![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Gewoon doen. Niet dat ik er ervaring mee heb :'). Maar bij mij in de huurt kan je t volgens mij gewoon pakken. En ach, wat boeit het jou wat de winkelier ervan denkt?
Nu we toch bezig zijn: een vriendin van me moest ooit de morning-afterpil halen in een drogisterij vlakbij school. Dus het kan "erger" (awkwarder). |
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
Kassa medewerkers kijken er weinig van op, die verkopen die dingen aantal keer per dagen, elke dag van de week. Om een scheermesje vragen, battarijen of condooms boeit ze weinig. Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
In het begin vond ik het ook altijd ''verschrikkelijk'' om condooms in de supermarkt/drogisterij te kopen. Ik kocht altijd via een online winkel ; http://www.dildogigant.netheb daar goeie ervaringen mee en ze verzenden in zo'n ''kale'' grijze doos zonder naam enzo dus dat is wel fijn.
|
![]() |
||
Citaat:
eerste keer dat ik condooms kocht gaf ik wel knipoog maar dat laaste niet ;D maar het is echt niet erg ofsow en die mensen die daar zijn zie je verder toch nooit (hoop ik) dussss |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Nou ehh... precies zoals je het zelf al zegt? Trouwens, denk je nou echt dat je diezelfde middag nog op het prikbord hangt in de kantine? tip: ga niet naar de kruidvat, als je bij de kruitvat werkt... Is nogal awkward...
||
Citaat:
|||
Citaat:
Citaat:
Sowieso eigenlijk, want wat een pauperwinkel is Kruidvat ![]()
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Condooms kopen... Verwijderd | 16 | 13-04-2012 20:47 | |
Seksualiteit |
Condooms kopen.... Maraska | 42 | 28-10-2008 18:56 | |
Seksualiteit |
Condoom kopen zonder verlegenheid en Rode gezicht..Hoe?? Prow | 7 | 19-08-2004 20:37 | |
Seksualiteit |
Condooms kopen... Alweer? Nee! (voor anaal gebruik) Jozzy | 18 | 25-11-2002 21:47 | |
Verhalen & Gedichten |
[Column] Condooms Verwijderd | 23 | 21-10-2002 13:43 | |
Seksualiteit |
Hij wilt geen condoom kopen? Verwijderd | 43 | 16-03-2002 21:50 |