Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-04-2014, 07:53
D3nn1s
D3nn1s is offline
hey allemaal ik ben een jonge jongen van 2. ik weet niet zo goed wat ik nou moet doen.

ik ga vaak uit met een groepje vrienden vaak met 3 jongens en 2 meisjes en 1 van die meisjes daar heb ik van af het begin al een oogje hoop ze is heel erg knap meschien wel te knap voor mij maar waar het om gaat ze heeft een vriend en woont sinds kort nu bij hem en als we kroegen zijn we best vaak aangeschoten/dronken en dan wil der nog wel eens een vonkje komen dan geven we elkaar een kus op de mond werschijnlijk gewoon de effect van de alcohol maar na die kus elke keer droom ik van der ik denk elke seconden aan der wat is ze aan het doen steeds maar kijken op whatsupp waneer ze wvoor het laatst online is geweest ik heb ook sinds kort gezegt dat ik haar leuk vind en dat ik niet haar wil ontwijken maar graag gewoon zo houden hoe het nu is stiekem hoop ik op meer natuurlijk maarja ik heb niet echt veel vrienden dit is eigelijk de enige 5 vrienden die ik heb ik beschouw ze daarom ook als broers en zussen maar ik wil der echt niet kwijt ik voel me afentoe al zo eenzaam. hoop ook dat ze dit leest.

maar bij deze hebben jullie eventueel tips om de band te vergroten of haar de mijne te maken of haar uit me hoofd te zetten ik heb echt inspiratie nodig

btw srry voor het lange verhaal/tik foutjes dit verhaal komt vers uit me hoofd
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-04-2014, 07:54
D3nn1s
D3nn1s is offline
ps ik ben 20 niet 2 xD
Met citaat reageren
Oud 04-04-2014, 09:57
bloodyb
bloodyb is offline
Probeer gewoon goede vrienden met haar te blijven. Ze heeft een vriend waar ze mee samenwoont en zou jij die relatie kapot willen maken?
Oud 04-04-2014, 15:45
D3nn1s
D3nn1s is offline
nee ik wil der geen pijn doen
Met citaat reageren
Oud 04-04-2014, 15:48
Volk
Volk is offline
Wat was haar reactie op jouw biecht?
Met citaat reageren
Oud 04-04-2014, 17:43
Verwijderd
Citaat:
ps ik ben 20 niet 2 xD
Je had mij overtuigd met die spelling en gebrek aan interpunctie, goed dat je dat nog even corrigeert.

Maareh, het lijkt me duidelijk dat je helemaal niets moet doen.
Met citaat reageren
Oud 04-04-2014, 20:25
Verwijderd
Tja als ze een vriend heeft en je haar geen moeilijkheden wil bezorgen dan kun je niet zo veel doen he. Ander meisje zoeken, als dat lukt. Jezelf niet te veel het hoofd op hol brengen met die kussen.

En jezelf beschouwen als "jonge man" of eventueel gewoon "jongen" kan in het algemeen misschien helpen; "jonge jongen" klinkt alsof je hooguit twaalf bent
Met citaat reageren
Oud 04-04-2014, 21:38
Yannickje
Yannickje is offline
Hello,

het beste dat je voor haar en voor jezelf kan doen is vergeten om iets met haar te beginnen.
Oud 05-04-2014, 15:40
Heer Wil
Heer Wil is offline
Als je al zo eenzaam bent is het juist verkeerd om met iemand uit je eigen vriendengroep te gaan, als het ooit uitgaat (als het al zover komt) zie je haar nog veel minder. Accepteer maar dat je nog ooit een kusje hebt gehad van een meisje dat eigenlijk al bezet is en zoek een ander buiten de groep hoe lastig dat ook lijkt.
Met citaat reageren
Oud 05-04-2014, 19:31
Steefdb
Steefdb is offline
Precies. Beter iemand buiten je vriendengroep zoeken. Volgensmij kom je op stap ook wel genoeg leuke meiden tegen? ;p
Oud 06-04-2014, 09:12
boy98
boy98 is offline
Ik zou na een avond stappen met haar naar bed gaan
Met citaat reageren
Oud 06-04-2014, 16:38
Verwijderd
Citaat:
Ik zou na een avond stappen met haar naar bed gaan
Stoer.
Met citaat reageren
Advertentie