![]() |
|
Hallo allemaal!
Ik zit nu met een probleem ![]() ![]() ![]() Waar het om gaat is mijn studie project, daarvoor moest ik met een voorstel voor een product komen die vervolgens de markt in wordt gezet, concept heb ik klaar liggen! Maar nu blijft alleen de markt onderzoek, en het is nog lang niet zo makkelijk als dat het lijkt ![]() Ik heb een kort enquete opgesteld om er achter te komen of er eigenlijk vraag naar mijn product is, ik zou het op prijs stellen als jullie heb zouden willen invullen en met je vrienden en familie delen. ![]() Het is voor me HEEL belangrijk. ![]() Enquete link!! ![]() Alvast bedankt allemaal voor jullie hulp en tijd!! ![]() ![]() Laatst gewijzigd op 16-10-2013 om 18:09. |
Advertentie | |
|
![]() |
|
Hadden ze vroegah int klaslokaal wel een oplossing voor; grote kaarten enzo: klem boven (aant bord te bevestigen) gewicht onder om em open gerold te houden, meeneembaar en alles...
Later kwam de overheadprojector en het whiteboard om de hoek. Op plekken waar ze constructietekeningen hebben horen ze een tekentafel te hebben. Ik kan me niet zo goed een beeld van je product vormen, je hebt het over een standaard en daar heb ik niets aan, wel zou ik wat hebben aan een soortgelijk product waarmee ik een zeekaart aan de tekentafel kan bevestigen zodat hij niet verschuift in slecht weer, ik gebruik daar nu meestal lijmklemmen voor maar die laten nasty beschadigingen achter.
||
![]() |
Citaat:
hmmm... ik denk dat je wel concurrentie zal krijgen van de beamers en smartboards hoor.... Laatst gewijzigd op 25-11-2013 om 15:02. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Eten & Drinken |
Enquete over eten (15 vragen) Verwijderd | 3 | 13-12-2011 23:16 | |
Studeren |
Afstudeeronderzoek over product reviews kevinltk | 4 | 13-06-2010 21:08 | |