Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Studeren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-08-2014, 18:09
jfrizzar
jfrizzar is offline
Hallo ik ga naar de koning willem 1 college in den bosch. Ik ga de opleiding Bouw infra Architectuur volgen. Maar voor mijn opleiding heb ik maar 4 boeken nodig die in totaal 71 euro kosten. Is dit normaal of moet ik meer boeken bestellen? Ik kan mijn opleiding ook niet vinden op vandijk.nl.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-08-2014, 18:25
ThomasJu
ThomasJu is offline
Zijn dat niet alleen de boeken voor het eerste kwartaal? Of misschien gebruiken ze wel boeken die ze zelf geschreven hebben (en dus niet ergens anders kan kopen).

Hebben ze aangegeven dat je je boeken via vandijk moet bestellen? Kan je het boek wel vinden als je de titel invult in de zoekbalk bovenaan de website?
Met citaat reageren
Oud 12-08-2014, 19:26
Pluis
Pluis is offline
Je kunt altijd even bij je school navragen of je echt maar 4 boeken nodig hebt. Op zich is het geen drama als je niet alles op je eerste schooldag hebt (zeker als de informatie vanuit school niet zo duidelijk is). Je kunt boeken altijd later nog bestellen.
Oud 12-08-2014, 21:12
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Soms heb je maar een beperkt aantal echte boeken en gebruik je verder vooral readers die je op school zelf aan kunt schaffen. Dat was bij mijn studie ook wel zo (maar wel pas in de hogere jaren).
Oud 12-08-2014, 21:40
jfrizzar
jfrizzar is offline
Citaat:
Zijn dat niet alleen de boeken voor het eerste kwartaal? Of misschien gebruiken ze wel boeken die ze zelf geschreven hebben (en dus niet ergens anders kan kopen).

Hebben ze aangegeven dat je je boeken via vandijk moet bestellen? Kan je het boek wel vinden als je de titel invult in de zoekbalk bovenaan de website?
De boeken die ik heb bestelt zijn voor nederlands en rekenen die zijn goed voor 4 jaar op mijn opleiding. Maar ik vind 3 boeken maar te weinig voor 4 jaar.
Met citaat reageren
Oud 12-08-2014, 23:31
ThomasJu
ThomasJu is offline
Citaat:
De boeken die ik heb besteltD zijn voor nederlands
Die boeken zijn iig niet overbodig

Dan heb je inderdaad waarschijnlijk nog meer boeken/readers nodig.
Verder moet je inderdaad even lezen wat de andere zeiden. Als je het echt wil weten moet je een mail sturen of even bellen. (als ze niet willen dat je dit doet hadden ze maar duidelijker moeten zijn...) Mijn boeken kan ik altijd kopen bij mn studievereeniging. Ik denk dat de docent na zich voorgesteld te hebben gaat uitleggen welk boek je nodig hebt en hoe je dat kan krijgen.

Als je via de mail een aantal titels te weten krijgt kan je alvast zoeken of er 2de hands iets te vinden is. (van mensen die vorig jaar gestopt zijn bijvoorbeeld, dat zijn vaak prima boeken)

Maar je hoeft je er nog niet heel druk om te maken, als je tegenwoordig iets besteld is het binnen een paar dagen binnen. Succes alvast met je opleiding!
Met citaat reageren
Oud 13-08-2014, 19:20
jfrizzar
jfrizzar is offline
Citaat:
Die boeken zijn iig niet overbodig

Dan heb je inderdaad waarschijnlijk nog meer boeken/readers nodig.
Verder moet je inderdaad even lezen wat de andere zeiden. Als je het echt wil weten moet je een mail sturen of even bellen. (als ze niet willen dat je dit doet hadden ze maar duidelijker moeten zijn...) Mijn boeken kan ik altijd kopen bij mn studievereeniging. Ik denk dat de docent na zich voorgesteld te hebben gaat uitleggen welk boek je nodig hebt en hoe je dat kan krijgen.

Als je via de mail een aantal titels te weten krijgt kan je alvast zoeken of er 2de hands iets te vinden is. (van mensen die vorig jaar gestopt zijn bijvoorbeeld, dat zijn vaak prima boeken)

Maar je hoeft je er nog niet heel druk om te maken, als je tegenwoordig iets besteld is het binnen een paar dagen binnen. Succes alvast met je opleiding!
Bedankt !
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten