Hoi,
Ik vroeg me af of ik dit het beste onder drugs en alcohol kan plaatsen of bij lichaam en gezondheid, ik heb er toch voor gekozen om het hier bij lichaam en gezondheid te doen.
Ik ben 2 maanden terug in het ziekenhuis beland omdat er een galsteentje in mijn galwegen zat, die is toen verwijderd, en ik ben toen een maand later weer naar het ziekenhuis gegaan omdat ze me hele galblaas wilden verwijderen. Dat is nu gebeurd, de dokters gaven mee dat ik eigenlijk alles kon doen maar dat ik alleen voorzichtig moest zijn met vet eten en alcohol.
En daar gaat mij vraag over, ik heb altijd wel bier gedronken, en nu is mijn vraag kan ik dat nog steeds? Ik heb al een keer 4 biertjes op en daar heb ik geen verschil van gemerkt, maar als ik een keer flink wil drinken wat gebeurt er dan?
Is dat echt een probleem, en is het gevaarlijk? Ik wil liever eerst weten wat de gevolgen zijn dan dat ik straks in coma lig ofzo, dus mijn vraag is Wat kan er misgaan zonder galblaas, is dit gevaarlijk, en is het ook zo dat ik eerder aangeschoten/dronken ben zonder galblaas, of heeft dat er niets mee te maken?
Bvd,
Maarten uit zaltbommel
|