Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Maar het lijkt me toch niet zo moeilijk om plaatjes van lijdende mensen te vinden. Zoek eens op 'pain' bij Google (en dan afbeeldingen). Of zoek op Iraque of één of ander ander oorlogsgebied. Zo moeilijk zal het toch niet zijn? |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als je vindt dat iedereen lijdt, wat voor term gebruik je dan om bovenstaand onderscheid aan te geven? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Geef iets weer en geef lijden weer. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Onderscheid:
"Ik maak dan toch wel onderscheid tussen [1] mensen die het echt heel erg moeilijk hebben en doodongelukkig zijn en [2] mensen die vrolijk rondspringen en bij wie alles z'n gangetje gaat." Ik zou zeggen dat die eerste groep mensen lijdt. De 2e groep niet. Wat zou jij over beide groepen zeggen, welke termen zou jij gebruiken om het verschil aan te geven? Ongelukkig en gelukkig zou jij waarschijnlijk ook niet gebruiken. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ja,maar geloof je dat ''denken'' een belemmering is om te ''zijn''? |
![]() |
|
Verwijderd
|
www.shownomercy.com
www.*********om Lekker naar lijken kijken. [edit] Tja, als er dingen gecensureerd worden.. ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde à la 'Tiswah' T_ID | 500 | 06-09-2008 13:53 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Is het juist om mensen te hypnotiseren? Dotcom | 16 | 28-08-2004 04:14 | |
Algemene schoolzaken |
mensen die lijden minatjuh | 2 | 01-03-2004 16:49 | |
kerstofobie: IK HAAT KERST! frankzinnig | 71 | 30-03-2003 07:46 | |
Lifestyle |
wie mooi wil zijn moet pijn lijden Ninnoc | 79 | 11-11-2002 10:28 | |
Wat vind je belangrijker in het leven? Leed voorkomen? of Plezier stimuleren? McMotion | 52 | 19-03-2002 13:30 |