Advertentie | |
|
![]() |
|
Zoek relevante benchmarks op van grafische kaarten gebruikt in laptops/notebooks. De website zelf is de moeite meer dan waard; er zijn ook specifiekere benchmarks te vinden wanneer je eenmaal een chipset selecteert, zoals in deze link de GeForce GTX660M (willekeurig gekozen). Vergeet vooral niet op 'compare' te klikken voor een handig overzicht binnen een bepaalde range. DOTA2 staat bijvoorbeeld in die lijst.
Schermdiagonaal en gewicht zou ik pas kiezen wanneer je uit de grafische kaart bent. Daar is de Pricewatch van Tweakers.net erg handig voor.
|
@Megatron:
bedankt voor je post ![]() Maar zou een toekomstige juridische medewerker jouw post begrijpen en de technische kennis hebben om het uit te voeren? @Mr Cookie: Team Fortress 2 en dota zijn "oude" spellen. De nieuwste laptops kunnen deze spellen prima aan. (anders vergelijk je een aantal laptops met de eisen voor DOTA 2 en TF2, met de specificaties van een aantal laptops.) Ik heb veel goede ervaringen met systemen en de support van dell.
Laatst gewijzigd op 12-02-2014 om 15:18. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb deze en ben er heel tevreden over!
Intel i7 processor, 4096MB RAM, kan vrij veel draaien denk ik. 15,6 inch scherm en weegt 2,7 kg. Ik neem de mijne elke dag mee naar school. Door 'Instant On' heeft hij zo'n 5 seconden nodig om op te starten. |
![]() |
|
|