Hallo, als je de tijd wil nemen om dit helemaal te lezen, wil ik je heel erg bedanken. (Ik weet niet zeker of mijn topic in het goede deel van het forum zit)
Ik zal het allemaal even uitleggen, toen ik 6 jaar was, gingen mijn ouders scheiden. Ik had er niet zoveel last van omdat ik met mijn ouders in het weekend allemaal uitjes ging maken. Dus ik had het eigenlijk best leuk. En zo ging het negen jaar lang goed door. Tot vanavond. Mijn vader had mij opgehaald bij een vriend, wij gingen naar huis. Ik was boven aan het chatten met een paar mensen van school, en toen hoorde ik mijn moeder en mij vader schreeuwen en met deuren slaan, ik was naar beneden gegaan om te vragen wat er aan de hand was. "Niks" zeiden ze. Dus ik ging weer naar boven, toen hoorde ik ze weer schreeuwen. Toen ik beneden was, was mijn vader weggegaan en moeder zat te huilen. Ik vroeg dus helemaal in paniek wat er aan de hand was.
(Mijn moeder is van Russische afkomst en mijn vader is deels Oekraïens) Ze hadden ruzie over het gedoe in de Krim.
En als zoon, vind ik het een van de ergste dingen als je je moeder ziet huilen. We moeten nu de sloten ook vervangen van mam.
Het grootste probleem is eigenlijk, hoe moet ik hier mee omgaan. Ik heb nooit echt last van de scheiding gehad. Straks doen ze elkaar nog iets aan. Ik weet niet wat ik hiermee moet.
Als je dit helemaal gelezen hebt, wil ik je heel erg bedanken. -Alex
|