Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-08-2014, 19:37
Dystrix
Dystrix is offline
Hallo,

Beste mensen ik zit in een zware periode in me leven.

Ik ben een kleine 2 maand geleden gedumpt door me vriendin.
Ik was/ben er echt kapot van. Lijkt me logisch als je al je liefde, passie en tijd in de relatie steekt voor 1.5 jaar

Nadat ze me gedumpt heeft bleef ze mij hoop geven dat ze misschien wel van me houd, dus ik ging er vol voor.
Maar telkens weer werd ze boos op mij om geen reden.

Alle hoop die ze gaf was voor niets, het was 1 grote leugen.
Ze heeft met andere jongen(s) afgesproken en dingen gedaan op de eerste date die de meesten niet zouden doen.

Zelfs toen bleef ze mij hoop geven dat ze van me houd.
En weer ben ik er ingetrapt en had ze weer met een jongen afgesproken.

Ik heb haar toen voor alles uitgemaakt en heeft ze dus mij geblokkeerd op alles waarop ik contact met haar kon opnemen.

Ik snap niet waarom ze mij dit heeft aangedaan ..

Het heeft me gekwetst en gebroken.

Dat het uit is dat is 1 ding, maar met mij feelings kloten gaat me te ver.

Ik heb geprobeerd om met haar af te spreken op allerlei mogelijke manieren om het op een goeie manier te kunnen afsluiten .. en nu is het op deze manier geëindigd.

Ik ben gekwetst en gebroken.
Ik ben boos maar echt heel erg verdrietig en het doet me erg pijn.

Ik voel me al klote sinds het eind van de relatie en huil mezelf bijna elke dag in slaap.
Ben gewoon in huilen uitgebarst bij mijn vrienden groep en ze steunen me wel.

Ik ben gewoon helemaal down ..

Ik wil me weer gelukkig voelen..

Het liefst met haar als vriend in me leven maar heb het gevoel dat dat niet mogelijk is.

Met een vriendelijke groet van een ongelukkige jongen van 20 jaar
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-08-2014, 19:49
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Paar dingen:

- Ten eerste, nogal eenzijdig verhaal. 'Ze wordt boos zonder reden'; er zal vast wel een reden voor zijn. Als jij die niet snapt is dat misschien wel (een deel van) het probleem? En als het écht steeds zonder reden is, waarom wil je dan in godsnaam wat met haar?

- 'Ze bleef me hoop geven door te zeggen dat ze van me houdt', eh ja, zo gaan veel relaties als ze uitgaan, het is raar, onbekend terrein en je hebt vaak nog steeds gevoelens voor elkaar. Weleens bedacht dat ze misschien gewoon eerlijk tegen je was?

- 'Ze heeft met andere jongens afgesproken blabla' Ja dus? Jullie hebben niks, ze mag doen wat ze wil.

- 'Ik heb haar voor alles uitgemaakt en heeft ze mij dus geblokkeerd (...) ik snap niet waarom ze mij dit heeft aangedaan'... serieus? :') Nee gek he dat ze geen zin in jou heeft als je zo tegen haar doet?

- 'Ik voel me klote, huil mezelf in slaap, blabla', misschien tijd om je er overheen te zetten en een ander te zoeken? Uit je beschrijving is ze blijkbaar intens gemeen tegen jou voor jouw gevoel en jij bent ook niet bepaald leuk tegen / over haar dus misschien is het beter als je gewoon verder gaat met je leven.

En serieus, je bent 20? Kom op zeg, stel je niet zo aan, ga dit soort onzin niet posten op een forum en praat gewoon met haar. Of niet en accepteer dat het over is en ga verder met je leven. Either way, verdoe je tijd niet met medelijden met jezelf hebben en op een scholieren forum over je 'problemen' te posten.
Oud 19-08-2014, 22:06
Prue Halliwell
Prue Halliwell is offline
"When your love lets you go, you only want love more" Dit is helaas zo, want emoties werken onlogisch.

Intussen ben je wel zover dat je weet dat je meisje een spelletje met je speelt. Waarom wil je daar (weer) een relatie mee? Want shame on her als ze het 1 keer doet, maar shame on you als ze het blijft doen!

Na anderhalve maand verdooft te zijn geweest is het nu tijd om te verwerken. Blijf niet in de verdriet hangen. Hiermee doe je jezelf nog meer pijn en dat is niet nodig. En in plaats van jezelf af te vragen wat je allemaal verkeerd heb gedaan, bedenk ook eens wat zij allemaal verkeerd heeft gedaan.... Want een relatie bestaat uit 2 personen.
Oud 20-08-2014, 08:23
hookee
hookee is offline
Citaat:
En serieus, je bent 20? Kom op zeg, stel je niet zo aan, ga dit soort onzin niet posten op een forum en praat gewoon met haar. Of niet en accepteer dat het over is en ga verder met je leven. Either way, verdoe je tijd niet met medelijden met jezelf hebben en op een scholieren forum over je 'problemen' te posten.
Als TS dit topic hier nooit was begonnen had hij ook nooit deze broodnodige schop onder z'n kont gekregen.
Also sprach der Forumhauptmann.

Dystrix, laat je niet wegsturen, het forum is voor iedereen.

Het is over met haar, zij heeft het hele hoofdstuk al afgesloten door door te gaan met haar leven. Ze heeft jou op de reservebank gezet maar altijd met de gedachte daarna ALTIJD weer op zoek te gaan naar een ander. Wees blij dat ze je geblokkeerd heeft, hoe minder je van haar weet des te makkelijker kun je afstand nemen. Zo kun jij ook weer verder.
Goed om te horen dat je goede vrienden hebt. Stop echter met praten en huilen over haar want dat gaat na 1,5 maand echt bij je vrienden irriteren. Zoek afleiding, er zijn echt veel meer prinsesjes op deze aarde.

Laatst gewijzigd op 20-08-2014 om 08:30.
Met citaat reageren
Oud 20-08-2014, 08:26
Qimm
Qimm is offline
Ze klinkt als een leuke meid... not.

Klaar, punt er achter en weer verder. You'll live
Oud 20-08-2014, 09:04
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Als TS dit topic hier nooit was begonnen had hij ook nooit deze broodnodige schop onder z'n kont gekregen.
Also sprach der Forumhauptmann.

Dystrix, laat je niet wegsturen, het forum is voor iedereen.

Het is over met haar, zij heeft het hele hoofdstuk al afgesloten door door te gaan met haar leven. Ze heeft jou op de reservebank gezet maar altijd met de gedachte daarna ALTIJD weer op zoek te gaan naar een ander. Wees blij dat ze je geblokkeerd heeft, hoe minder je van haar weet des te makkelijker kun je afstand nemen. Zo kun jij ook weer verder.
Goed om te horen dat je goede vrienden hebt. Stop echter met praten en huilen over haar want dat gaat na 1,5 maand echt bij je vrienden irriteren. Zoek afleiding, er zijn echt veel meer prinsesjes op deze aarde.
Het forum is voor iedereen en iedereen mag doen en laten wat hij wil. Ik stuur hem dus ook niet weg. Maar, als 20-jarige zou hij, in mijn ogen, wellicht iets anders met een dergelijke situatie / met zijn problemen om moeten gaan.
Oud 21-08-2014, 20:03
AnnieBannie
AnnieBannie is offline
oke kijk, miss was dit gedrag eerder ookal maar omdat je van dr houd accepteerde je het, je ging dr mee om en zag dr geen kwaad in. t is klote wat ze met je doed en ik weet precies hoe je je voelt. als zij zo met jou omgaat moet je accepteren dat het niets meer word, ookal zou zij jou nog willen, ik bedoel, waar is je trots? nu moet je voor jezelf kiezen. laat dat mens barsten! je houd van dr maar geloof me dat gevoel gaat voorbij. het kan lang duren maar t gaat voorbij. zoek afleiding en zeg tegen jezelf dat je sterk bent en dat wil blijven! en ten slotte, geen hand vol meiden, maar een land vol meiden
p.s. als dr nog een keer iets is en je wilt mn hulp stuur me pb
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten