Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Werk, Geld & Recht
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-10-2013, 17:55
Lola77
Lola77 is offline
Hallo allemaal!

Ik zit nu met een probleem Mensen zijn helemaal niet open om je te helpen de laatste tijd, niet eens je vrienden. Zo ben ik hier gekomen en ik hoop dat jullie mij meer serieus zullen nemen.

Waar het om gaat is mijn studie project, daarvoor moest ik met een voorstel voor een product komen die vervolgens de markt in wordt gezet, concept heb ik klaar liggen! Maar nu blijft alleen de markt onderzoek, en het is nog lang niet zo makkelijk als dat het lijkt

Ik heb een kort enquete opgesteld om er achter te komen of er eigenlijk vraag naar mijn product is, ik zou het op prijs stellen als jullie heb zouden willen invullen en met je vrienden en familie delen.

Het is voor me HEEL belangrijk.

Enquete link!! http://enquetemaken.nu/r/rng4
Alvast bedankt allemaal voor jullie hulp en tijd!!

Laatst gewijzigd op 16-10-2013 om 18:09.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-10-2013, 14:36
Verwijderd
Ik heb het ingevuld, maar je product lijkt me achterhaald, zeker in de zakenwereld. Misschien kun je de artistieke wereld overwegen. Of voor tienerkamers, als posterhouders, dat is nog steeds een ramp.
Met citaat reageren
Oud 18-10-2013, 14:59
Lola77
Lola77 is offline
Citaat:
Ik heb het ingevuld, maar je product lijkt me achterhaald, zeker in de zakenwereld. Misschien kun je de artistieke wereld overwegen. Of voor tienerkamers, als posterhouders, dat is nog steeds een ramp.
Ik studeer op dit moment Vastgoedonderhoud management, maar voor de ondernemings deel hadden we een product moeten bedenken, wat ik nu studeer was mijn uitstroomvariant, daarvoor heb ik heel wat met schilderen, grafisch ontwerpen en sign gedaan vandaar zie ik mijn product overal een beetje aansluiten, voor managers voor presentaties, schilders precies hetzelfde, calculators, studenten die bouwkunde studeren maar op kamers over weinig ruimte beschikken is dit voor grote bouwtekeningen volgens mij ideaal
En nog hartelijk bedankt voor het invullen! ik kreeg vrij weinig reacties dus elk stem telt zwaar mee!
Met citaat reageren
Oud 18-10-2013, 15:11
arPos
arPos is offline
Hadden ze vroegah int klaslokaal wel een oplossing voor; grote kaarten enzo: klem boven (aant bord te bevestigen) gewicht onder om em open gerold te houden, meeneembaar en alles...

Later kwam de overheadprojector en het whiteboard om de hoek.

Op plekken waar ze constructietekeningen hebben horen ze een tekentafel te hebben.

Ik kan me niet zo goed een beeld van je product vormen, je hebt het over een standaard en daar heb ik niets aan, wel zou ik wat hebben aan een soortgelijk product waarmee ik een zeekaart aan de tekentafel kan bevestigen zodat hij niet verschuift in slecht weer, ik gebruik daar nu meestal lijmklemmen voor maar die laten nasty beschadigingen achter.
Oud 05-11-2013, 18:57
rprijk
rprijk is offline
Citaat:
Hallo allemaal!

Ik zit nu met een probleem Mensen zijn helemaal niet open om je te helpen de laatste tijd, niet eens je vrienden. Zo ben ik hier gekomen en ik hoop dat jullie mij meer serieus zullen nemen.

Waar het om gaat is mijn studie project, daarvoor moest ik met een voorstel voor een product komen die vervolgens de markt in wordt gezet, concept heb ik klaar liggen! Maar nu blijft alleen de markt onderzoek, en het is nog lang niet zo makkelijk als dat het lijkt

Ik heb een kort enquete opgesteld om er achter te komen of er eigenlijk vraag naar mijn product is, ik zou het op prijs stellen als jullie heb zouden willen invullen en met je vrienden en familie delen.

Het is voor me HEEL belangrijk.

Enquete link!!
Alvast bedankt allemaal voor jullie hulp en tijd!!

hmmm... ik denk dat je wel concurrentie zal krijgen van de beamers en smartboards hoor....

Laatst gewijzigd op 25-11-2013 om 15:02.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten