Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-04-2013, 11:16
Aaronsinteur
Aaronsinteur is offline
Hoe koop je nou een condoom?

Het lijkt me zo raar als je om 13:00 bijvoorbeeld de Kruidvat binnenloopt en vraagt mag ik een pakje condoom helemaal als er veel mensen bij staan

Hoe doe ik het zodat ik me er bij op me gemak voel?
Met citaat reageren
Oud 03-04-2013, 11:31
Verwijderd
Je koopt toch condooms omdat je seks gaat hebben? Wat men hooguit denkt is 'Lekker bezig, knul! Have at it!'

Stop dat gepussy en koop die shit man. Het is een stuk beroerder als je een zwangerschapstest en MAP tegelijkertijd moet afrekenen.
Met citaat reageren
Oud 03-04-2013, 11:34
bierkoning
bierkoning is offline
Citaat:
Je koopt toch condooms omdat je seks gaat hebben? Wat men hooguit denkt is 'Lekker bezig, knul! Have at it!'

Stop dat gepussy en koop die shit man. Het is een stuk beroerder als je een zwangerschapstest en MAP tegelijkertijd moet afrekenen.
Dit, en als je nog geen condooms durft te halen, ben je er misschien nog niet aan toe om aan seks te beginnen.
Oud 03-04-2013, 11:53
Verwijderd
Citaat:

Het lijkt me zo raar als je om 13:00 bijvoorbeeld de Kruidvat binnenloopt en vraagt mag ik een pakje condoom helemaal als er veel mensen bij staan

Er zijn ook winkels waar je ze zelf kan pakken dan hoef je er dus niet om te vragen. Of bestel via Internet.
Met citaat reageren
Oud 03-04-2013, 11:59
Verwijderd
Gewoon doen. Niet dat ik er ervaring mee heb :'). Maar bij mij in de huurt kan je t volgens mij gewoon pakken. En ach, wat boeit het jou wat de winkelier ervan denkt?

Nu we toch bezig zijn: een vriendin van me moest ooit de morning-afterpil halen in een drogisterij vlakbij school. Dus het kan "erger" (awkwarder).
Met citaat reageren
Oud 03-04-2013, 12:08
NaamInGebruik
NaamInGebruik is offline
Citaat:

Kan wel, zo doe ik het iig. Kan me wel herinneren dat ik het vroeger ook niet chill vond en eerst door de winkel liep totdat er weinig mensen (bij de kassa) stonden. Je kan natuurlijk op een rustig moment gaan, als de winkel nét open is, of bijna dicht. Als je keer op koude regen dag in de stad bent.

Kassa medewerkers kijken er weinig van op, die verkopen die dingen aantal keer per dagen, elke dag van de week. Om een scheermesje vragen, battarijen of condooms boeit ze weinig.

Citaat:
Dit, en als je nog geen condooms durft te halen, ben je er misschien nog niet aan toe om aan seks te beginnen.
Ik ken mensen van 24 die een stad of 3 dorpen verder rijden om daar condooms te kopen zodat ze niemand tegen komen die ze kennen
Met citaat reageren
Oud 03-04-2013, 12:15
OnlineGokker
OnlineGokker is offline
In het begin vond ik het ook altijd ''verschrikkelijk'' om condooms in de supermarkt/drogisterij te kopen. Ik kocht altijd via een online winkel ; http://www.dildogigant.netheb daar goeie ervaringen mee en ze verzenden in zo'n ''kale'' grijze doos zonder naam enzo dus dat is wel fijn.
Met citaat reageren
Oud 03-04-2013, 13:55
Verwijderd
Whoehaha! Die bedrijfsnaam!
Met citaat reageren
Oud 03-04-2013, 14:12
Verwijderd
Je moet gewoon lekker naar de winkel gaan en fucking stoer kijken terwijl je ze koopt. Als er dan ook nog eens een knappe kassière is niet vergeten een knipoogje uit te delen en zachtjes over haar hand te strelen terwijl je met je tong verleidelijke bewegingen maakt.
Met citaat reageren
Oud 03-04-2013, 14:34
Verwijderd
Er zijn ook automaten
Met citaat reageren
Oud 03-04-2013, 15:15
tomska
tomska is offline
Citaat:
Je moet gewoon lekker naar de winkel gaan en fucking stoer kijken terwijl je ze koopt. Als er dan ook nog eens een knappe kassière is niet vergeten een knipoogje uit te delen en zachtjes over haar hand te strelen terwijl je met je tong verleidelijke bewegingen maakt.

eerste keer dat ik condooms kocht gaf ik wel knipoog maar dat laaste niet ;D

maar het is echt niet erg ofsow en die mensen die daar zijn zie je verder toch nooit (hoop ik) dussss
Met citaat reageren
Oud 03-04-2013, 18:06
Verwijderd
Gewoon naar binnen lopen. geen gezeik, vragen om een pakkie condooms en weglopen
Met citaat reageren
Oud 03-04-2013, 20:45
Verwijderd
Citaat:
Ja en toen had je een winkelverbod te pakken... Hahaha. Niet zo mans praten..
Met citaat reageren
Oud 03-04-2013, 21:36
huntingyade
huntingyade is offline
Citaat:
Ja en toen had je een winkelverbod te pakken... Hahaha. Niet zo mans praten..
als je dat krijgt heb je het niet goed gedaan
Oud 04-04-2013, 23:02
tripster
tripster is offline
Ze gaan je echt niet uilachen, iedereen met een geslaagd liefdesleven heeft seks.
Met citaat reageren
Oud 05-04-2013, 13:33
Verwijderd
Gewoon kopen. Als hun je uit gaan lachen dan weten ze zelf ook wel dat je de volgende x niet meer durft (en dat betekend voor hun dus weer minder geld )
Met citaat reageren
Oud 05-04-2013, 14:06
loveyou123
loveyou123 is offline
bestel ze op condoomanoniem.nl anoniem dus!!!
Met citaat reageren
Oud 06-04-2013, 12:10
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Ik ken mensen van 24 die een stad of 3 dorpen verder rijden om daar condooms te kopen zodat ze niemand tegen komen die ze kennen
Daarvoor geldt precies hetzelfde, die zijn er nog niet aan toe om seks te hebben. Mijn hemel zeg.
Oud 06-04-2013, 21:10
Ikbensoraya
Ikbensoraya is offline
Citaat:
En als ze vraagt of je er een zakje bij wilt moet je niet vergeten te zeggen dat je vriendin niet zo lelijk is dat da nodig is
Met citaat reageren
Oud 10-04-2013, 22:54
Mr.Banana
Mr.Banana is offline
Citaat:

Hoe koop je een condoom?

Nou ehh... precies zoals je het zelf al zegt?

Trouwens, denk je nou echt dat je diezelfde middag nog op het prikbord hangt in de kantine?

tip: ga niet naar de kruidvat, als je bij de kruitvat werkt... Is nogal awkward...
Oud 11-04-2013, 16:26
BorderCross
BorderCross is offline
Citaat:
Hoe koop je een condoom?

Trouwens, denk je nou echt dat je diezelfde middag nog op het prikbord hangt in de kantine?

tip: ga niet naar de kruidvat, als je bij de kruitvat werkt... Is nogal awkward...
Waarom zou dat awkward zijn? Laat ze lekker met hun eigen zaken bemoeien en trek je er niets van aan.
Oud 12-04-2013, 13:19
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Hoe koop je een condoom?

Citaat:
Waarom zou dat awkward zijn? Laat ze lekker met hun eigen zaken bemoeien en trek je er niets van aan.
Inderdaad. Maar als je dan toch een winkel-tip wil: Bij Kruidvat staan ze volgens mij altijd bij de kassa en moet je er dus expliciet om vragen, terwijl je ze bij Etos (op de meeste plekken?) zelf kunt pakken. Dus als je dat minder eng vindt, ga vooral naar Etos.

Sowieso eigenlijk, want wat een pauperwinkel is Kruidvat
Oud 12-04-2013, 14:48
De_Meester_69
De_Meester_69 is offline
het is niet alsof ze gaan vragen waar je die condooms voor nodig hebt

godsamme
Met citaat reageren
Oud 12-04-2013, 18:30
BorderCross
BorderCross is offline
Citaat:
Inderdaad. Maar als je dan toch een winkel-tip wil: Bij Kruidvat staan ze volgens mij altijd bij de kassa en moet je er dus expliciet om vragen, terwijl je ze bij Etos (op de meeste plekken?) zelf kunt pakken. Dus als je dat minder eng vindt, ga vooral naar Etos.

Sowieso eigenlijk, want wat een pauperwinkel is Kruidvat
Hahaha, bij de Kruidvat hierzo staat het op de kassa, tegen de wand dus kan je het zelf gewoon pakken. En anders wat, moet je toestemming van de cassière hebben ofzo?
Oud 08-05-2014, 08:50
Sem1997
Sem1997 is offline
Bij de kruidvat is altijd zo genant! ik schaam me dan ook dood! rode kop erbij haha, ik bestel altijd online hoor
Met citaat reageren
Oud 08-05-2014, 10:28
pielemaus
pielemaus is offline
Mijn ervaring is juist dat de kruitvatmeisjes zelf rode wangetjes krijgen, en niet weten waar ze kijken moeten als ik om advies vraag bij de stelling met sexspeeltjes.
Met citaat reageren
Oud 08-05-2014, 10:42
WolterB
WolterB is offline
Ik mag hopen dat de topicstarter na meer dan een jaar inmiddels wel wat gekocht heeft.
Oud 08-05-2014, 18:00
Rachelll
Rachelll is offline
Je kan naar een andere stad, bij sommige tankstations kun je het ook halen en anders gewoon eroverheen zetten!

Groetjes
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten