Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-05-2014, 20:20
Verwijderd
nou we zullen maar direct beginnen,

in de vakantie ben ik een meisje tegengekomen, ze was super leuk enzo en we hebben veel met elkaar geflirt enzo, ik kreeg van haar vrienden te horen dat ze me leuk vond, en ik was haar van plan vrijdag(morgen) te vragen.... alleen kreeg ik net van een vriendin te horen dat ze toch wel weer op een ''ander type'' valt, en ze negeert me nu ook btw.

heeft iemand tips? ik heb nu geen idee wat ik moet doen.... ik denk dat het beter is haar gwn met rust te laten, maarja ze is gwn zo leuk

groetjes een verlegen jongen
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-05-2014, 20:25
Elin3
Elin3 is offline
Als ze je negeert lijkt het me nu geen goed moment om haar verkering te vragen. Dan is de kans dat ze "ja" zegt natuurlijk al een stuk kleiner.

Wanneer een meisje op een ander type jongen valt dan dat jij bent, sluit dat niet uit dat ze ook gevoelens kan hebben voor jou of voor welke andere jongen dan ook wat niet perfect dat type is. Daar zou ik me dus niet bang door laten maken
Oud 16-05-2014, 06:27
Verwijderd
Heb je soms een idee hoezo ze me negeert? Dat vroeg ik me af :/
Met citaat reageren
Oud 16-05-2014, 06:59
Verwijderd
Waarschijnlijk omdat ze je niet ziet zitten. Je kan het dus wel vergeten.
Met citaat reageren
Oud 20-05-2014, 20:08
Verwijderd
Haha, ik had zoiets al aangenomen.... alleen begint ze nu opeens weer met hartjes en hou van je te sturen, ze had ook sorry gezegd omdat ze zo deed maar ik ben niet echt verliefd meer op haar.
Tja, zal ik weer op dr ingaan of dr nu gaan negeren?
Met citaat reageren
Oud 21-05-2014, 09:09
Verwijderd
Nou, als je niet verliefd op haar bent, dan niet hè. En als je toch wel verliefd op haar bent, dan wel. En als je twijfelt, dan kun je het proberen om te kijken of de gevoelens terugkeren. Of je laat het gaan, want ze gaat vast weer dit gedrag vertonen.
Met citaat reageren
Oud 21-05-2014, 15:58
JustTalk
JustTalk is offline
Citaat:
alleen kreeg ik net van een vriendin te horen dat ze toch wel weer op een ''ander type'' valt
Dit is informatie uit tweede hand, kun je evengoed naast je neerleggen (wie weet is die vriendin misschien jaloers, gunt ze je dat geluk niet). Je kan daarin op je eigen oordeel afgaan en haar gewoon vragen.

Een NEE heb je al, een JA kun je krijgen.

Verwacht een NEE
Krijg je een JA (mooi meegenomen)

Citaat:
en ze negeert me nu ook btw.
Hoe komt dat nu ?

Weet je, dit kan terug die immer lastige menselijke psychologie zijn.

Citaat:
groetjes een verlegen jongen
Je bent verlegen zeg je ? Misschien wil ze je uit je tent lokken ? Misschien negeert ze je daarom ? Misschien speelt ze een spelletje met je ? Houd ze daarvan ? Het kan van alles zijn... (heb ik zelf ook totaal geen idee over)

Vraag is, wat voel je zelf aan ? En hoe ver ben je zelf bereid te gaan ?

Je hebt mensen die van de liefde liefst een SPEL maken (verliefdheid en al die andere onzin). En je hebt mensen die de liefde ernstiger benaderen. En je hebt natuurlijk al die wegen tussenin.

Heb je zin om haar uit te vragen ?
Zo ja, gewoon doen (je ziet wel wat het geeft).

Durf je niet, of wil je liever niet.
Laat het dan zo.

Er zijn genoeg bloemen in de wei.
Je vindt dan wel iemand die (beter) bij je past.

Succes!

Groetjes,
JustTalk
Met citaat reageren
Oud 21-05-2014, 17:18
Verwijderd
Citaat:
Dit is informatie uit tweede hand, kun je evengoed naast je neerleggen (wie weet is die vriendin misschien jaloers, gunt ze je dat geluk niet). Je kan daarin op je eigen oordeel afgaan en haar gewoon vragen.

Een NEE heb je al, een JA kun je krijgen.

Verwacht een NEE
Krijg je een JA (mooi meegenomen)

Hoe komt dat nu ?

Weet je, dit kan terug die immer lastige menselijke psychologie zijn.

Je bent verlegen zeg je ? Misschien wil ze je uit je tent lokken ? Misschien negeert ze je daarom ? Misschien speelt ze een spelletje met je ? Houd ze daarvan ? Het kan van alles zijn... (heb ik zelf ook totaal geen idee over)

Vraag is, wat voel je zelf aan ? En hoe ver ben je zelf bereid te gaan ?

Je hebt mensen die van de liefde liefst een SPEL maken (verliefdheid en al die andere onzin). En je hebt mensen die de liefde ernstiger benaderen. En je hebt natuurlijk al die wegen tussenin.

Heb je zin om haar uit te vragen ?
Zo ja, gewoon doen (je ziet wel wat het geeft).

Durf je niet, of wil je liever niet.
Laat het dan zo.

Er zijn genoeg bloemen in de wei.
Je vindt dan wel iemand die (beter) bij je past.

Succes!

Groetjes,
JustTalk
haha wow, bedankt voor je tijd en informatie
ik denk dat ik haar maar gwn vraag, dan kom ik er vanzelf achter.
dat ze op een ander type valt klopt wel, heeft ze zelf nog gezegd :/

maarja ik zal er het beste van maken en kijken wat er gebeurd
Met citaat reageren
Oud 28-05-2014, 12:14
InezLeeuwx
InezLeeuwx is offline
Dat ze je negeerde kan ook zijn omdat ze verlegen was ofzo (zelfs het stoerste meisje kan verlegen zijn trust me). Meisjes zijn ingewikkeld hahahaha
Met citaat reageren
Oud 28-05-2014, 13:07
Verwijderd
Citaat:
Dat ze je negeerde kan ook zijn omdat ze verlegen was ofzo (zelfs het stoerste meisje kan verlegen zijn trust me). Meisjes zijn ingewikkeld hahahaha
haha meisjes zijn zeker ingewikkeld! blijkt dat ze me nu onder 4 ogen wil spreken en zich wil verontschuldigen..... maar zal kijken wat er van komt
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten