Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-09-2013, 19:27
Nick99
Nick99 is offline
Hoi,
bij de Aldi verkopen ze nu een pc het lijkt mij een erg goede pc met een AMD A8 quadcore processor en een Radeon™ HD 8750D videokaart.

Ik speel games als Minecraft en War Thunder, als GTA 5 voor de pc uitkomt wil ik deze ook graag kunnen spelen.
Daarnaast doe ik aan zware video editing met Sony Vegas pro
Dit is hem:
http://aldi.medion.com/md8377/nl/?re...rozessor_anker

Doen of beter niet kopen???

Nick
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-09-2013, 20:00
Elin3
Elin3 is offline
Waarom wil je een nieuwe PC? Als je oude PC aankan wat jij ermee wil doen, waarom dan een nieuwe?
Oud 23-09-2013, 20:31
Nick99
Nick99 is offline
Ik heb nu een laptop met Intel HD graphics en een i3 processor maar elke game moet ik daarom op low en veel games zijn niet ondersteund
Met citaat reageren
Oud 23-09-2013, 21:21
Verwijderd
Zet dan zelf een PC in elkaar, veel meer waar voor je geld.
Met citaat reageren
Oud 24-09-2013, 07:42
Nick99
Nick99 is offline
Citaat:
Zet dan zelf een PC in elkaar, veel meer waar voor je geld.
Dat wil ik ook wel maar zoveel geld heb ik niet
Met citaat reageren
Oud 24-09-2013, 08:03
Verwijderd
Die processor is vrij zwak. Ik denk dat je beter uit bent met een i5 4xxx-setup. Kijk eens naar de Best Buy-guides van Tweakers.net.
Met citaat reageren
Oud 24-09-2013, 08:13
Nick99
Nick99 is offline
Citaat:
Die processor is vrij zwak. Ik denk dat je beter uit bent met een i5 4xxx-setup. Kijk eens naar de Best Buy-guides van Tweakers.net.
Ja? Een quadcore is toch best sterk? Ik heb nu een i3 2,5GHz die is voor mij snel genoeg een i5 is anders wel ontzettend duur
Met citaat reageren
Oud 24-09-2013, 08:15
Verwijderd
Als je GTA V comfortabel wil spelen moet je wel een tandje bijschakelen, me dunkt. En 't is wat duurder, maar koop je liever een PC voor €400 waarbij je tandenknarsend GTA V speelt of met beetje meer fijn kan soppen op al die mooie pixels? Aan jou de keuze.
Met citaat reageren
Oud 24-09-2013, 08:15
Nick99
Nick99 is offline
Citaat:
O ik zag de benchmarks en nu weet ik al dat dit m niet gaat worden, thanks voor je reactie!
Met citaat reageren
Oud 25-09-2013, 17:15
christi-uit
christi-uit is offline
op welke resolutie wil je gta V spelen?
Met citaat reageren
Oud 26-09-2013, 15:58
DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
Citaat:
Ik vind die best buy-guides van tegenwoordig best crappy eigenlijk.
Zeker voor gebruikers die er de ballen verstand van hebben.
Oud 26-09-2013, 18:46
Verwijderd
Licht eens toe?
Met citaat reageren
Oud 27-09-2013, 12:13
Verwijderd
Die guides zijn ook niet bedoelt voor mensen die er geen verstand van hebben.
Met citaat reageren
Oud 27-09-2013, 15:45
DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
Citaat:
Licht eens toe?
Ik vind dat een goede pc begint met een goede kast, voeding en moederbord. Ik heb bij Tweakers het idee dat ze juist daar de goedkoopst mogelijke oplossing kiezen, om er maar een zo krachtig mogelijke videokaart in te proppen.
Oud 27-09-2013, 16:05
Verwijderd
Citaat:
Ik vind dat een goede pc begint met een goede kast, voeding en moederbord. Ik heb bij Tweakers het idee dat ze juist daar de goedkoopst mogelijke oplossing kiezen, om er maar een zo krachtig mogelijke videokaart in te proppen.
Ik had toch wat inhoudelijks verwacht, beetje jammer. Kan je trouwens voedingen en moederborden linken uit de BBG die níet goed presteren of een matige prijs/kwaliteit-verhouding hebben met eventuele alternatieven?

Een behuizing hoort te voorzien in voldoende (lucht)koelingsmogelijkheden. Voor de rest; de nada op esthetica na. Ja, het is kut als je een matig afgewerkte kast hebt waar jij je tengels aan openhaalt, maar ach. Dat overkomt je maar één keer en het is niet alsof je iedere dag even een half uurtje in je kast aan het klooien bent. Mocht je een afwijkende hoeveelheid 3,5" bays nodig hebben hoef je niet terug te vallen op een BBG; dan weet je wat je nodig hebt en waarom.
Met citaat reageren
Oud 29-09-2013, 08:17
Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Ik heb mijn kast en moederbord volgens mij via de bbg gevonden van tweakers. Ben ik heel tevreden over Ik vind het altijd juist fijn om vanuit een tweakers bbg te beginnen en dan de onderdelen waar ik iets beters wil te vervangen
Oud 05-10-2013, 10:30
Darkmond
Darkmond is offline
Ik zou toch echt zelf een pc samenstellen
Je hebt er echt veel meer aan om eerst ff wat kennis te krijgen erover en daarna alles te bestellen om 't zelf in elkaar te zetten. Ik garandeer je dat je met een 500 euro kant en klare pc LANG NIET 't zelfde hebt als een 500 zelf bouw pc.

Laatst gewijzigd op 05-10-2013 om 10:37. Reden: Verwijzen naar andere fora: beter van niet.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten