Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-05-2014, 22:14
brunettespy
brunettespy is offline
mijn vriend en ik hebben al een hele tijd seks maar de laatste half jaar lijkt het wel of zijn zaakje dikker is geworden. de lengte van de standaard durex condooms is wel goed alleen de breedte niet en het enige wat we zien in de drogisterij is extra large. maar dat heeft toch te maken met de lengte, niet met de breedte toch? we moeten snel kijken wat we als vervanging kunnen gebruiken want het is echt te dik voor die condoom.
Oud 14-05-2014, 00:06
Rachelll
Rachelll is offline
Volgens mij is XL gewoon voor breedte en lengte, en als hij niet lang genoeg is voor het condoom rol je hem er toch niet helemaal omheen, dat geeft niks! Gewoon xl proberen want een te strakke condoom is niks, dan voelt hij helemaal niks meer.

Groetjess
Met citaat reageren
Oud 14-05-2014, 00:38
Verwijderd
XL is in zn geheel groter dus ook qua breedte. Ik heb de my.size van christine le duc. 10 voor 10 euro dus prima geprijsd. Maar je kan ze natuurlijk ook bestellen via internet.
Een te strakke zittende condoom kan sneller scheuren en het lijkt me voor je vriend ook niet fijn voelen.
Met citaat reageren
Oud 14-05-2014, 08:35
Verwijderd
Waarom kiezen jullie niet voor iets anders, jullie zijn toch al een tijdje samen?
Met citaat reageren
Oud 14-05-2014, 09:37
Verwijderd
Citaat:
Een te strakke zittende condoom kan sneller scheuren en het lijkt me voor je vriend ook niet fijn voelen.
Volgens mijn op één na favoriete hoer scheuren condooms juist sneller als ze te groot zijn. Dan krijg je er vouwtjes in en daardoor ook extra wrijving.
Met citaat reageren
Oud 14-05-2014, 10:19
Verwijderd
Na een halfjaar zou ik een kind opofferen om van condooms af te zijn.
Met citaat reageren
Oud 14-05-2014, 21:27
Verwijderd
Citaat:
Volgens mijn op één na favoriete hoer scheuren condooms juist sneller als ze te groot zijn. Dan krijg je er vouwtjes in en daardoor ook extra wrijving.
Te groot is sowieso niet goed. Dan rolt ie af in je kut.
Maar ik heb dus weleens pikken waar een normale condoom amper overheen past en dan voel ik gewoon dat ie op knappen staat...maar die grote condooms heb ik pas bij 3 heren hoeven gebruiken. Want de meeste mannen zijn klein of normaal geschapen.
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten