Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-10-2013, 14:30
MarcWeller
MarcWeller is offline
Hey, ik ben over een maand 17 en over 1,5 maand laat ik me eerste tattoo zetten, een maori of tribal op me rechter boven arm. Hier een voorbeeld van wat ik ongeveer wil:
http://www.topularnews.com/wp-conten...er-arm-622.jpg
Ben 1,96m
92 kilo
man
17 jaar oud dan ondertussen.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-10-2013, 14:53
Schrödinger
Schrödinger is offline
Een tribaltattoo is wel erg origineel. Kun je niet beter iets nemen dat iedereen al heeft?
Met citaat reageren
Oud 26-10-2013, 15:17
WolterB
WolterB is offline
Wat in godsnaam hebben je lengte en gewicht te maken met de tattoo die je wilt zetten?

Verder klink je er nogal onzeker over, alsof je voor jezelf goed wilt praten dat je hem neemt. In dat geval lijkt het me sowieso een niet bijster intelligente keuze.

En wat meiden van een tattoo vinden verschilt per persoon natuurlijk, maar dat had je ook zelf kunnen bedenken en is vast niet het antwoord dat je wilde horen hier.
Oud 26-10-2013, 16:13
Verwijderd
Er zijn goedkopere manieren om aan te geven dat je een kamper bent dan tribal tattoos. Nu zijn tat's over het algemeen natuurlijk al een indicatie van intellectuele armoede maar met een tribal maak je het wel erg bont.

Verder zou ik per definitie wachten met je lichaam lelijk maken tot je wat ouder en wijzer bent.
Met citaat reageren
Oud 26-10-2013, 16:30
MarcWeller
MarcWeller is offline
kijk en aan zulke antwoorden heb ik niks Reverend, denk sowieso dat 90% van het forum hier niks aan je antwoorden heb, en aangezien jij altijd overdag en s’nachts en kunt reageren ga ik er van uit dat je ook geen baan heb. En tattoo’s zijn voor kampers? dus de The Rock is ook een kamper? Alles wat jij schrijft is puur jouw mening, en alles wat jij schrijft is puur hatelijk en onbeschoft.
Dus als jouw mening alleen puur hatelijk,onbeschoft zijn en waarschijnlijk geen baan heb, de hele dag op de computer/gsm zit, wie is hier dan kamper?
Met citaat reageren
Oud 26-10-2013, 16:50
Vowel
Vowel is offline
Dit topic hoort niet op L&R.

En
Citaat:
kijk en aan zulke antwoorden heb ik niks Reverend, denk sowieso dat 90% van het forum hier niks aan je antwoorden heb, en aangezien jij altijd overdag en s’nachts en kunt reageren ga ik er van uit dat je ook geen baan heb. En tattoo’s zijn voor kampers? dus de The Rock is ook een kamper? Alles wat jij schrijft is puur jouw mening, en alles wat jij schrijft is puur hatelijk en onbeschoft.
Dus als jouw mening alleen puur hatelijk,onbeschoft zijn en waarschijnlijk geen baan heb, de hele dag op de computer/gsm zit, wie is hier dan kamper?

En ach, om nog enigszins "nuttig" antwoord te geven:
Er is niet zoiets als "de meiden". Ieder meisje heeft een andere mening. Sommigen zullen het mooi vinden, anderen niet. Verder ligt het ook nog aan wie er een tattoo heeft. Een bepaalde tattoo zou bij de ene persoon mooi staan, bij de ander niet. Het ligt eraan welke tattoo, de plek waar je hem laat zetten, de grootte, de kleur. Ook aan hoe je je voor de rest kleedt, etc.

Met andere woorden: het ligt aan jou, de tattoo in kwestie en het meisje aan wie je het vraagt.

Ik vind die tattoo in die link van je heel lelijk. Maar tribals zijn sowieso meestal niet mooi.
Met citaat reageren
Oud 26-10-2013, 18:14
Verwijderd
Citaat:
kijk en aan zulke antwoorden heb ik niks Reverend,
Je hebt liever dat ik lieg en zeg dat het mooi is? Ik zeg het voor je eigen bestwil hoor.
Citaat:
denk sowieso dat 90% van het forum hier niks aan je antwoorden heb, en aangezien jij altijd overdag en s’nachts en kunt reageren ga ik er van uit dat je ook geen baan heb.
Dat moet je vooral doen.
Citaat:
En tattoo’s zijn voor kampers? dus de The Rock is ook een kamper?
Nee. The Rock heeft gewoon een hele slechte smaak. Hoewel hij natuurlijk wel wat meer 'recht' heeft op tribals dan een bleek knulletje als jij.
Citaat:
Alles wat jij schrijft is puur jouw mening,
Vanzelfsprekend. Alles wat jij schrijft is ook puur jouw mening.
Citaat:
en alles wat jij schrijft is puur hatelijk en onbeschoft.
Mening.
Citaat:
Jij, zodra je een tribal neemt dus. Ik geloof dat ik daar vrij duidelijk over was in mijn eerste post.

Maar zoals gezegd: Het staat je helemaal vrij om een tribal te nemen en er dan als een clown bij te lopen. Ik begrijp dat je nog heel graag het gevoel wilt hebben dat je ergens bij hoort en vanuit dat perspectief is het nemen van zo'n ding begrijpelijk. Als je gevoelig bent voor meningen moet je er natuurlijk niet om vragen.
Met citaat reageren
Oud 26-10-2013, 18:48
Miekje*
Miekje* is offline
Ik vind tattoo's wel gaaf bij mensen. Ik zou wel iets nemen waar je je comfortabel bij voelt en zeker niet voor 'de dames'.
Oud 26-10-2013, 18:54
Elin3
Elin3 is offline
Wanneer iemand een tatoeage neemt waar hij/ zij zelf 100% achter staat en waar hij/ zij trots op is kan het zeker gaaf staan. Al vind ik het we een stuk aantrekkelijker wanneer iemand een tatoeage neemt die bij hem/ haar persoonlijk past, i.p.v. een random tribal-patroontje.
Oud 26-10-2013, 23:07
bloodyb
bloodyb is offline
Lijkt me simpel, meiden die zelf tats hebben denken er wss hetzelfde over als jij, meiden zonder tats kan het niet schelen of ze vinden het spuuglelijk.
Oud 27-10-2013, 01:17
arPos
arPos is offline
ik ben geen meid maar ik hou van tattoos waar ik echter niet van houd zijn "standaard" tattoos, maak een eigen ontwerp werk die uit met de artiest en laat dat zetten, kijk dan ben je goed bezig
Oud 27-10-2013, 07:40
Verwijderd
Citaat:
Als je de mening van andere mensen op internet niet wil omdat ze afwijkt van de jouwe, dan moet je het niet op het internet vragen. Er is geen reden om zo overdreven te reageren.

Citaat:
Ik vind tattoo's wel gaaf bij mensen. Ik zou wel iets nemen waar je je comfortabel bij voelt en zeker niet voor 'de dames'.
Dat.

Citaat:
Lijkt me simpel, meiden die zelf tats hebben denken er wss hetzelfde over als jij, meiden zonder tats kan het niet schelen of ze vinden het spuuglelijk.
Ik heb geen tatoeages, maar ik vind ze wel vaak heel gaaf (als het mooie zijn natuurlijk, tribals zijn al snel te standaard). Ik heb zelf altijd tatoeages gewild, maar enkel een zelfontworpen (op de Nirvana na toen ik 16 was, gelukkig mocht ik niet van mijn ouders ). Intussen is tatoeages hebben niet meer zo speciaal en eigenlijk wil ik niet meer zo
Met citaat reageren
Oud 27-10-2013, 21:22
bikinigek
bikinigek is offline
klinkt meer dat je er 1 wil omdat het stoer is dan omdat je er echt 1 wil
Met citaat reageren
Oud 28-10-2013, 10:31
Verwijderd
Citaat:
klinkt meer dat je er 1 wil omdat het stoer is dan omdat je er echt 1 wil
Komt op hetzelfde neer. Uiteindelijk is het allemaal ijdelheid.
Met citaat reageren
Oud 28-10-2013, 17:05
*DragonBitch*
*DragonBitch* is offline
ik vind tattoo's zelf heel mooi en ik wil er later zelf ook een op mijn rug. maar mijn ma vind het bijvoorbeeld totaal niet mooi
Oud 30-10-2013, 00:31
arPos
arPos is offline
Citaat:
Komt op hetzelfde neer. Uiteindelijk is het allemaal ijdelheid.
lifestyle is niet jouw ding he
Reageren

Regels voor berichten