijn stuk voor stuk irrationele idioten.
Oud 12-11-2013, 20:00
Crocodi1e
Crocodi1e is offline
Normaal, vooral voor de eerste keer. Baco is nog best sterk toch? Wees er maar blij mee, kost het minder geld
Oud 12-11-2013, 20:03
Crocodi1e
Crocodi1e is offline
Citaat:
Sterkste onder de 18 is 14.9%. Petrikov of El Picu kun je wel halen dan.
Oud 19-11-2013, 16:40
rawbananas
rawbananas is offline
dropshot is gigantisch lekker^^

nee maar de meeste zoete troep in de albert heijn is wel lekker hoor, zoals smirnoff mixed ice tot aan hopper
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten