![]() |
|
Hoi,
bij de Aldi verkopen ze nu een pc het lijkt mij een erg goede pc met een AMD A8 quadcore processor en een Radeon™ HD 8750D videokaart. Ik speel games als Minecraft en War Thunder, als GTA 5 voor de pc uitkomt wil ik deze ook graag kunnen spelen. Daarnaast doe ik aan zware video editing met Sony Vegas pro Dit is hem: http://aldi.medion.com/md8377/nl/?re...rozessor_anker Doen of beter niet kopen??? Nick |
Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Die processor is vrij zwak. Ik denk dat je beter uit bent met een i5 4xxx-setup. Kijk eens naar de Best Buy-guides van Tweakers.net.
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Zeker voor gebruikers die er de ballen verstand van hebben.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Een behuizing hoort te voorzien in voldoende (lucht)koelingsmogelijkheden. Voor de rest; de nada op esthetica na. Ja, het is kut als je een matig afgewerkte kast hebt waar jij je tengels aan openhaalt, maar ach. Dat overkomt je maar één keer en het is niet alsof je iedere dag even een half uurtje in je kast aan het klooien bent. Mocht je een afwijkende hoeveelheid 3,5" bays nodig hebben hoef je niet terug te vallen op een BBG; dan weet je wat je nodig hebt en waarom. |
![]() |
|
Ik zou toch echt zelf een pc samenstellen
![]() Je hebt er echt veel meer aan om eerst ff wat kennis te krijgen erover en daarna alles te bestellen om 't zelf in elkaar te zetten. Ik garandeer je dat je met een 500 euro kant en klare pc LANG NIET 't zelfde hebt als een 500 zelf bouw pc.
Laatst gewijzigd op 05-10-2013 om 10:37. Reden: Verwijzen naar andere fora: beter van niet. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Werk, Geld & Recht |
PC kopen Einstijn | 16 | 21-09-2015 21:43 | |
Software & Hardware |
[Algemeen] Nieuwe Pc kopen (offerte) Verwijderd | 48 | 18-02-2005 23:42 | |