Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-04-2014, 16:14
MarcWeller
MarcWeller is offline
Hallo,
Weet iemand na ongeveer hoeveel tijd je pupillen weer normaal zijn? bijv ik drop om 12 uur, en de laatste neem ik om 5-6 uur, heb ik dan rond 11-12 uur savonds normale pupillen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-04-2014, 19:02
Prospect
Prospect is offline
Nadat je geslapen hebt zijn je pupillen heel waarschijnlijk weer klein. Als je thuis komt en je ouders zitten nog op de bank, zorg dan gewoon even dat je met een zaklamp (of ander licht) in je ogen schijnt, daar worden je pupillen ook klein van. Echter niet lang, dus zeg gewoon dat je heel moe bent en morgen verteld hoe het was en dat je nu naar bed gaat.
Maar als dat het is waar je bang voor bent: ik heb meerdere keren met flinke doppen (en dan ook echt flink, je ziet het supergoed bij mij) langs m'n vader/moeder in de auto gezeten en ze hebben nog nooit iets gemerkt

O ja, ik heb één keer tot drie dagen later last gehad van grote pupillen. Maar dat was ook maar alleen die ene keer, waar het door gekomen is weet ik niet
Met citaat reageren
Oud 20-04-2014, 19:05
nikooo
nikooo is offline
Ik heb in Quest gelezen dat het minimaal 4 uur duurd dus ga ervan uit 4 tot 6 uur
Met citaat reageren
Oud 20-04-2014, 19:07
Prospect
Prospect is offline
Citaat:
Ik heb in Quest gelezen dat het minimaal 4 uur duurd dus ga ervan uit 4 tot 6 uur
Het effect duurt gemiddeld tussen de 4 en 6 uur, ik denk dat je dat gelezen hebt
Eerder dan dat je geslapen hebt worden je ogen echt niet klein.
Met citaat reageren
Oud 21-04-2014, 07:40
nikooo
nikooo is offline
Ooo dat zou ook wel kunnen, naja die Quest ligt vast nog wel ergens in een laatje zoek ik ooit nog wel eens op
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten