Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-10-2013, 21:19
freyk
freyk is offline
Vandaag is Assassins Creed 4 uit gekomen.

Ik ben benieuwd wat jullie er tot nu toe van vinden.
Aub gamespoilers in spoiler aub.
Oud 28-10-2013, 10:23
Carn
Carn is offline
Heel misschien dat ik m koop voor de PS4. Maar dan hebben we het over begin 2014.
Oud 28-10-2013, 10:30
Verwijderd
Assassins of duty 4 ja? Ik denk dat ik em oversla.
Met citaat reageren
Oud 28-10-2013, 16:17
Carn
Carn is offline
ik heb deeltje 3 iig na 3 uur spelen weer verwijderd, hopelijk is 4 wat pakkender.
Oud 28-10-2013, 18:40
freyk
freyk is offline
Assassins Creed 4 (AS) voelt als AS revalations aan, met de aanvalstechnieken dat 3 leuk maakte.
De wapenbesturing van schepen is verbeterd, maar de gehele bestuur-een-boot-en-val-schepen-aan (wat in 3 als zat), had van mij eruit gemogen. -> Geef mij maar free-running games.
Ik vind sfeer van de steden van 4 beter dan 3.
Oud 28-10-2013, 22:05
Changshan
Changshan is offline
Citaat:
ik heb deeltje 3 iig na 3 uur spelen weer verwijderd, hopelijk is 4 wat pakkender.
Deeltje 3 was prima, alleen niet zo'n geheel als de vorige delen. Heb juist in het midden en naar het einde toe weer veel meer plezier in het spelen ervan gekregen.

4 zal ongeveer net zo zijn alleen dan hopelijk net iets minder buggy en met een net iets minder warrig gebracht verhaal.

Heb hem gekregen van m'n vriendin, ze heeft een special edition gepreordered voor de PC voor me, dus ik moet nog heel even wachten.
Oud 28-10-2013, 22:07
Changshan
Changshan is offline
Citaat:
Assassins Creed 4 (AS) voelt als AS revalations aan, met de aanvalstechnieken dat 3 leuk maakte.
De wapenbesturing van schepen is verbeterd, maar de gehele bestuur-een-boot-en-val-schepen-aan (wat in 3 als zat), had van mij eruit gemogen. -> Geef mij maar free-running games.
Ik vind sfeer van de steden van 4 beter dan 3.
Ik vond de makkelijk te leren en tegelijk spectaculaire scheepsmissies eigenlijk wel een vondst. Behoorlijk instinctief. Verder goed op de wind letten, je verbergen achter de golven als je ff geen schoten lost en daar heb je je epische zeeslag. Zeker in een storm, tering, nog nooit zoiets moois in een game gezien.
Oud 29-10-2013, 09:42
Carn
Carn is offline
Reviews zijn iig positief.
Oud 04-11-2013, 15:33
Pimzsky
Pimzsky is offline
Ben misschien de enigste die 3 wel wat vond, maar AC4 nog niet gekocht. Ben overigens ook niet van plan om m te kopen.. ga gewoon de playthrough volgen op YouTube.
Met citaat reageren
Oud 22-11-2013, 19:34
Handzeep
Handzeep is offline
Citaat:
Ben misschien de enigste die 3 wel wat vond, maar AC4 nog niet gekocht. Ben overigens ook niet van plan om m te kopen.. ga gewoon de playthrough volgen op YouTube.
Vond zelf 3 ook wel leuk, op een die laatste 2 uur na dan.
Met citaat reageren
Oud 23-11-2013, 13:46
Changshan
Changshan is offline
Ik ben ook positief. Mijn PC is wat minder positief, die heeft nu zijn max wel bereikt. Heeft geloof ik vooral te maken met hoe ontzettend vol die wereld zit: op iedere plek een vlindertje, vogel, afzonderlijk bewegend blaadje. Of in ieder geval die indruk is gewekt door de art direction, goed werk.

En oh ja, varen door een storm (sterkte tot orkaankracht) is nog weer iets briljanter.
Oud 03-12-2013, 20:22
Carn
Carn is offline
hehe.

http://www.escapistmagazine.com/vide...-IV-Black-Flag
Oud 03-12-2013, 20:51
BorderCross
BorderCross is offline
Dat was de beste beschrijving tot nu toe, geweldig!
Oud 03-12-2013, 21:14
Verwijderd
Uit verveling toch maar gecheckt en het is inderdaad een opzienbarende verbetering ten opzichte van het zwakke deel 3. Toch blijven zaken zich wel erg vaak herhalen (dat eindeloze afluisteren en stiekem volgen) en hoewel het battlen op zee in de eerste instantie cool is begint ook dat al snel in herhaling te vallen. Wel leuk om te zien dat ze op zee toch weer een beetje de moeilijkheidsgraad terug hebben gebracht want de rest van de game, met name de combat, is nog steeds zo makkelijk dat ik het met één hand kan doorspelen terwijl ik de ander gebruik om te pissen.

Dat hele gedoe buiten de piratenwereld (dat je inlogt met je computer etc) interesseert me verder geen drol dus vind ik het jammer dat dat af en toe toch door je neus geboord wordt.
Met citaat reageren
Oud 09-12-2013, 20:01
Anoniempjeblêh
Anoniempjeblêh is offline
Ik vond het wel leuk maar na een paar dagen uitgespeeld
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten