Advertentie | |
|
![]() |
|||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
- Vinden jullie 13/14 een goede leeftijd, of niet?
nou jah het kan wel vind ik (maar ik zie gewoon graag piercings) - Hoe duur is het precies? moet je even bij de tattoo/piercing zaak zijn - Ik weet ondertussen ook wel dat je toestemming van je ouders nodig hebt, dit heb ik nog niet gevraagd. Ik weet niet wat ze gaan zeggen, maar hebben jullie als het nodig is tips om mijn ouders over te halen? zullen wel willen wachten tot 16/18 ![]() - Zijn er mensen hier met ervaring? Ik bedoel; hoelang duurt het voordat het genezen is? , ontsteekt het makkelijk? Wat vonden/vinden andere er van? goed schoon houden maandje of 4/6 is genezing dacht ik zo. |
![]() |
|
Ik vind 13 echt wel vrij jong voor een navelpiercing. Waarom wil je er per se één?
Mijn advies is echt om nog even te wachten. Die navel heb je over een paar jaar ook nog wel en misschien denk je dan heel anders over piercings. Overigens creëer je ook meteen een beeld van jezelf als je een navelpiercing neemt en naar mijn ervaring zijn het niet de nette, lieve meisjes die ermee rondlopen. En meisjes van 13 die er bij lopen als een sletje zijn imo toch een behoorlijke nono.
|
piercings zijn meer iets voor op lifestyle (tenzij hij ontstoken is)
En je mag vanaf je 16e zelfstandig zo'n ding laten zetten dacht ik. De pijn schijnt mee te vallen (m'n zus heeft zo'n ding) het is gewoon even een vervelende prik.
|
![]() |
- Vinden jullie 13/14 een goede leeftijd, of niet?
Ik heb op mijn 14e verjaardag een navelpiercing gezet, dus ja! ![]() - Hoe duur is het precies? Bij mij kostte het 60 euro, met Octenisept spray. Als je 1 bolletje wil kost het 55 - Ik weet ondertussen ook wel dat je toestemming van je ouders nodig hebt, dit heb ik nog niet gevraagd. Ik weet niet wat ze gaan zeggen, maar hebben jullie als het nodig is tips om mijn ouders over te halen? Idk haha, ik bleef gewoon zeuren ![]() - Zijn er mensen hier met ervaring? Ik bedoel; hoelang duurt het voordat het genezen is? , ontsteekt het makkelijk? Wat vonden/vinden andere er van? De heeltijd is 6-9 maanden, het ontsteekt wel snel maar als je je houd aan de instructies die je piercer je gegeven heeft zal het geen probleem zijn. De anderen vonden het supermooi en ik ben er superblij mee! ![]() xx |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
enquete PWS Over tattoes en piercings Ilsuuuh | 25 | 06-11-2008 13:30 | |
Lifestyle |
Piercing en tattoo topic #21 Verwijderd | 500 | 03-11-2006 13:18 | |
Lifestyle |
Het Grote Piercing topic AngelLena | 485 | 02-12-2004 10:29 | |
De Kantine |
Navel piercing G.T.C. | 22 | 11-01-2003 20:21 | |
Lichaam & Gezondheid |
Navel piercing G.T.C. | 13 | 07-01-2003 19:03 | |
Lichaam & Gezondheid |
reageer plz. als je verstand hebt van tong piercings!!! Fiesta Flash | 13 | 05-11-2001 16:20 |