Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-10-2013, 16:05
iboy
iboy is offline
Wie heeft er een cam en gebruikt hem ? Wat laat je zien als er wat gevraagd wordt? Ga je bijvoorbeeld uit de kleren voor de cam ??
Met citaat reageren
Oud 07-10-2013, 16:15
JVV079
JVV079 is offline
Als er tussen mij en die meid wederzijds vertrouwen is wil ik best wel wat uittrekken ja .. en ook wel wat demonstraties geven ..
Met citaat reageren
Oud 07-10-2013, 16:19
iboy
iboy is offline
Ook als je haar alleen maar via de cam hebt gezien en niet in het echt ?
Met citaat reageren
Oud 07-10-2013, 16:22
JVV079
JVV079 is offline
Ik zou het juist eerder met een "onbekende" doen omdat je dan zeker weet dat niemand ze zal zien die jij kent en zij jou.. Ik heb 1x via whatsapp foto's en filmpjes uitgewisseld met meid van school maar dat voelde wel heel vertrouwd dus ben nooit bang.. Ik laat ook nooit me hoofd zien tijdens het cammen.
Met citaat reageren
Oud 07-10-2013, 16:23
Ikkeikke1
Ikkeikke1 is offline
Joe. Nooit gezicht doen
Met citaat reageren
Oud 07-10-2013, 16:23
iboy
iboy is offline
Me hoofd zou ik ook nooit laten zien inderdaad !! Maar wat heb je wel laten zien ? En wat heeft zij laten zien ? Wat was de 1e stap die je nam om iets te laten zien ?
Met citaat reageren
Oud 07-10-2013, 16:29
JVV079
JVV079 is offline
Alles al laten zien.. Ik vroeg altijd of ze weleens geil waren en of ze dingen wouden laten zien als ik dat ook aan haar zou laten zien en ze vonden het goed ( ja ik heb het met meerdere gedaan -niet tegelijk ofzo-) Ik ging rukken en de meiden vingeren. Het verst ben ik denk gegaan met dat meisje van school want die liet echt elk geil ding zien wat ze deed -en ik ook aan haar-
Met citaat reageren
Oud 07-10-2013, 16:31
iboy
iboy is offline
Citaat:
Alles al laten zien.. Ik vroeg altijd of ze weleens geil waren en of ze dingen wouden laten zien als ik dat ook aan haar zou laten zien en ze vonden het goed ( ja ik heb het met meerdere gedaan -niet tegelijk ofzo-) Ik ging rukken en de meiden vingeren. Het verst ben ik denk gegaan met dat meisje van school want die liet echt elk geil ding zien wat ze deed -en ik ook aan haar-
bizar zeg en je zat gewoon bij haar op school ? Was ze jonger of ouder dan jij en hoe oud waren jullie toen dan ? Zie je haar nog wel eens ? of stuur je nog wel foto's via de app ? Waarom niet gewoon samen ergens op een bospad ?
Met citaat reageren
Oud 07-10-2013, 16:31
Verwijderd
Camseks, nah niks voor mij. Foto's wel is maar met cam? Ik geil vrouwen liever op met mijn poëtische kunstwerken om later het bed te delen..
Met citaat reageren
Oud 07-10-2013, 16:33
JVV079
JVV079 is offline
Citaat:
bizar zeg en je zat gewoon bij haar op school ? Was ze jonger of ouder dan jij en hoe oud waren jullie toen dan ? Zie je haar nog wel eens ? of stuur je nog wel foto's via de app ? Waarom niet gewoon samen ergens op een bospad ?
Ze was wat jonger dan dat ze zei .. Ik was 16, zij 12.. Natuurlijk achteraf raar maar ze had gewoon grote borsten en echt al puber lichaam. Ik zie haar weleens ja maar stuur niks meer want ze reageert nooit meer - ik denk dat ze beetje spijt heeft ofzo- .. En als ik naar haar lichaam kijk wil ik haar het liefst ook wel neuken maar als ik dan aan haar leeftijd denk tja dan denk ik wel van, dit kan niet. We hebben elkaar weleens op school gezien maar nooit echt begroet ofzo.. Misschien schaamde ze zich?
Met citaat reageren
Oud 07-10-2013, 16:36
iboy
iboy is offline
Citaat:
Ze was wat jonger dan dat ze zei .. Ik was 16, zij 12.. Natuurlijk achteraf raar maar ze had gewoon grote borsten en echt al puber lichaam. Ik zie haar weleens ja maar stuur niks meer want ze reageert nooit meer - ik denk dat ze beetje spijt heeft ofzo- .. En als ik naar haar lichaam kijk wil ik haar het liefst ook wel neuken maar als ik dan aan haar leeftijd denk tja dan denk ik wel van, dit kan niet. We hebben elkaar weleens op school gezien maar nooit echt begroet ofzo.. Misschien schaamde ze zich?
Hoe ben je dan aan haar nummer gekomen je gaat toch niet maar zo blote foto's appen met iemand die je verder niet kent op school ? Hoe lang is het nu geleden ? Had ze toen al een mobieltje dan op haar 12e ?
haha heb jij even geluk gehad dat ze alles liet zien. Heb jij ook alles laten zien ?
Met citaat reageren
Oud 07-10-2013, 16:36
Verwijderd
In mijn glansrijke intarwebscarrière heb ik slechts met drie mensen gecamt. En daar had ik ook wat mee, one way or the other. Pretty much sums it up.
Met citaat reageren
Oud 07-10-2013, 16:39
Verwijderd
Citaat:
Zover ik weet is het niet eens toegestaan om als je 16 bent dingen te doen met een meisje van 12.. In de zin van dat ze misschien niet echt weet wat ze doet...
In die zin zou spijt het wel eens kunnen zijn ja.
Met citaat reageren
Oud 07-10-2013, 18:27
DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
Nooit gesekscamt. Lijkt me niets aan.

Regels voor berichten