![]() |
|
![]() |
Heey,
Ik persoonlijk zou op die leeftijd 3 maanden wachten tot je seks hebt met elkaar, maar als jullie er allebei aan toe zijn volgens jou dan vraag je het toch gewoon? Hey schat wat dacht je er van om een stapje verder te gaan? Zou je dat willen? En haar natuurlijk alle gelegenheid geven om ook nee te kunnen zeggen. Groetjes |
![]() |
|
Een maand vind ik persoonlijk erg kort om al seks te hebben met je vriendin. Natuurlijk kan ik dat niet voor je beslissen, maar je kunt ook zonder gelijk seks te hebben een hartstikke fijne relatie hebben. Geniet gewoon van wat je nu doet en geniet ook van de simpele onschuldige dingen. Nog even wachten met seks getuigt ook van een stukje respect richting je vriendin.
Ik weet niet hoe oud jullie zijn en hoe ver jullie al zijn gegaan, maar als ik jullie was zou ik geen haast maken om seks te hebben. Dat komt vanzelf wel en dan kan je er nog net zo veel van genieten ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Te vroeg verliefd? Mr. Macphisto | 9 | 11-10-2010 19:16 | |
Liefde & Relatie |
is 't nog te vroeg kalinho | 24 | 22-06-2005 20:02 | |
Liefde & Relatie |
Te Vroeg Beginnen Met Seks Ivon* | 274 | 05-06-2005 19:53 | |
Seksualiteit |
Penislengte, te vroeg klaarkomen, one night stands Vejito | 1 | 30-10-2002 18:05 | |
Seksualiteit |
Vervolg op het topic : Wat niet te zeggen voor/tijden/na het sex !! Just Eak | 7 | 15-09-2002 13:33 | |
Verhalen & Gedichten |
Hersenspinsel: Te vroeg...maar veel te laat... Secreet | 3 | 12-03-2002 16:29 |