Advertentie | |
|
![]() |
|
*Jacobiberg (=VOL), maar daar kun je je op de wachtlijst zetten en informeren naar incidentiële oefenruimtes (als vaste bands niet kunnen ivm een optreden) http://www.jacobiberg.nl/
*De Madser (A'hem Zuid bij Kronenburg) (=VOL), behalve op doordeweekse dag overdag (maarja wie kan er dan ![]() *Casa De Pauw (Bij mij weten ook VOL, maar weet ik niet zeker) http://www.casadepauw.nl (geloof ik) *De Joy, (wijkcentrum Eldeveld A'hem Zuid) hier slecht sporadisch, verder weet ik niet hoe het hier zit. Binnenkort bij het nieuwe Cultuurhuis Bosch (de oude Doos), ook hier komt een oefenruimte, maar nog niet zeker hoe en wat. In Arnhem is het gewoon beroerd gesteld met oeffenruimtes, er zijn er wel aardig wat maar die zijn allemaal overbevolkt. En jullie zijn op dit moment ook niet de enige band in Arnhem die naar een oefenruimte opzoek zijn. Maar ik zou het iig bij de Jacobiberg proberen en dan vooral elke week bellen voor een indentiële oeffenruimte. Als je laat merken dat je echt wilt en iedere week belt dan schiet het namelijk ook wat sneller op voor een vaste oefenruimte. Iig succes met zoeken.
|
Bij muziekwinkels zul je niet veel andere dingen horen (dat lijstje van mij is practisch alles) Vroeger kon je ook nog bij Ebbers (de drumwinkel) in de kelder, maarja geluidsoverlast..
Westervoort At Last, heeft ook nog ruimtes (iig 1) en anders zit er nog 1 in Bemmel 9weet de naam niet meer)
||
![]() |
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
vrijdag 6/10 hardcore/punk @ Bolwerk (Sneek): Omission, Rush & Attack + 3 more Crucial Attack | 6 | 04-10-2006 08:20 | |
Muziek |
Hulp bij biografie Nijpjes | 12 | 18-06-2006 22:53 | |
Muziek |
Gitarist gezocht Nijpjes | 0 | 01-06-2006 12:18 | |
Muziek |
Nieuw bandje omgeving Arnhem> Soulwing | 22 | 01-07-2005 13:19 | |
Muziek |
[gez] oefenruimte omg. nijmegen Blenderhead | 56 | 14-03-2005 20:14 | |
Muziek |
Plaats/reageer hier op "Bandleden gezocht" topics! Deel 2 IEMOW-KOR | 248 | 21-05-2003 21:50 |