Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-03-2014, 18:54
Hulpnodig
Hey iedereen,
Ik moet voor een tentamen Duits een brief schrijven maar ik ben hier best slecht in. Waarschijnlijk krijgen we een sollicitatie brief maar het probleem is dat ik bij de meeste oefeningen ver onder het minimaal aantal woorden zit. We moeten bijvoorbeeld ongeveer 190 woorden per brief hebben en ik kom meestal maar op zo'n 150.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-03-2014, 21:47
Laura_x_
Laura_x_ is offline
Lastig.. Je zou misschien extra zinnetjes kunnen toevoegen, die niet in de opdracht staan. Let wel op, ze moeten er wel mee te maken hebben. Schrijf je bijvoorbeeld iets over motivatieredenen, kom dan niet aan met welke kleur het gras heeft (bij wijze van). Succes

Edit: Extra bijvoeglijk naamwoorden zou je ook kunnen invoegen, let wel op dat je niet teveel toevoegt. Dit leest vervelend.
Met citaat reageren
Oud 22-03-2014, 19:02
FantasyFeniks
FantasyFeniks is offline
Er zijn veel standaard zinnetjes te gebruiken die je kunt vinden op het internet. Ik Google meestal op klikbrief, dan krijg je een site waarbij je een brief kunt samenstellen. Voor de rest staat er in de meeste boeken (ik heb Neue Kontakten) ook een paar standaardzinnetjes bij het briefschrijven achterin. Als je die gebruikt, kom je misschien aan meer woorden? In iedergeval succes
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten