Hoi,
ik ben 6,5 week geleden uitgegleden s'nachts om 3 uur tijdens het uitgaan. ik kon mijn knie en enkel vanaf het begin niet meer goed gebruiken. ben gelijk naar de ehbo gebracht en daar gekoelt. daarna door gegaan naar het ziekenhuis. daar hebben ze foto's gemaakt en heeft er een arts naar gekeken. hij constateerde dat mijn enkel en kniebanden verrekt waren en ik hoefte ook niet weer te komen. ik vond het een beetje raar gaan in het ziekenhuis, had het gevoel dat ze me weg wilden hebben. maar dat ter zijde. nu had ik een week later al een reguliere afspraak bij de fysio staan waar ik al liep voor mijn knie. ik heb haar uitgelegd wat er gebeurd was en dat mijn enkelbanden en kniebanden volgens het ziekenhuis verrekt waren. ik trok mijn schoen en sok uit en het eerste wat ze zegt is, je enkelband is duidelijk gescheurd. ik had dus ook een bloeduitstorting onder aan de voet. nu heb ik de eerste week dus rondjes gedraait met mijn voet omdat ik die als oefening mee kreeg van het ziekenhuis. dit mocht dus blijkbaar juist niet. Mijn enkel is na een lange tijd in tape nu na 6,5 week nog steeds erg dik, normaal zie ik dat bot aan de zijkant, deze is nu niet te zien. mijn vraag is dan oook of iemand weet hoelang zo'n enkel dik kan blijven en wat ik het beste zou kunnen doen?
.
|