Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-01-2014, 21:14
merelstraathof
merelstraathof is offline
Hee allemaal,

een tijdje terug heb ik een jongen ontmoet op hot or not, ja ik weet niet de meest romantische manier maar oke. Elke dag praat ik met hem en het is hartstikke gezellig. Nu wil hij met me afspreken, dat lijkt me super leuk het enige probleem is dat hij vaak aftrekt en zegt dat hij me gelijk wilt zoenen als hij me ziet enzo. Maar ik wil het veel liever rustig aan doen en kijken hoe het loopt. Wat moet ik doen????
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 31-01-2014, 22:01
sooperdooper
sooperdooper is offline
Niet doen, zou ik zeggen. Hij wil zijn pik planten, verder niet.
Met citaat reageren
Oud 31-01-2014, 23:31
JVV079
JVV079 is offline
Hij wilt gewoon zijn zaad (ipv ei ] bij je kwijt... Trap er niet in, zoek iemand die jou echt waard is zou ik zeggen!
Met citaat reageren
Oud 31-01-2014, 23:43
Fresso
Fresso is offline
Ik zeg niet doen.
Net zoals de bovenste mensen zeggen, hij is het niet waard. Je verdiend dan echt wel beter.
Met citaat reageren
Oud 01-02-2014, 07:43
Verwijderd
Hoe bedoel je 'het enige probleem is dat hij vaak aftrekt'? Doet hij dat als hij met jou spreekt ofzo?
Met citaat reageren
Oud 01-02-2014, 10:22
hookee
hookee is offline
Citaat:
.. het enige probleem is dat hij vaak aftrekt en zegt dat hij me gelijk wilt zoenen als hij me ziet enzo. Maar ik wil het veel liever rustig aan doen en kijken hoe het loopt. Wat moet ik doen????
Vaak aftrekken is niet raar voor een puber, het is wel raar dat hij dat tegen jou zegt... Het geeft namelijk te denken dat hij ook meteen seks met je wil. Mocht je ondanks de adviezen hierboven toch besluiten hem het voordeel van de twijfel te geven, hou dan de touwtjes in handen. Als je niet meteen wil zoenen, bereid je dan ook goed voor om dat niet te doen, laat je niet overrompelen of verleiden. Trek bijvoorbeeld niet al te sexy kleding aan en poets je tanden drie dagen niet (geintje).
Met citaat reageren
Oud 02-02-2014, 00:49
Verwijderd
Is een jongen eindelijk een keer eerlijk is het weer niet goed.
Met citaat reageren
Oud 02-02-2014, 15:14
merelstraathof
merelstraathof is offline
dankje voor de reacties,
ik heb aan hem gevraagt of hij een serieuze relatie wilt of het alleen wilt voor de seks, en hij zei een serieuze relatie
Met citaat reageren
Oud 02-02-2014, 17:44
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
dankje voor de reacties,
ik heb aan hem gevraagt of hij een serieuze relatie wilt of het alleen wilt voor de seks, en hij zei een serieuze relatie
Woorden zeggen meer dan daden, dus blijf op je hoede en blijf vooral eerlijk tegenover jezelf. Wil je hem (nog) niet zoenen? Dan vooral niet doen! Als hij jou geweldig genoeg vindt en je voldoende respecteert wacht hij wel even tot jij je daar wel comfortabel bij voelt.

EDIT: Ik bedoelde uiteraard: "Daden zeggen meer dan woorden."

Laatst gewijzigd op 03-02-2014 om 16:39.
Met citaat reageren
Oud 03-02-2014, 16:27
Qimm
Qimm is offline
Daden zeggen meer dan woorden
Oud 03-02-2014, 16:37
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Daden zeggen meer dan woorden
La la la
Dat wilde ik zeggen ja, maar mijn vingers type wat anders dan dat mijn hoofd wilde.
Reageren

Regels voor berichten