Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-07-2014, 13:02
larsie140
larsie140 is offline
Beste Allemaal,

Ik zit in een dilemma en ik hoop dat één van jullie me hierbij kan helpen. Ik ben van plan om komend schooljaar in Rotterdam te studeren, maar nu twijfel ik of ik bij het RSC wil of niet. Ik hoorde namelijk van iemand dat je een groot nadeel hebt als je familie of vrienden niet bij het RSC hebben gezeten en het dus een stuk lastiger wordt als lid dan voor andere studenten die wel mensen kennen die bij het RSC hebben gezeten. Ook ga ik in me eentje volgend jaar naar Rotterdam toe en ken ik geen mensen die daar (gaan) studeren, dus moet ik me ook alleen inschrijven voor de Eurekaweek en voor het logeren in een studentenhuis. Maar zat één van jullie in het zelfde schuitje toen hij/zij in zijn eentje ging studeren en eigenlijk niemand kende die bij het RSC zat? Zo ja wat was jullie ervaring hier mee (hoeft niet perse van het RSC te zijn)? Verder vroeg ik me af wat voor types er precies bij het Corps zitten. Ik weet wel dat het voornamelijk wel kakkers zijn, maar niet alle kakkers zijn in mijn ogen hetzelfde. Ik hockey zelf ook, heb het niet slecht thuis en kan het vaak met iedereen wel vinden, maar je hebt ook van die balletjes die heel erg verwaand en arrogant zijn en dat ben ik niet echt. Is het dan aan te raden bij het RSC te gaan of eerder bij een ander soort vereniging? Ik vroeg me deze dingen namelijk af, omdat het me wel leuk lijkt maar ik niet weet of het gebruikelijk is aangezien ik er niemand ken en ik niet weet of ik er tussen pas! Alvast bedankt voor de moeite om een reactie te plaatsen!
Advertentie
Oud 07-07-2014, 15:25
Elin3
Elin3 is offline
Crossposten is niet de bedoeling. Dit topic wordt gesloten.

Regels voor berichten