Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
Ik ben ook positief. Mijn PC is wat minder positief, die heeft nu zijn max wel bereikt. Heeft geloof ik vooral te maken met hoe ontzettend vol die wereld zit: op iedere plek een vlindertje, vogel, afzonderlijk bewegend blaadje. Of in ieder geval die indruk is gewekt door de art direction, goed werk.
![]() En oh ja, varen door een storm (sterkte tot orkaankracht) is nog weer iets briljanter.
|
Verwijderd
|
Uit verveling toch maar gecheckt en het is inderdaad een opzienbarende verbetering ten opzichte van het zwakke deel 3. Toch blijven zaken zich wel erg vaak herhalen (dat eindeloze afluisteren en stiekem volgen) en hoewel het battlen op zee in de eerste instantie cool is begint ook dat al snel in herhaling te vallen. Wel leuk om te zien dat ze op zee toch weer een beetje de moeilijkheidsgraad terug hebben gebracht want de rest van de game, met name de combat, is nog steeds zo makkelijk dat ik het met één hand kan doorspelen terwijl ik de ander gebruik om te pissen.
Dat hele gedoe buiten de piratenwereld (dat je inlogt met je computer etc) interesseert me verder geen drol dus vind ik het jammer dat dat af en toe toch door je neus geboord wordt. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Onzin |
Hoi Kollumer Oproer #1797 Verwijderd | 500 | 16-05-2015 10:48 | |
Games |
GTA V Wat zal ik doen Vraagtekentje | 13 | 15-09-2014 13:53 | |
Games |
Goede rpg's Verwijderd | 57 | 07-11-2012 15:09 | |