Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-04-2014, 19:44
lomeya
lomeya is offline
hooii

waar vallen jongens nou het meeste op kwa innerlijk
bitch.. of lief ofzo ??
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-04-2014, 20:20
Daantjer
Daantjer is offline
Ik kan eigenlijk niet bevatten dat er überhaupt één idioot op deze aardkloot rond zou lopen die graag in de buurt van een onaangenaam persoon zou zijn.
Oud 03-04-2014, 06:57
Verwijderd
Dat zou je aan de meeste jongens moeten vragen.
Met citaat reageren
Oud 03-04-2014, 07:42
hookee
hookee is offline
Blijft een lastige vraag.. deze..

of deze;

Met citaat reageren
Oud 03-04-2014, 08:18
Yannickje
Yannickje is offline
Citaat:
hooii

waar vallen jongens nou het meeste op kwa innerlijk
bitch.. of lief ofzo ??
Kwa innerlijk: lief

Of het zou moeten zijn dat ik niet weet wat Iomeya met bitch bedoelt.
Oud 03-04-2014, 11:42
Verwijderd
Het kan beter tussen onaardig en lief gaan gezien bitch gewoon een algemene term is voor het zwakke geslacht, trouwens.
Met citaat reageren
Oud 03-04-2014, 20:52
love-in-the-air
love-in-the-air is offline
waarom zou iemand in godsnaam op een bitch vallen. Vaak gaan jongens volgens mij eerst voor uiterlijk, en houden ze van een spontaan, grappig meisje. Of ik heb het nu helemaal fout.
Met citaat reageren
Oud 03-04-2014, 21:05
hookee
hookee is offline
Citaat:
waarom zou iemand in godsnaam op een bitch vallen. Vaak gaan jongens volgens mij eerst voor uiterlijk, en houden ze van een spontaan, grappig meisje. Of ik heb het nu helemaal fout.
Oh ze mag best wat pit en een eigen mening hebben, maar op een tot in de kern gemeen iemand zit niemand op te wachten. Maar, zoals je als zegt, we beginnen altijd met de looks en nemen, naarmate de schoonheid toeneemt, wat bitchgedrag op de koop toe. Betekent niet dat dat dan ook meteen een succesformule is...
Met citaat reageren
Oud 13-04-2014, 19:31
lomeya
lomeya is offline
jaa oke maar als je bij ons op school kijkt gaan de meeste jongens echt met meer die ja.. bitchezzz om snapp je? doen ze dat alleen maar om stoer te doen dan? ...
Met citaat reageren
Oud 13-04-2014, 19:49
Verwijderd
Citaat:
jaa oke maar als je bij ons op school kijkt gaan de meeste jongens echt met meer die ja.. bitchezzz om snapp je? doen ze dat alleen maar om stoer te doen dan? ...
Bitches denken dat ze stoer zijn en als jongens dit geloven willen ze bitches om hun heen hebben.
Soort zoekt soort.
Met citaat reageren
Oud 13-04-2014, 19:57
AntonDOSie
AntonDOSie is offline
Op jonge leeftijd zeg ik, er tussen in. Ze mag qua innerlijk ook heel lief zijn, maar ze hoeft ook niet de allerliefste te zijn
Met citaat reageren
Oud 13-04-2014, 20:08
Schrödinger
Schrödinger is offline
Ik val op overmatig smileygebruik.
Met citaat reageren
Oud 13-04-2014, 21:04
Durian
Durian is offline
Eentje die goed kan koken
Oud 14-04-2014, 07:39
hookee
hookee is offline
Citaat:
Nee, ik denk dat ze denken dat ze daar eerder mee "aan de beurt" komen, en daar hebben ze waarschijnlijk ook gelijk in.
Met citaat reageren
Oud 14-04-2014, 14:56
Heer Wil
Heer Wil is offline
Die bitchezzz zijn vaak meer zelfverzekerd en leggen gewoon contact met meer jongens om populair te worden, waardoor ze nog zelfverzekerder worden, oftewel arrogant.

Of jij vind ze bitcheszzzz omdat de meeste jongens er mee omgaan?
Met citaat reageren
Oud 14-04-2014, 15:12
Verwijderd
Citaat:
So true! Bij ons zijn dat van die blondharige tutjes, die iedere jongen versieren, en ze dan weer dumpen zegmaar. En elke jongen die erin trapt, jemig! En dan gaan die tutjes arrogant doen tegen normale meisjes. Maar naarmate de jongens volwassener lijken te worden, kijken ze gelukkig nu ook naar leuke meisjes . Stoer noem ik het niet, eerder dom
Met citaat reageren
Oud 14-04-2014, 18:30
Verwijderd
De enige reden waarom jullie die meisjes in kwestie bitchez(zzzz) noemen is jaloezie. Die meisjes zijn vaak gewoon een stuk interessanter dan de meisjes die in jullie ogen 'aardig' of 'leuk' zijn. De reden waarom jullie dit doen is om de verantwoordelijk van jezelf af te schuiven op anderen. Het is immers makkelijk te concluderen dat een jongen "geen smaak" heeft dan in de spiegel te kijken en te speculeren over je eigen tekortkomingen.

Ergens is het ook een natuurlijke reactie, wat dat betreft.
Met citaat reageren
Oud 14-04-2014, 19:58
Verwijderd
Citaat:
De enige reden waarom jullie die meisjes in kwestie bitchez(zzzz) noemen is jaloezie. Die meisjes zijn vaak gewoon een stuk interessanter dan de meisjes die in jullie ogen 'aardig' of 'leuk' zijn. De reden waarom jullie dit doen is om de verantwoordelijk van jezelf af te schuiven op anderen. Het is immers makkelijk te concluderen dat een jongen "geen smaak" heeft dan in de spiegel te kijken en te speculeren over je eigen tekortkomingen.

Ergens is het ook een natuurlijke reactie, wat dat betreft.
Sommige meisjes willen het gewoon zijn en gedragen zich ernaar. Dan hoeven wij ze geen bitch te noemen. Dat is gewoon vanzelfsprekend.
En interessant kan best kloppen. Het is wat je maar net wilt.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten