Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-03-2014, 07:56
florisbaas
florisbaas is offline
Beste Mensen,
Ik zit met mijn vriendin in een vervelende situatie, we hebben elkaar via het internet ontmoet en hebben sinds kort verkering. Tussen ons loopt het super, dat is het probleem niet.., haar ouders zijn het probleem, vlak voor het 1e afspraakje kwamen ze er achter dat ze met mij skypte en wappte, en verboden haar om contact met mij te hebben.. ze vinden dat ik te oud ben ( ik net 17 zij bijna 15 ) en dat ik te ver weg woon, ( ongeveer 2 uur met de trein ) het is echter heel moeilijk om het stiekem te doen, want haar ouders houden haar nogal in de gaten.. eigenlijk wil ik me samen met haar gewoon voorstellen aan haar ouders, maar zij is bang om me dan helemaal kwijt te raken, en dat snap ik ook wel, maar dit is ook niet erg lang te doen.. wat kunnen we volgens jullie het beste doen om er voor te zorgen dat haar ouders me tóch gaan accepteren ?

Mvg

p.s. is het mogelijk om je username te veranderen ?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-03-2014, 08:36
WolterB
WolterB is offline
Offtopic: Je naam kan je via dit formulier wijzigen

Er zijn niet zo veel dingen die jullie kunnen doen zonder het stiekem te doen behalve haar ouders er van proberen te overtuigen dat je geen engerd bent die kwaad in de zin heeft met hun dochter. Als je stiekem gaat afspreken wakker je dat gevoel natuurlijk alleen maar aan en dat lijkt me het laatste wat jullie willen hebben.

Er zit denk ik weinig anders op dan te proberen om te kijken of haar ouders er mee instemmen dat jij daar een keertje overdag langskomt voor een paar uur en kennis met ze maakt, waardoor ze kunnen zien wat voor jongen je bent. Weigeren ze dat, dan wordt het natuurlijk ontzettend lastig.
Oud 25-03-2014, 09:17
florisbaas
florisbaas is offline
ik zou dan liever gewoon met haar naar binnen lopen en mezelf voorstellen, dan kunnen ze het iig niet van tevoren weigeren
Met citaat reageren
Oud 25-03-2014, 13:44
Verwijderd
Maar dan hebben ze geen enkele kans om zich voor te bereiden, om het huis wat op te ruimen, om na te denken over wat ze precies van jou willen weten. Een huis is een persoonlijke plek van mensen, en om daar verrast te worden door iemand waar je geen zin in hebt is niet leuk. Die ouders hebben duidelijk geen zin in jou, dus doe dat nou maar niet.

Je kan wel je vriendin vragen haar ouders naar skype te roepen als jij met haar aan het skypen bent. Dan kunnen jullie even praten en jij kan je punt uitleggen: dat je veel om hun dochter geeft en dat je het belangrijk vindt dat haar ouders daar achter staan en dat je daarom graag kennis met ze wil maken om ze ervan te overtuigen dat jij echt de beste variant van alle schoonzonen bent.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten