Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Werk, Geld & Recht
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-01-2014, 17:16
Heil
Heil is offline
Ik zou graag aan medeleerlingen bijlessen geven, maar ik dit lijkt nergens te kunnen. Ik heb ook al een eigen site gemaakt hiervoor, maar de response is op zijn zachts gezegd zeer matig, namelijk niks. Hebben jullie nog suggesties?

Laatst gewijzigd op 31-01-2014 om 17:29. Reden: reclame eruit gehaald
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-01-2014, 17:45
Elin3
Elin3 is offline
Misschien kan je een facebook-pagina hiervoor aanmaken, als mensen deze liken en delen krijg je wat meer bekendheid. Ook advertenties in plaatselijke krantjes, bij de supermarkt, posters in scholen e.d. kunnen helpen. Dan heb je in elk geval wat naamsbekendheid.
Oud 28-01-2014, 17:51
Heil
Heil is offline
er is een gelijknamige facebookpagina aanwezig, maar het ontbreekt aan de likes....
Met citaat reageren
Oud 28-01-2014, 17:54
Elin3
Elin3 is offline
Heb je de pagina al met je vrienden gedeeld, mensen uitgenodigd om de pagina te liken?
Dat is misschien wat irritant voor je vrienden, maar die komen daar vast wel weer overheen
Oud 28-01-2014, 17:59
Heil
Heil is offline
Citaat:
Heb je de pagina al met je vrienden gedeeld, mensen uitgenodigd om de pagina te liken?
Dat is misschien wat irritant voor je vrienden, maar die komen daar vast wel weer overheen
Dat vind ik ook zo beschamend, ik ben bang dat het dan toch niks word en ik dan constant de grappen van mijn vrienden over me heen moet krijgen over die site en facebookpagina, dat is de reden dat ik nog niemand heb uitgenodigd.
Met citaat reageren
Oud 28-01-2014, 18:14
Hawahaai
Hawahaai is offline
Bijles gaat meestal het best via mond-op-mond reclame. Hebben je ouders geen vrienden met kinderen die bijles nodig hebben? Dan zou je met zo'n klantje kunnen beginnen en die kan dan enthousiaste verhalen rondvertellen.
Er staan ook aanbiedingen voor bijles op bijvoorbeeld Marktplaats, maar ik persoonlijk zou geen bijles nemen bij iemand die ik niet ken en waarvan ik nog geen goede verhalen heb gehoord.
Met citaat reageren
Oud 28-01-2014, 18:17
Heil
Heil is offline
Citaat:
Bijles gaat meestal het best via mond-op-mond reclame. Hebben je ouders geen vrienden met kinderen die bijles nodig hebben? Dan zou je met zo'n klantje kunnen beginnen en die kan dan enthousiaste verhalen rondvertellen.
Er staan ook aanbiedingen voor bijles op bijvoorbeeld Marktplaats, maar ik persoonlijk zou geen bijles nemen bij iemand die ik niet ken en waarvan ik nog geen goede verhalen heb gehoord.
Ik heb me op allerlei sites geregistreerd, maar inderdaad zonder resultaat. Ik ken op dit moment niemand die bijles zou kunnen gebruiken of zou willen hebben.
Met citaat reageren
Oud 30-01-2014, 21:31
Verwijderd
Je kunt ook ook doorgeven aan de vakdocent van je bijlesvak dat je bijles geeft zodat hij evt leerlingen ook kan verwijzen
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten