Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-11-2001, 16:29
Fiesta Flash
Fiesta Flash is offline
Bah bah Bah

Ik heb vorige week een navel piercing laten zetten en dat ging allemaal ok, maar mijn vriendje wilde per sé een tong piercing, hij vet stressen en hij wilde / wil het zoooo graag, zit ie in die piericing shop, zegt die gast dat hij hem niet kan prikken, omdat hij een adertje heeft die in het midden opkomt, de enige optie was dus een gigantische scheve piercing.
Hij baalt echt zo erg, want dat wil ie niet.
Nu willen wij volgende week naar A dam gaan om het daar nog een keer te proberen, want het schijnt dat die aderen niet altijd opkomen en dan kan het wel,

Weet iemand hier meer over, want wij hadden het echt nog nooit gehoord dat het niet kon bij iemand, heeft iemand suggesties of kan iemand zeggen of het heeeel dom of gevaarlijk is om een second opinion te nemen?????

iig thanks

xxxxx
Oud 03-11-2001, 17:01
tampaszta
tampaszta is offline
Leider hab ich das nicht.
Oud 03-11-2001, 17:03
Luca
Luca is offline
ik weet alleen dus dat hij maar op een paar plaatsen in de tong gezet kan worden, en 1 foute beweging onder het zetten kan fataal zijn, dit is mij verteld
verder ja het zoent zo lekker
Oud 03-11-2001, 17:06
LeRatLuciano
LeRatLuciano is offline

bij mij kon het ook gewoon dus ik was blij

maar waarom zou het in amsterdam wel kunnen, daar zijn ze ook gewoon professioneel

als het niet kan gewoon niet doen..je loopt alleen maar risico mee

suc6

LeRat
Oud 03-11-2001, 18:11
Gwen.
Gwen. is offline
Ik zou nog bij 2 professionele piercingshops navraag doen. Of nee, ik zou het in dit geval helemaal niet doen, je riskeert er veel te veel mee. Neem dan een lippiercing ofsow, dat is ook mooi (vind ik zelfs nog mooier ), want dalijk kan hij niet meer praten omdat hij zow eigenwijs was om toch n tongpiercing te nemen.
Oud 03-11-2001, 18:17
*Nancyboy*
*Nancyboy* is offline
klopt inderdaad. dat is een soortemet 3e ader. en je hebt geluk dat hij 't gezegd heeft als je een crappy shop had gehad die m had geprikt was ie nog nie jarig. hoort soms verhalen dat ze paar liter bloed verliezen enzow. maar een scheven hoeft niet meteen. je kan ook ipv in 't midden 1tje. gwoon 2 doen. dan uit 't midden dat staat ook wel crude. en vinnik veel mooier dan zo'n standaard tp die iedereen al heeft.
Met citaat reageren
Oud 03-11-2001, 18:21
Fiesta Flash
Fiesta Flash is offline
We willen natuurlijk geen risico nemen, maar die jongen in die shop zei dat een adertje 2 keer wel op kan komen en de derde keer niet en dan is er niets aan de hadn, dan kan je gewoon prikken.

Maar als we in Adam een second opinion gaan doen zeggen we wel van te voren: "we wilden hem vorige week al ergens anders zetten, maar toen kwam een adertje op en het kon niet, zouden jullie nog een keer willen kijken of het wel zou kunnen of dat ie anders ook mooi gezet kan worden"

Bij enige twijfel doen we het dus NIET, ja of scheef, maar das niet zo mooi.
Want dan komt ie wel recht boven, maar het knopje odner is dan niet recht
Ik vind het echt kut voor hem na ja.. er zijn ergere dingen, ik wil igg niet dat het mis gaat of dat er een risico genomen wordt....

tuurlijk is de kans groot dat het NEE is
Oud 03-11-2001, 18:59
Make Yourself
Make Yourself is offline
Citaat:
Fiesta Flash schreef:
We willen natuurlijk geen risico nemen, maar die jongen in die shop zei dat een adertje 2 keer wel op kan komen en de derde keer niet en dan is er niets aan de hadn, dan kan je gewoon prikken.

Maar als we in Adam een second opinion gaan doen zeggen we wel van te voren: "we wilden hem vorige week al ergens anders zetten, maar toen kwam een adertje op en het kon niet, zouden jullie nog een keer willen kijken of het wel zou kunnen of dat ie anders ook mooi gezet kan worden"

Bij enige twijfel doen we het dus NIET, ja of scheef, maar das niet zo mooi.
Want dan komt ie wel recht boven, maar het knopje odner is dan niet recht
Ik vind het echt kut voor hem na ja.. er zijn ergere dingen, ik wil igg niet dat het mis gaat of dat er een risico genomen wordt....

tuurlijk is de kans groot dat het NEE is
dat knopje onder zie je toch niet?
Oud 03-11-2001, 20:34
Verwijderd
Citaat:
Prada schreef:
Een ander 'probleem' is/was de grote hoeveelheid piercing en tattoo topics op lifestyle. Omdat lifestyle veel meer omvat dat piercing en tattoos, hebben we besloten 1 topic open te houden over piercings en 1 over tattoo's. Hierin kunnen gewoon alle vragen over piercings en tattoos gesteld worden. Zo blijft het forum overzichtelijk.

Dat komt uit de forum regels..

sssssssslotje..?

Met citaat reageren
Oud 05-11-2001, 07:59
Tha miss Cazzz
Tha miss Cazzz is offline
Hi

ik heb ook een tongpiercing en die van mij is ook scheef gezet.
Ik heb daar verder helemaal geen last van!!!

Het onderste balletje zit iets meer naar voren dan de bovenste.
Wie ziet het nou

Met citaat reageren
Oud 05-11-2001, 08:13
Somebody Special
Somebody Special is offline
Jij?
Oud 05-11-2001, 10:03
GUANO APES!!
GUANO APES!! is offline
meisje bij me werk had precies utzelfde kon um niet zette omdat er een aadertje in de weg zat ze haalde de 1e hulp nieteens hadde ze tege der gezegt ze geloofde ut ook niet, toen ging ze naar andere piercing zaak die zei precies utzelfde
het schijnt bij 1 op de 10 mensen voor te kome
Oud 05-11-2001, 10:06
Alet
Alet is offline
Citaat:
Bliksem schreef:

sssssssslotje..?
Of naar lichaam en gezondheid?

Met citaat reageren
Oud 05-11-2001, 16:20
Gwen.
Gwen. is offline
Citaat:
Bliksem schreef:

sssssssslotje..?

Dit is de enige piercingtopic op deze pagina dacht ik zo, met een redelijk unieke vraag. Maar hij heeft idd meer betrekking op Lichaam en Gezondheid dus naar L&G you go .

Regels voor berichten