Advertentie | |
|
![]() |
|
Zelf een paar dagen geleden uit de kast gekomen (eerder ondergoed la want het is half half (bi) ) in gesloten kringen (beste vriend(innen) en ouders, samen met 3 andere mensen (kwam ik dus ook pas toen achter
![]() Maar het ligt er dus aan wat voor ouders en vrienden heb jij? echte vrienden zullen je niet in de steek laten als je het hun vertelt en ouders al helemaal niet! Geen idee of je hier wat mee kan maar: Heel veel succes! ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En dan aan je beste vrienden/vriendinnen. Op school zou ik niet direct doen. Succes! |
![]() |
|
![]() |
Is er dan een gevaarlijke manier om uit de kast te komen dan? Ik ben zelf hetero maar mijn tip zeg het als eerst aan je ouders en daarna aan je vrienden. Als ze er lullig over gaan doen of geen vrienden meer met je zijn zijn het geen echte vrienden. Daarnaast kan je ook gewoon mensen testen op hun mening over homo's door subtiel vragen over die dingen te stellen of het een keer op te brengen en je vraagt gewoon aan de mensen waarvan je weet dat je die kan vertrouwen of ze het niet gaan rond lullen dan zal je er niet mee gepest worden dat is zeker. Daarnaast vind ik het al idioot dat je daarom iemand pest omdat hij homo is. Er is nooit een goede reden voor pesten.
|
![]() |
|
![]() |
Als eerste thuis zeggen, waarschijnlijk heeft iedereen het al wel door (Dat is vaak zo). Vertel het daarna aan je beste vriend(innen) en kijk hoe het opgepakt word. De rest hoeft het niet te weten en als ze het vragen zeg je gewoon ja dus? heb je er last van? zeggen ze ja kun je mooi zeggen: hoeft niet want jou zou ik nooit willen.
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Weerwolfspel #71 Verwijderd | 500 | 10-08-2010 18:52 | |
Verhalen & Gedichten |