Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Het hoort er wel bij maar het is niet onmisbaar je kan ook gewoon verliefd op elkaar zijn zonder seks hangt er van af welke leeftijd je bent en of jij of je partner er aan toe zijn. Het is onzin dat een relatie zonder sex een vriendschap is want er zijn ook friends with benefits en die hebben geen liefde relaties die doen het alleen voor de sex.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Het is in het algemeen ongetwijfeld mogelijk een relatie te hebben zonder seks, er zijn niet voor niets aseksuelen. Daarnaast genoeg stellen die op zich niet aseksueel zijn maar wel bij elkaar blijven ondanks dat de seks er niet meer is en die ongetwijfeld verder best gelukkig, of op zijn minst tevreden, met elkaar zijn.
Voor mijzelf zou dat niet werken, dan liever geen relatie. |
![]() |
|
Okee je kan dus aseksueel zijn (met zn tweeen) en dan geen seks willen/hebben in je relatie. Daar gaat het denk ik niet over.
@ teeto: Dus eerst een vraag aan de vraagsteller, gaat het hier over seksuele stellen? Ik denk, dat een relatie gestript van alle fysieke gebaren van affectie mogelijk is, maar over de definitie van zo'n relatie en wat dat precies betekent voor beide individuen laat ik de volgende poster kwebbelen ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Je hebt ook vrijwillige cuckolds, die houden ervan om weinig/geen seks te hebben terwijl de ander zich buitenechtelijk uitleeft. En er zijn ook best veel mensen voor wie kuisheid een kink is, die dragen dan bijvoorbeeld moderne kuisheidsgordeltjes. Voor die twee groepen is juist het gebrek aan seks onmisbaar in een relatie. Als TS alleen maar wil horen of de forummers hier graag neuken of niet moet 'ie geen algemene vraag stellen. |
![]() |
||
Citaat:
Cuckolds worden juist opgewonden bij het feit dat hun partner met anderen aan het seksen is en dat leidt weer tot seks tussen de cuckold en zijn/haar partner. |
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
De norm is het dan weer niet, natuurlijk. Maar de TS vraagt niet naar de norm, de vraag is wat er mogelijk is. Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Ik ben aseksueel. Ik weet dat ik best verliefd kan worden op een meisje, zonder dat de idee naar boven komt dat ik daar ooit seks mee moet hebben. Ik ben hetero, ik heb totaal geen gevoelens voor mannen. Als ik verliefd word, is dat op een vrouw, en niets anders. Maar seks met een vrouw vind ik ronduit degoutant. Evenals wat de maatschappij een mooie, sexy naakte vrouw zou noemen, trekt me in het geheel niet aan. Ik zou perfect een liefdevolle relatie kunnen aangaan zonder seks, indien de partner daar ook voor openstaat. Het is volgens mij dus mogelijk. Al ben ik op dit moment best blij dat ik vrijgezel ben, want dan heb je ook de last niet van een partner en doe je lekker je zin. Masturbeer ik als aseksueel? Jazeker, maar dan zo weinig mogelijk en alleen met de bedoeling om dat irritante gevoel weg te krijgen. En op dat moment denk ik liefst aan niks, want als ik aan een vrouw denk terwijl ik masturbeer, dan 'lukt' het niet. Is dit afwijkend gedrag? Ik vind van niet, ik kan perfect normaal functioneren in de wereld om me heen. En wat een ander daarvan denkt, interesseert mij eigenlijk niet.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Dat gevoel bij masturberen is zoiets als 'dringend naar de wc moeten'. Ik ervaar er geen genot in. Al ben ik op het einde wel blij dat ik ervan af ben. Dat is de beste manier hoe ik het kan verwoorden. |
![]() |
|
![]() |
En verliefd worden gaat bij mij dus puur op de persoonlijkheid. Het karakter van dat meisje, haar interesses, haar visie op de wereld, haar toekomstvooruitzichten. Kortom hoe zij als persoon in de wereld staat, en hoe zij naar die wereld kijkt. Maar uiterlijke kenmerken zijn echt ondergeschikt. Het maakt mij geen zak uit of ze nu blond, of brunette, of ros is, of wat de maat van haar borsten is, of ze al dan niet geschoren is op de intieme regionen, ... dat maakt mij niet uit, terwijl ik het gevoel heb dat dit bij anderen meestal de eerste zaken zijn waar ze naar kijken eer ze iemand aantrekkelijk vinden. Men moet al te vaak eerst 'uiterlijk' iemand mooi vinden, voor men toenadering zoekt. Bij mij gaat dat niet op.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Bedankt dat je de moeite hebt genomen om het uit te leggen! Ik vind het altijd interessant, hoe andere mensen dingen ervaren en probeer me altijd wel in te leven in anderen. Ja soort van tintelingen/rillingen, ik snap wat je bedoelt. Dat van dat "dringend naar de wc moeten" is tijdens het m'beren of meer bij de : "ontlading"? Ik weet namelijk wel, dat sommigen gasten het gevoel van klaarkomen een beetje te vergelijken vinden met het gevoel wat je hebt wanneer je eindelijk naar de wc kan nadat je het een tijd op hebt moeten houden. Groeten! |
![]() |
|
Seks is meer dan alleen lust, je hebt een relatie met elkaar omdat je om elkaar geeft en met geluk die gene ook de ware is. En met seks deel je de liefde met elkaar vandaar ook: Liefde bedrijven. Dus naar mijn mening, als er geen behoefte is aan seks dan is er ook geen aantrekkingskracht, zonder aantrekkingskracht moet je eens gaan bedenken of de gevoelens inderdaad wel meer zijn dan alleen maar vriendschap en niet gewoon een vergissing.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
sexrelatie.....ja of nee sanne60 | 52 | 06-07-2006 19:24 | |
Seksualiteit |
Wat is seks voor jou? Beryll | 53 | 13-04-2004 21:43 | |
Liefde & Relatie |
kan liefde zonder sex? PuNkNoTdEaD | 108 | 19-11-2003 22:16 | |
Seksualiteit |
Wachten met sex tot na het huwelijk JesusLovesYou | 84 | 16-02-2003 09:03 | |
Liefde & Relatie |
Afknappen op meisjes die verkracht zijn? cliene | 81 | 20-01-2003 18:59 | |
Liefde & Relatie |
Denk jij seksueel aan de persoon waar je op verliefd bent? ^AmArU^ | 40 | 19-04-2002 15:25 |